Du vet du er gravid når......

Det går ann :eek: jeg som vanligvis eeeelsker is og vanligvis kan spise litervis, har ikke lyst på i det hele tatt :(


♡02.03.2015♡
Uæææ, det er jo tett på katastrofe! Tenk om pizza plutselig ikke smaker?? :-O :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
du alltid har elsket softis med sjokoladestrø men ikke spiser det nå fordi jeg blir kvalm av tanken.

Er ellers ikke noe særlig kvalm :p

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Ikke merket noe denne gangen, men forrige gang. Jeg har alltid vært veldig glad i lynstang eller hva det heter(sånn gul is med vanilje inni) og bakt potet fra potetbakeren. Men klarte ikke å spise noe av det når jeg var gravid med førstemann. Lynstangisen liker jeg fortsatt ikke:(

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Luftsmerter er dritt. Er det noe å gjør med det? Altså, noe som funker mot det?


♡02.03.2015♡
Aner ikke....annet enn å prompe :-O Minifom kanskje?? Dersom man kan bruke det som gravid da. Er ihvertfall en pest og en plage! :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Aner ikke....annet enn å prompe :-O Minifom kanskje?? Dersom man kan bruke det som gravid da. Er ihvertfall en pest og en plage! :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hadde man bare fått til å prompe :p det å vær gazzy å gå rundt å fise gjør meg ingenting, men når det stopper opp og man bare er oppblåst - så kommer disse hel****** luftsmertene :(


♡02.03.2015♡
 
Hadde man bare fått til å prompe :p det å vær gazzy å gå rundt å fise gjør meg ingenting, men når det stopper opp og man bare er oppblåst - så kommer disse hel****** luftsmertene :(


♡02.03.2015♡
Åå, de er helt for jævlige! Blir helt satt ut når de kommer. Føler at magen kommer inn døra 2 minutter før resten meg når det er på det værste.... :-O

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Åå, de er helt for jævlige! Blir helt satt ut når de kommer. Føler at magen kommer inn døra 2 minutter før resten meg når det er på det værste.... :-O

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg er sykt oppblåst, men klarer heldigvis å få noe av det ut. Prpblemet er at det lukter døden! Samboern flytta ut på balkongen i går kveld :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er sykt oppblåst, men klarer heldigvis å få noe av det ut. Prpblemet er at det lukter døden! Samboern flytta ut på balkongen i går kveld :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hoho, stakkars:) Men så lenge du får det ut og slipper å ha vondt, så er nå det det viktigste synes jeg ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Du vet du er gravid når du er sulten, men ikke klarer å tenke på mat engang! I går spiste jeg nystekt brød med salt! Kan ikke være sunt?! Hehehehe.. Men ikke mye annet som går ned akkurat nå :( :p
 
Back
Topp