Haha det gjorde jeg faktisk for litt siden bare synd at mange plasser skal ha 10 kr for å gå på do. Det kan fort bli dyrtSer etter hvor nærmeste toalett er i fall mini skulle finne på å bruke blæra som trampoline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det gjorde jeg faktisk for litt siden bare synd at mange plasser skal ha 10 kr for å gå på do. Det kan fort bli dyrtSer etter hvor nærmeste toalett er i fall mini skulle finne på å bruke blæra som trampoline
Jeg har blitt mest overraska over tilstanden på noen av stedene, de kunne sjekka at det ser greit ut en gang iblantHaha det gjorde jeg faktisk for litt siden bare synd at mange plasser skal ha 10 kr for å gå på do. Det kan fort bli dyrt
Jeg har litt fobi mot offentlig toalett så jeg syns det er pyton å gå på do på offentlige steder. Har foresten sett noen av de offentlige stellerommene på enkelte plasser, jeg trodde virkelig jeg skulle spy Tanken på å skifte på en baby på så skittene stellerom gjør meg direkte dårligJeg har blitt mest overraska over tilstanden på noen av stedene, de kunne sjekka at det ser greit ut en gang iblant
Jeg har litt fobi mot offentlig toalett så jeg syns det er pyton å gå på do på offentlige steder. Har foresten sett noen av de offentlige stellerommene på enkelte plasser, jeg trodde virkelig jeg skulle spy Tanken på å skifte på en baby på så skittene stellerom gjør meg direkte dårlig
haha det har jeg også gjort "ellers takk" sier jeg og snur i døra.Helt enig! Har snudd i døra noen steder.
Du aldri har snorka før og plutselig nå våkner flere ganger av din egen snorking
Hihi, herlig!
Litt plagsomt og. Rart å våkne av during i halsen haha
Hehe, ser den!
Håpe det går over snart da
Hehehe... Kjenner meg så igjen i den!Når du står opp kl 7, er tilsynelatende uthvilt. Setter på en klesvask og sovner igjen... Til kl 12
Been there det skjer nesten hver dag her hos meg hahahaNår du står opp kl 7, er tilsynelatende uthvilt. Setter på en klesvask og sovner igjen... Til kl 12