Du vet du er gravid når......

Når du ikke får til å lakke tåneglene dine selv med shellac og forventer at samboeren din skal hjelpe deg (som aldri har gjort det før) kl 2 på natten, siden du skal til jordmor å vise frem hvor mye vann du har i føttene når morgenen kommer.

Forfengeligheten lenge leve!
 
Når du får mannen til å vokse leggene dine fordi du ikke orker å bøye deg lenger (ja, jeg fikk ham faktisk til å gjøre det) ;)
 
Når du skrur på rettetanga for å ordne håret, men finner ut at du trenger noe drikke først. Går til skapet for å ta ut glass og begynner å rydde på kjøkkenet i samme slengen. Går omsider til kjøleskapet for å finne drikke, ender opp med å kaste halvparten av innholdet der fordi det ser så ekkelt ut, og deretter vaske ned hele kjøleskapet, så ta ut søpla som har tårna seg opp under prosessen.. Også komme på rettetanga som ligger og ulmer på stuebordet :p
 
Du står opp midt på natta og gaffler i deg vannmelon :D halloo craveings, må man så må man ;)
 
Knasker et brett gaviscon samtidig som du spiser frokost :p
 
Jeg har 18 dager igjen å noen har begynt å spørre :p
Uff overtid stakkars, du er vel dritt lei med andre ord :p hang in there ;)
Ja dagene går seint... Fullt mulig det blir Julibarn på meg nå. Fin måned Juli også da :)
 
...du sprayer kaldt vann på magen når du soler deg :p
 
Back
Topp