JEG har 30kr vedsiden av meg... og lantina 3 meter bortenfor..... jeg er SÅÅÅÅÅ fristet... klarer jeg å stå i mot...??? dagens thriller...Nå fikk jeg lyst på sjokolade.. Takk til deg!!hehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JEG har 30kr vedsiden av meg... og lantina 3 meter bortenfor..... jeg er SÅÅÅÅÅ fristet... klarer jeg å stå i mot...??? dagens thriller...Nå fikk jeg lyst på sjokolade.. Takk til deg!!hehehe
Venter i spenningJEG har 30kr vedsiden av meg... og lantina 3 meter bortenfor..... jeg er SÅÅÅÅÅ fristet... klarer jeg å stå i mot...??? dagens thriller...
FlinkVis vedlegget 7086fornuften seiret!
Har en mann som ikke liker påskeegg jegskjønner ikke åssen det er mulig
Men, da blir det mer på meg og junior! Kjøpt M i dag, det og har jeg fått helt dilla på nå
![]()
Jammen hva er det med disse påskeeggene liksomDet er de i lilla kartong? For har aldri smakt de, så skal vel i teorien ikke uttale meg.... Men er det ikke sånn hvit suuuuuuuuuuupersøt sjokolade inni?? Eller har jeg misforstått noe vesentlig her?
![]()
HÆÆÆ?? Det kan ikke gå an å ikke like påske-egg!!Har en mann som ikke liker påskeegg jegskjønner ikke åssen det er mulig
Men, da blir det mer på meg og junior! Kjøpt M i dag, det og har jeg fått helt dilla på nå
![]()
Ja, prøv demSkal jeg prøve mon tro??![]()
Jippi! Så flinke vi er!FlinkHer tok jeg meg en dusj i stedet for å hente sjokolade så fornuften seiret vel her også hihi
Ja, helt til i kveld.. *Gomle godterier*Jippi! Så flinke vi er!