Du som leser dette

å kjære vene, ser på fødestuen og griner og griner...

Yohoooo.... Endelig en dag hvor jeg klarer å få i meg frokost :) Det er jammen lenge siden sist. Kanskje jeg kan få noe ut av dagen da ;)

Jeg er såååå kvalm :( Også så sulten, men jeg klarer ikke å spise noe.. Ingenting jeg har lyst på!! :( Måtte bare klage litt....

hadde ikke tenkt tanken på at man kan få omgangssyke når man er gravid:\

oh boring.. nå skal jeg snart på jobb.. men om 1 dag nøyaktig har jeg time til ul! gud hjelpe meg hvor jeg grugleder meg :)

jeg sitter på jobb nå.. elevene mine er borte så jeg har liksom litt dautid... skal jeg jobe med oppgaven min trpo?? eller kjøpe meg en sjokolade... hmmmm..

Ønsker deg lykke til på UL!! :) Spennende da :)
Tusen takk! Ja jeg er spent, hadde en MA for 4 1/2 mnd siden så klarer ikke slappe helt av denne gangen, selv om jeg har mye sterkere symptomer osv.. men jeg føler meg ikke 100% sikker før etter ul :p

Tusen takk! Ja jeg er spent, hadde en MA for 4 1/2 mnd siden så klarer ikke slappe helt av denne gangen, selv om jeg har mye sterkere symptomer osv.. men jeg føler meg ikke 100% sikker før etter ul :p
Det skjønner jeg godt! Kjenner jeg er super usikker selv pga min SA for 9mnd siden! JEg hadde hatt termin 11.mars om jeg hadde fått gjennomføre...

Det forstår jeg godt<3 Håper det går bra denne gangen :)

Back
Topp