Du som leser dette

JEG har 30kr vedsiden av meg... og lantina 3 meter bortenfor..... jeg er SÅÅÅÅÅ fristet... klarer jeg å stå i mot...??? dagens thriller...
Venter i spenning :P hehe jeg har sjokolade i skuffa, men gidder jeg å reise meg fra sofa'n å hente??

herregud! Kom hjem fra jobb i dag og tenkte jeg skulle stryke de nye gardinene mine. Glemte at jeg har verdens minste strykebrett og har kjøpt verdens største gardiner....
BLÆH!

Jeg er kommet hjem fra jobb, og sitter og slapper av :-)
Gelder meg til helg :-)

Er skikkelig irritert på samboer for at huset ser ut som et bombenedslag :P Nå har jeg tørket støv og vasket bord og benkeflater på stue og kjøkken, så klarer å puste litt lettere :P

Mett etter middag men kjenner at den gode formen som har vært i dag går mot slutten :oops:

Har en mann som ikke liker påskeegg jeg :confused: skjønner ikke åssen det er mulig :p Men, da blir det mer på meg og junior! Kjøpt M i dag, det og har jeg fått helt dilla på nå :rolleyes:

Har en mann som ikke liker påskeegg jeg :confused: skjønner ikke åssen det er mulig :p Men, da blir det mer på meg og junior! Kjøpt M i dag, det og har jeg fått helt dilla på nå :rolleyes:

Jammen hva er det med disse påskeeggene liksom :) Det er de i lilla kartong? For har aldri smakt de, så skal vel i teorien ikke uttale meg.... Men er det ikke sånn hvit suuuuuuuuuuupersøt sjokolade inni?? Eller har jeg misforstått noe vesentlig her? :)

Jammen hva er det med disse påskeeggene liksom :) Det er de i lilla kartong? For har aldri smakt de, så skal vel i teorien ikke uttale meg.... Men er det ikke sånn hvit suuuuuuuuuuupersøt sjokolade inni?? Eller har jeg misforstått noe vesentlig her? :)

Neeeeidaaa - de er bare supergode :D Inni er det myk, hvit sjokolade. og utenpå er det litt mer melkesjokoladelignende hard skall :P SUPERGODT :D

HÆÆÆ?? Det kan ikke gå an å ikke like påske-egg!! :P Rareste jeg har hørt :)

Back
Topp