Du vet du er gravid når......

Når du var opp i natt for å drikke og gå på do. Men før du kommer deg tilbake til senga, så sovner du på doen. :p
 
Du har skjelt ut samboern med høye gråtetokter fire ganger på samme dag. Først fordi han ikke har fridd enda, så fordi han ikke tar hensyn til at du er sliten, så for at han ikke elsker deg nok og til slutt fordi han spurte om du kunne lage litt smoothie til han og...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Du vet du er førstegangsgravid når du er redd for å nyse ut spira... *pollenallergi*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Du vet du er førstegangsgravid når du er redd for å nyse ut spira... *pollenallergi*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Haha :p Den var ny :p

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Haha XD ikke vær redd for det skal sje :p hihi


Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Huff! Er så mange som snakker om SA her, så man blir jo bekymra :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Du vet du e gravid når du sitte og gomle på chips og cola...... Når du egentlig tenkte å vær flink detta svangerskapet og kun Eda sunt.... XD jaja. Im pregnent! Må vær lov me litt :p

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Du vet du er gravid når det eneste du vil ha til middag er rotgrønnsaker fra findus :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Når man tar en bit av favorittmaten en har gledet seg hele uka til, kun for å spytte d ut i søpla - for D var IKKE godt lenger..

Åh, kanskje det er derfor havregrøt til frokost overhoooode ikke frister!! Det har vært min faste følgespartner til frokost i mange år og nå får jeg det ikke ned :eek:
 
Åh, kanskje det er derfor havregrøt til frokost overhoooode ikke frister!! Det har vært min faste følgespartner til frokost i mange år og nå får jeg det ikke ned :eek:

J syn faktisk ikke sjokolade er noe særlig lenge..!!? D er tegn nok aleine til å skjønne at j er gravid, for d skjer liksom ikke!

Salt lakris derimot.... Åååååå, himmelsk!! Beste j kan få i meg om dagen. (blir noen biter hver dag, bare håper ikke d gjør altfor stort tilslag på vekta..). Digger jordbær og;)
 
Når du sitter å prøver å gjøre alt for å ikke logge inn på nettbanken til sambo for å føre over litt penger sånn at jeg kan løpe på butikken å hamstre alt jeg tydeligvis har lyst på..
 
Back
Topp