Du som er fra Grenlandsområdet....

Hvordan er det egentlig med jordmor, slik jeg har forstått det så er det bare Beate som er i Skien? Kan jeg gå I Porsgrunn Selvom jeg er fra Skien for eksempel? Hadde Beate sist og er ikke interessert i å ha henne igjen.. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg går til ei som heter Hege :) bestill time på mandag eller fredag første gangen for er hun Beate på gulset da vil du antagelig få time hos Hege, hun er jeg veldig fornøyd med, kjempe hyggelig og tok seg god tid til meg.
 
Jeg prata akkurat med jordmor på søsterhjemmet og siden det er privat kan jeg gå der selvom jeg bor i skien, så nå er jeg veldig fornøyd og spent og gleder meg til første prat om 3 uker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvordan er det egentlig med jordmor, slik jeg har forstått det så er det bare Beate som er i Skien? Kan jeg gå I Porsgrunn Selvom jeg er fra Skien for eksempel? Hadde Beate sist og er ikke interessert i å ha henne igjen.. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg skal egentlig gå i Langesund, siden jeg hører til Bamble, men jeg ringte Porsgrunn helsestasjon og spurte om jeg kunne gå der istedet. Det gikk fint :)
 
Sniker også fra september, men har termin seint den mnd så vipper nesten til oktober :p Bor i Skien, og dette er mitt andre barn. Spennende :)

For tidlig ul betalte jeg nesten 700,- hos Trine Fredriksen. Koster noe av det samme hos Linn Røyneland som jeg egentlig går til.

Og i fht jordmor i Skien- det er flere der. Forrige gang gikk jeg til Regina, ikke så fornøyd. Denne gangen skal jeg til ei som heter Kristin. Har ikke vært det enda, men kjenner flere som har vært hos henne og vært veldig fornøyd :)
 
Åssen gåre med grenlandsdamene?:)

Sendt fra mobilappen
 
Åssen gåre med grenlandsdamene?:)

Sendt fra mobilappen
Hei! Går bra med meg, nå har jeg vært på jobb igjen i to uker, nå er det fri frem til langfredag, men satser på et par ekstravakter til uka. Bare 3,5 uke til beste svangerskapskontroll også :)
 
Hei! Går bra med meg, nå har jeg vært på jobb igjen i to uker, nå er det fri frem til langfredag, men satser på et par ekstravakter til uka. Bare 3,5 uke til beste svangerskapskontroll også :)
Så bra, kjekt når man får kommet seg på jobb :) jeg har første time til jordmor på tirsdag, gleder meg :p

Sendt fra mobilappen
 
Er det noen Grenlandsdamer som er interessert i å prøve gravid yoga? :) Ser de har det i både skien og Porsgrunn :)

-Taster fra appen-
 
Er det noen Grenlandsdamer som er interessert i å prøve gravid yoga? :) Ser de har det i både skien og Porsgrunn :)

-Taster fra appen-
Når og hvor er dette? og hva koster det? :)
 
Sulten :p

-Fra appen-
 
Sulten :p

-Fra appen-
JEg er også mye sulten, akkurat den siste uka har jeg hatt noe nedsatt matlyst pga mageknip etter måltider.... men klarer å spise det jeg trenger forde altså :p
 
Tihi nå er det gudsjelov straks middag her. Hadde migrene igår med oppkast og full pakke. Må ta igjen idag!

-Fra appen-
 
Tihi nå er det gudsjelov straks middag her. Hadde migrene igår med oppkast og full pakke. Må ta igjen idag!

-Fra appen-
Huff, hørtes ikke bra ut :( sambo har migrene innimellom han også :( men han kaster aldri opp, men ser at det er ille :( håper du slipper det resten av svangerskapet.
 
Huff, hørtes ikke bra ut :( sambo har migrene innimellom han også :( men han kaster aldri opp, men ser at det er ille :( håper du slipper det resten av svangerskapet.
Det kommer sånn innimellom, nå er det nok fordi alt var bra på oul, og jeg har bekymret meg. Lettelse=migrene :p

-Fra appen-
 
Back
Topp