Du vet du er gravid når......

Du ligger strak ut på sofaen etter 1 time med søvn. Du er så kvalm at du ikke orker å snakke en gang.. Og hodet verker.. Gruer meg tiljobb på mandag


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
Du ligger strak ut på sofaen etter 1 time med søvn. Du er så kvalm at du ikke orker å snakke en gang.. Og hodet verker.. Gruer meg tiljobb på mandag


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
I know the feeling.. Heldigvis litt piggere i dag, så har faktisk kommet meg ut av huset, men har ligget inne og sovet de to siste dagene (hjemme fra jobb)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når man har kastet opp omtrent 30 ganger så langt på under 24t. Worst day of my life, ever! :(


♡02.03.2015♡
Å.. stakkars deg!! Jeg håper det gradvis gir seg for deg de neste ukene.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
I know the feeling.. Heldigvis litt piggere i dag, så har faktisk kommet meg ut av huset, men har ligget inne og sovet de to siste dagene (hjemme fra jobb)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Var pigg tidligere og fikk vært en tur å handlet og besøkt bestemor. På vei hjem kom trøttheten.. Var ikke slik sist gang så det beviser vell at alle svangerskap er forskjellige


Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
 
Når man har kastet opp omtrent 30 ganger så langt på under 24t. Worst day of my life, ever! :(


♡02.03.2015♡
Oh god, er glad jeg ikke er der, enda ihvertfall.. Har kvalmen toppa seg for deg nå, eller har det vært så ille hele tiden?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Oh god, er glad jeg ikke er der, enda ihvertfall.. Har kvalmen toppa seg for deg nå, eller har det vært så ille hele tiden?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Først var jeg kvalm hele tiden, men kastet ikke opp, så ble jeg bedre og bare litt uvel - men kunne kaste opp plutslig likevel på kveldstid. I dag har det vært ille :(


♡02.03.2015♡
 
- Når du er på jobb og må tisse hver time, og er avhengig av at vekter / vaktmester kan passe butikken (de er begynt å komme innom fordi de er blitt vant til meg.. "må du på do nå og?"

- Når du blir rørt når du selger førsteklassesekker

- Når du begynner å grine av en sak på førstesiden av vg.no, bare at du enda ikke faktisk har LEST den
 
Og ikke minst, når du må begynne med alarmene 30 min før vanlig fordi du er så kvalm at du ikke kommer deg opp av sengen om morgenen
 
Når mannen får kjeft for å prøve å gi deg et kyss når du ligger på sofaen og er så kvalm at du bare vil sove :p
 
Når du har spist kveldsmat, er mett, legger deg og sover, våkner to timer senere skrubbsulten og tissatrengt.


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Det eneste du orker etter å ha stått opp er å sette på en klesvask så må du legge deg på sofaen! Skal sies at jeg har tidenes forkjølelse i tillegg da


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner meg ikke så godt igjen i mye av dette jeg ... har vært litt kvalm, og holdt det i sjakk ved å spise. Nå er kvalmen borte. Har hatt litt ømme bryster, men de er mindre ømme nå.

Sover som før (8t) og jobber som før (mye) ... Skjønner ikke og kjenner ikke at jeg er gravid.. om jeg bare kunne vært bittelitt kvalm fortsatt.. :-/
 
Når man må kjøre bil å passe på å ha pose til å spy i :p For så å kaste opp mens man kjører :(

Heeeldigvis var det ikke langt hjem :p men våger nesten ikke å kjøre bil :O


*første spire i månedskifte februar/mars*
 
Back
Topp