Du vet du er gravid når......

Når de fleste av bh'ene ikke er å finne på soverommet/i kommoden. Neida, de ligger selvfølgelig igjen i sofaen, der den ble pilt av kort tid etter at man er kommet hjem, fordi de er så stramme/vonde.
 
stortuter bare fordi du er så glad i dattera nr. 2 og at hun bare skal sove borte en natt... *snufs*
 
Jo takk.. Nå klarer jeg ikke tenke på annet enn melkerull. Og toåringen sover, så jeg kan ikke akkurat løpe på butikken heller.

Værsågod! Og beklager :p Glemte min i kjøleskapet til svigermor nå når vi skulle kjøre hjem fra ferie... D var krise d..! :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må kjøre ens ærend ned på benstinstasjonen fordi man har sååå lyst på friskis. Og det er tidenes nedtur når de ikke har og man må kjøpe lollipopp isteden :( :(


♡02.03.2015♡
 
Når du er utrolig trøtt og sliten, men like vel ork til å lete gjennom, og flytte på flytte esker siden du ikke finner igjen denne hersjens dopleren du ikke finner.
Har lyst til å begynne å lete etter hjerte lyden..
 
Når de fleste av bh'ene ikke er å finne på soverommet/i kommoden. Neida, de ligger selvfølgelig igjen i sofaen, der den ble pilt av kort tid etter at man er kommet hjem, fordi de er så stramme/vonde.

Hahahha kjenner meg såå igjen ! Flaut å få besøk når det ligger 3 bh knødd nedi sofaen :)


15 Mars 2015
 
Når tannpuss er et mareritt fordi man brekker seg...


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Når du holder på å klikke pga at gubben har kjøpt VANLIG kesam når du egentlig skulle ha VANILJE kesam...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du gleder deg til et knekkebrød (spiser sjelden brød) med makrell i tomat og majones til frokost. Når alt er fikset, så gir du maten til sambo for du takler ikke lukten.


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Når du har gledet deg til lasagne hele veien hjem fra jobb, men må holde deg for nesa når du åpner døra, fordi det lukter så sterkt at du brekker deg;( så kaster du opp:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du vet du er gravid når du er overbevist om at den laktosefrie matfløten i kjøleskapet er laktosefri kremfløte. Skulle lage multekrem til min kjære.. pisket og pisket bannet og bannet. Så tar jeg opp pakken og leser på den.. hahahaha! driti ut!!
 
Back
Topp