FIkk du karakter? Alltid gøy med gode tilbakemeldinger!God morgen!! Jeg har akkurat fått svar på en innlevering og er sååå fornøyd! ungene levert i bhg og så er det kviletid før jobb kl 14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FIkk du karakter? Alltid gøy med gode tilbakemeldinger!God morgen!! Jeg har akkurat fått svar på en innlevering og er sååå fornøyd! ungene levert i bhg og så er det kviletid før jobb kl 14
Jepp fikk en sterk 5´er og det er jeg veldig glad for har ikke vært i mitt livs beste form de siste ukeneFIkk du karakter? Alltid gøy med gode tilbakemeldinger!
Gratulerer! Flinka!!Jepp fikk en sterk 5´er og det er jeg veldig glad for har ikke vært i mitt livs beste form de siste ukene
Gratulerer! Det er gøy! Hvilket fag?Jepp fikk en sterk 5´er og det er jeg veldig glad for har ikke vært i mitt livs beste form de siste ukene
Uff da, god bedring!!hadde ikke tenkt tanken på at man kan få omgangssyke når man er gravid:\
Holder på med helsefagGratulerer! Det er gøy! Hvilket fag?
Ønsker deg lykke til på UL!! Spennende daoh boring.. nå skal jeg snart på jobb.. men om 1 dag nøyaktig har jeg time til ul! gud hjelpe meg hvor jeg grugleder meg
Tusen takk! Ja jeg er spent, hadde en MA for 4 1/2 mnd siden så klarer ikke slappe helt av denne gangen, selv om jeg har mye sterkere symptomer osv.. men jeg føler meg ikke 100% sikker før etter ulØnsker deg lykke til på UL!! Spennende da
Det skjønner jeg godt! Kjenner jeg er super usikker selv pga min SA for 9mnd siden! JEg hadde hatt termin 11.mars om jeg hadde fått gjennomføre...Tusen takk! Ja jeg er spent, hadde en MA for 4 1/2 mnd siden så klarer ikke slappe helt av denne gangen, selv om jeg har mye sterkere symptomer osv.. men jeg føler meg ikke 100% sikker før etter ul
Det forstår jeg godt<3 Håper det går bra denne gangenTusen takk! Ja jeg er spent, hadde en MA for 4 1/2 mnd siden så klarer ikke slappe helt av denne gangen, selv om jeg har mye sterkere symptomer osv.. men jeg føler meg ikke 100% sikker før etter ul
Nå fikk jeg lyst på sjokolade.. Takk til deg!! hehehesjokolade? ikke sjokolade? that's the question....