Du vet du er gravid når......

Uff:/ vi reiser på ferie mandag, kjenner jeg gruer meg til maten :p haha


♡02.03.2015♡
Jeg og.. er sikkert mye god mat, men så er det ekstra viktig at salaten skylles osv. Kun gjennomstekt mat, også er jeg allergisk mot en hel masse greier i tillegg :p Tenker redningen blir å finne en stor fin matbutikk og lage litt mat selv (hvertfall lunsj).

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg og.. er sikkert mye god mat, men så er det ekstra viktig at salaten skylles osv. Kun gjennomstekt mat, også er jeg allergisk mot en hel masse greier i tillegg :p Tenker redningen blir å finne en stor fin matbutikk og lage litt mat selv (hvertfall lunsj).

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sikkert lurt :) fikk beskjed av legen om å holde meg unna kjøttpålegg på boks alla leverpostei i utlandet. Det er visst ofte ikke kokt ;)
 
Vi var en tur på gatebil i går. Tror dere ikke det var rett før jeg gråt en skvett da bilene begynte å suse forbi. Herregud. Det er ikke så fantastisk med biler som kjører fort. Godt jeg hadde solbriller på.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi var en tur på gatebil i går. Tror dere ikke det var rett før jeg gråt en skvett da bilene begynte å suse forbi. Herregud. Det er ikke så fantastisk med biler som kjører fort. Godt jeg hadde solbriller på.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sier du kun før du har prøvd selv :p kjøre bil på bane er fantastisk :D


♡02.03.2015♡
 
Sier du kun før du har prøvd selv :p kjøre bil på bane er fantastisk :D


♡02.03.2015♡
Jeg kunne godt tenkt meg å sitte på, men jeg har ikke så mye bak rattet der å gjøre:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1405289880.188132.jpg

Når man gråter av denne filmen :D :D :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Går det an??? Å ikke like sjokolade lengre? :-O Skrekk og gru!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja d går faktisk ann, hadde aldri trodd d skulle skje meg.. Har tidligere klart å knekke en 200gr plate aleine når j først var i gang, her om dagen tok j ei rute og ville spytte'n ut igjen (kunne ikke d i selskap så fikk den i meg men fysj). Helt merkelig å ha d sånn. Helt greit om d vedvarer faktisk;)

Salt lakris derimot!!! Helt besatt!!
(ikke helt bra har j hørt, heldigvis har j lavt blodtrykk..).
 
Ja d går faktisk ann, hadde aldri trodd d skulle skje meg.. Har tidligere klart å knekke en 200gr plate aleine når j først var i gang, her om dagen tok j ei rute og ville spytte'n ut igjen (kunne ikke d i selskap så fikk den i meg men fysj). Helt merkelig å ha d sånn. Helt greit om d vedvarer faktisk;)

Salt lakris derimot!!! Helt besatt!!
(ikke helt bra har j hørt, heldigvis har j lavt blodtrykk..).
Det måtte gjerne skjedd med meg! Og at potetgull ble hisjefisj :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Åh, potetgull spiser jeg aaaaaldri, men i går ble det to små poser, bare måtte ha det!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når du lasser på masse god mat på asjetten, for så å ta 2 biter å ikke vil ha mer fordi det var kvalmende! Bah!

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp