Du som leser dette

lurer på om jeg skal legge meg?

Mornings :)

Rolig start på dagen med en kopp te. Skal til legen en tur i dag, blir sykemeldt noen dager pga svinmelhet og kvalme som gjør at jeg fungerer svært dårlig på jobb for tida.

TRØTT!! Sånn vondt trøtt! :P

Ah.. Jeg gleder meg max til å få tilbake litt energi igjen!

Må snart stå opp og klare å komme meg avgårde for en dag på skolen.... bahhhhh gi meg styrke!!!

da har jeg kommet meg på jobb! Var innom legen og fikk svar på siste hcg... 5018... det gir dobling hver 5 dag ca... ikke hver 2/3 dag... GAHHHH!!!

da har jeg kommet meg på jobb! Var innom legen og fikk svar på siste hcg... 5018... det gir dobling hver 5 dag ca... ikke hver 2/3 dag... GAHHHH!!!

Men må jo bety noe at det øker og ikke stopper/synker? Hva sier legen da? Har du hatt ul?

Har sendt snuppa av gårde til skolen, så nå er det en avslappende morgen med mennene i mitt liv, en stor, og en liten <3

God morgen :) her stod jeg opp med lillegull og fikk sendt ho til bhg med pappaen sin så gikk jeg å la meg igjen :p

Men må jo bety noe at det øker og ikke stopper/synker? Hva sier legen da? Har du hatt ul?
ja, jeg hadde ul for ei uke siden, da var spira alt for liten til at jeg var 7 uker som menstermin sa. så jeg ble flyttet til 5 uker, altså før hjertet blir synlig på ul. Skal på ny ul til tirsdag... så jeg må si dette er i overkant spennende...

målte aldri hcg med poden, så det kan jo hende jeg bare er en av de som produserer lite hcg uten at det er noe galt i det... *optimist*

God morgen!! Jeg har akkurat fått svar på en innlevering og er sååå fornøyd! ;) ungene levert i bhg og så er det kviletid før jobb kl 14 :)

Her er alle hjemme idag:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp