Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på uke 12....
17 dager igjen til 12 uker Vi har bare sagt det til foreldrene våre og min beste venninne frister å vente å si det til søskene våre på 1 april
9 uker i morgen! Jentene våre vet d, fordi mammaen spyr sånn mistet i uke 8+4 i oktober, så er ekstra nervøs denne gang!
klarer nok ikke holde meg så lenge, har fortalt det med en gang til hele familien før, så mamma fikk nesten sjokk på fredag når jeg allerede var 9 uker og hadde vært på ul så tipper resten blir overrasket også! Har vært nervøs jeg og pga ma i høst, men etter å se et bankende hjerte og fått gode ord fra legen og jordmor så slapper jeg hakket mer av
Da nærmer det seg jo uke 12, måtte de siste ukene gå fort Det er ikke lett nei, jeg mistet selv i november og det gjør alt mye mer stressende. Jeg skal selv på ny ultralyd på torsdag og håper alt står bra til. Jeg tripper her og torsdag kan ikke komme fort nok...
Takk for det! Ja, d blir anderledes når en nettopp har mistet... Får du ultralyd av fastlegen din, eller går du til privat gynekolog? Masse lykke til på torsdag, blir godt å se den lille
Jeg har fått henvisning av legen til gynekolog pga samme forløp som når jeg mistet, men heldigvis var jeg bare kortere på vei enn antatt (pga veldig uregelmessig syklus) Jeg skal nå på oppfølgning pga gynekologen ikke kunne utelukke sist at det kunne være to der inne