sniker av deg bh'n på jobb og putter den i lomma fordi du innser at den strammer noe sinnsykt
Hahaha, dette har jeg vurdert så mange ganger, men ikke turt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sniker av deg bh'n på jobb og putter den i lomma fordi du innser at den strammer noe sinnsykt
Bare gjør det Livet ble bare SÅ mye bedre etterpå. Ingen som legger merke til det (tror jeg)Hahaha, dette har jeg vurdert så mange ganger, men ikke turt
Bare gjør det Livet ble bare SÅ mye bedre etterpå. Ingen som legger merke til det (tror jeg)
Du vet at matportalen anbefaler Max 1 liter brus om dagen, sant ? Ikke det at det er noe krise sikkert men
Er mozell og solo jeg har drukket vet der er litt mye,men slet med i å få i meg nok væske..så tror det er bedre med litt for mye brus enn for lite væske. Men håper jeg klarer å redusere det snart,for hvis ikke blir det nok noen kg extra som ikke er nødvendig [/QUOTE
Haha her er det også mozell og solo det går i :0 drakk aldri det før, kun Pepsi Max!! Merkelige greier
Hahaha! Nå lo jeg høyt! men uff ja... når du vurderer å lage deg en milkshake mens du spyr
Hahaha! Nå lo jeg høyt! men uff ja