Du vet du er gravid når......

Når du vanligvis er rolig og avbalansert, plutselig nå er verdens største hormontroll...

Signerer! Bare siste uka har tårene løpt løpsk tre ganger.. Ligner IKKE meg i det hele tatt :p

Når du har vondt i underlivet, vondt i ryggen og har krampeakige tak i leggene! Jaja! Det er en del av gamet. Det kommer noe godt ut av det :-)

• Liker
Reactions: An.
Når du feller en tåre hver gang du ser andre gjør det. Når Johaug gikk inn til gull idag, begynte jeg å smågråte. Og samtidig flire over meg selv, for dette er så ulikt meg som en får det :p

• Liker
Reactions: An.
sniker av deg bh'n på jobb og putter den i lomma fordi du innser at den strammer noe sinnsykt

• Liker
Reactions: H&H
Var det jeg har lest ja :) men kan jo hende jeg har hoppet over noe :p

Ikke godt å si. Tror ikke jeg har oversteget det uansett her men...
Light brus drikker jeg også svært sjeldent, men har tatt en glass pepsimax en gang i blant.

Nei, jeg har hittil drukket det pga jeg tenkte unngå sukker så mye som mulig men da skal jeg søren meg droppe det :p

Leste vel et eller annet sted at f.eks alkoholfri øl er bedre å drikke en vanlig brus da, pga sukkerinnholdet;) nå syns jeg egentlig ikke den ølen frister lenger da, og syns det smaker bedre med en fantaboks innimellom:)

Back
Topp