Du vet du er gravid når......

Når du våkner 4 på natta og gleder deg til du kan stå opp 3 timer senere, dra til høyskolen bare for å spise havegrøten du har lengta etter i dagesvis til frokost!

og skuffelsen når det akkurat er tomt når du kommer :(

• Liker
Reactions: An.
Bare gjør det :D Livet ble bare SÅ mye bedre etterpå. Ingen som legger merke til det (tror jeg)

Er en befrielse å gå uten. Nå jobber jo ikke jeg for tiden da, så jeg går uten hele dagen :D tar kun på meg om jeg skal ut en tur:p

• Liker
Reactions: An.
Du vet at matportalen anbefaler Max 1 liter brus om dagen, sant :p? Ikke det at det er noe krise sikkert men :p

Er mozell og solo jeg har drukket :p vet der er litt mye,men slet med i å få i meg nok væske..så tror det er bedre med litt for mye brus enn for lite væske. Men håper jeg klarer å redusere det snart,for hvis ikke blir det nok noen kg extra som ikke er nødvendig :-p

Er mozell og solo jeg har drukket :p vet der er litt mye,men slet med i å få i meg nok væske..så tror det er bedre med litt for mye brus enn for lite væske. Men håper jeg klarer å redusere det snart,for hvis ikke blir det nok noen kg extra som ikke er nødvendig :-p[/QUOTE

Haha her er det også mozell og solo det går i :0 drakk aldri det før, kun Pepsi Max!! Merkelige greier

Når hormonene tar over og du lager unødvendig drama og der og da så er ALT mannen din sin feil :P

Når du må ta deg kraftig sammen for å ikke hylskrike/dra dama som står i kassa på mcdonalds over disken og brøle til henne, fordi hun jobber ALT for treigt, og du må vente over fem minutter på den etterlengta cheeseburgeren... :smiley-angry007

..når du begynner å gråte fordi leverposteien er tom :p

...du kjøper nugatti i butikken og ikke har spist det på mange år! Og i tillegg ikke tåler for mye nøtter og sjokolade...:p

Når du spiser nutella rett fra boksen :D
(Glemte å kjøpe sjokolade i går)

Hahaha! Nå lo jeg høyt! :D men uff ja

Det er jo helt bak mål å tenke sånn, men om det frister så gjør jeg det jo. For så å spy den opp igjen, men lærer man... nei ikke med det første haha :P

Back
Topp