JEG har 30kr vedsiden av meg... og lantina 3 meter bortenfor..... jeg er SÅÅÅÅÅ fristet... klarer jeg å stå i mot...??? dagens thriller...Nå fikk jeg lyst på sjokolade.. Takk til deg!! hehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JEG har 30kr vedsiden av meg... og lantina 3 meter bortenfor..... jeg er SÅÅÅÅÅ fristet... klarer jeg å stå i mot...??? dagens thriller...Nå fikk jeg lyst på sjokolade.. Takk til deg!! hehehe
Venter i spenning hehe jeg har sjokolade i skuffa, men gidder jeg å reise meg fra sofa'n å hente??JEG har 30kr vedsiden av meg... og lantina 3 meter bortenfor..... jeg er SÅÅÅÅÅ fristet... klarer jeg å stå i mot...??? dagens thriller...
Flink Her tok jeg meg en dusj i stedet for å hente sjokolade så fornuften seiret vel her også hihiVis vedlegget 7086fornuften seiret!
Har en mann som ikke liker påskeegg jeg skjønner ikke åssen det er mulig Men, da blir det mer på meg og junior! Kjøpt M i dag, det og har jeg fått helt dilla på nå
Jammen hva er det med disse påskeeggene liksom Det er de i lilla kartong? For har aldri smakt de, så skal vel i teorien ikke uttale meg.... Men er det ikke sånn hvit suuuuuuuuuuupersøt sjokolade inni?? Eller har jeg misforstått noe vesentlig her?
HÆÆÆ?? Det kan ikke gå an å ikke like påske-egg!! Rareste jeg har hørtHar en mann som ikke liker påskeegg jeg skjønner ikke åssen det er mulig Men, da blir det mer på meg og junior! Kjøpt M i dag, det og har jeg fått helt dilla på nå
Ja, prøv dem Helt sikker på at du vil elske demSkal jeg prøve mon tro??
Jippi! Så flinke vi er!Flink Her tok jeg meg en dusj i stedet for å hente sjokolade så fornuften seiret vel her også hihi
Ja, helt til i kveld.. *Gomle godterier*Jippi! Så flinke vi er!