Du vet du er gravid når......

Ser etter hvor nærmeste toalett er i fall mini skulle finne på å bruke blæra som trampoline :p
Haha det gjorde jeg faktisk for litt siden :p bare synd at mange plasser skal ha 10 kr for å gå på do. Det kan fort bli dyrt :p
 
Haha det gjorde jeg faktisk for litt siden :p bare synd at mange plasser skal ha 10 kr for å gå på do. Det kan fort bli dyrt :p
Jeg har blitt mest overraska over tilstanden på noen av stedene, de kunne sjekka at det ser greit ut en gang iblant :)
 
Jeg har blitt mest overraska over tilstanden på noen av stedene, de kunne sjekka at det ser greit ut en gang iblant :)
Jeg har litt fobi mot offentlig toalett:p så jeg syns det er pyton å gå på do på offentlige steder. Har foresten sett noen av de offentlige stellerommene på enkelte plasser, jeg trodde virkelig jeg skulle spy:eek: Tanken på å skifte på en baby på så skittene stellerom gjør meg direkte dårlig:(
 
Jeg har litt fobi mot offentlig toalett:p så jeg syns det er pyton å gå på do på offentlige steder. Har foresten sett noen av de offentlige stellerommene på enkelte plasser, jeg trodde virkelig jeg skulle spy:eek: Tanken på å skifte på en baby på så skittene stellerom gjør meg direkte dårlig:(

Helt enig! Har snudd i døra noen steder.
 
Du våkner klokka 1...og det eneste man må ha er nektariner! Helst sånn 4 stk, før man kan gå å sove igjen :eek:
 
Hehe, ser den! :p
Håpe det går over snart da ;)

Satse på at det blir bedre når mini er ute:D

En ting til da, på du vet du er gravid:

Når det ikke er plass til at magesekken utvider seg, så ribbeina blir presset utover hver gang jeg har spist:eek: hehe
Mannen lurte på om han skulle kjøpe korsett til meg for å holde de på plass:p
 
Når du sitter hjemme om kvelden og sniffer på en liten del av en gammel porolonmadrass som har lagt i kjelleren flere år, fordi den lukter kjeller! Og bruker en evighet på å komme deg ut av parkeringskjelleren på jobb av samme grunn.
 
Back
Topp