Du vet du er gravid når......

Når man går opp på rommet med dattera for å leke, men ender opp med å ta en lur i sengen hennes mens hun leker rundt deg/på gulvet. Så godt da, men kjenner jeg er helt ubeskrivelig trøtt om dagene. Nå har jeg ferie, så gruer meg til neste uke når hverdagen starter opp.
 
Når du allerede begynner å grue deg til det ikke er mer plommer å få tak i... Ååååå plommer!!!xsmile8:smiley-angelic001
 
Uæææ, det er jo tett på katastrofe! Tenk om pizza plutselig ikke smaker?? :-O :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg liker ikke pizza lenger :s ikke hamburger heller. Men sprøytet pommes fristes går.

Og jeg har samme cravingen på rotgrønnsaker som forrige gang, i hovedsak blomkål og kålrot..

Liker heller ikke brus så veldig godt lenger :eek:


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg liker ikke pizza lenger :s ikke hamburger heller. Men sprøytet pommes fristes går.

Og jeg har samme cravingen på rotgrønnsaker som forrige gang, i hovedsak blomkål og kålrot..

Liker heller ikke brus så veldig godt lenger :eek:


Sent from my iPad using BV Forum

MEEEEN, eeeeeelsker melkerull! Kald melkerull som har ligget i kjøleskapet en stund. NAM!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Når du føler at du holder på å tisse deg ut, og det kommer typ tre dråper når du kommer deg på do :)


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Når du vinner 2 kg med melkesjokolade i dyreparken(for 3 uker siden) og enda ikke har tatt en bit. Eller når man faktisk kan ha chips i skapet i flere uker uten at det blir spist opp.

Liker ingenting usunt lengre. Egentlig helt ok..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Når du smører inn hele kroppen med cleansing milk og ikke innser feilen før du er på jobb og husker at body lotionen av samme merke står et annet sted.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg liker ikke pizza lenger :s ikke hamburger heller. Men sprøytet pommes fristes går.

Og jeg har samme cravingen på rotgrønnsaker som forrige gang, i hovedsak blomkål og kålrot..

Liker heller ikke brus så veldig godt lenger :eek:


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har nesten ikke spist godteri siden jeg ble gravid. Kjøpte en pose i juni som jeg kanskje skal vurdere å kaste snart :p Grønnsaker er mye mer fristende. Greit når kroppen ordner opp litt selv :)
 
Jeg har nesten ikke spist godteri siden jeg ble gravid. Kjøpte en pose i juni som jeg kanskje skal vurdere å kaste snart :p Grønnsaker er mye mer fristende. Greit når kroppen ordner opp litt selv :)
Sånn er det her og. Omtrent alt av søtsaker frister ikke i det hele tatt :) er så utrolig glad for det :) kun grønnsaker og frukt :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Sånn er det her og. Omtrent alt av søtsaker frister ikke i det hele tatt :) er så utrolig glad for det :) kun grønnsaker og frukt :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Ja det sier dere ja.. her sitter jeg med en pose tyrkisk peppet. Og jeg spiser ALDRI godteri! Tyyyypisk!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når du går gjennom hele bilen for å finne ut hva i svarte det er som lukter spy.
Etter en stund finner du ut det ikke er spy det lukter, men bananen som en av barna spiser
 
MEEEEN, eeeeeelsker melkerull! Kald melkerull som har ligget i kjøleskapet en stund. NAM!


Sent from my iPad using BV Forum
Jo takk.. Nå klarer jeg ikke tenke på annet enn melkerull. Og toåringen sover, så jeg kan ikke akkurat løpe på butikken heller.
 
Når man legger seg i senga for å hvile så fort frøkna sover duppen på dagen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp