Du som er fra Grenlandsområdet....

småbrukerfrue

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Tenkte vi kunne ha en tråd.... Vi som er fra Porsgrunn,Skien......osv
 
Jeg er fra Skien :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg bor i Bamble :) Er fra Drammensområdet egentlig, men ble lurt av kjærligheten :p
 
Jeg bor på Stathelle jeg også! :D
 
Supert med folk fra nærområde :) får håpe det dukker opp flere her etterhvert også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Alt vell med meg hvertfall, kvalmen har roet seg og jeg har fått vært en nødvendig tur hos frisøren idag:D alt vel med deg? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Alt vel her, vært på jobb idag-det var rett og slett mayhem! Blæh! :p
Nå har jeg laget pizza, og venter på at den skal bli ferdig! :)
 
Alt
Alt vell med meg hvertfall, kvalmen har roet seg og jeg har fått vært en nødvendig tur hos frisøren idag:D alt vel med deg? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
vel med meg, å så deilig. Jeg var hos frisørenforrige lørdag.
I dag har jeg hatt en fin dag, vært på trening et par timer og møtt en kompis som bor i Oslo, ellers har dagen gått med til matlaging, hundelufting og soving. Nå skal jeg på nattevakt, så ser allerede frem til morgenen og at jeg kan komme meg i seng med sambo. :)
 
Alt vel her, vært på jobb idag-det var rett og slett mayhem! Blæh! :p
Nå har jeg laget pizza, og venter på at den skal bli ferdig! :)
Det hørtes godt ut, vi har spist lasagnette i dag, namme middag. Nå sitter jeg på jobb og venterpå rapport før jeg skal være nattens dronning ;)
 
Alt vel! Var på Brotorvet idag og hentet litt sushi <3 Da er livet komplett!
 
Næh. Jeg er bare ikke så glad i sjømat. Liker ikke røkt laks, reker, makrell i tomat eller sursild heller, selv om jeg har prøvd. Kokt og stekt derimot er en helt annen sak.
Og rå fisk? Truuuur jeg står over....
 
Jeg
Næh. Jeg er bare ikke så glad i sjømat. Liker ikke røkt laks, reker, makrell i tomat eller sursild heller, selv om jeg har prøvd. Kokt og stekt derimot er en helt annen sak.
Og rå fisk? Truuuur jeg står over....
Jeg er kjempeglad i fisk, men liker ikke smaken og konsistensen som sushi har :(
 
Næh. Jeg er bare ikke så glad i sjømat. Liker ikke røkt laks, reker, makrell i tomat eller sursild heller, selv om jeg har prøvd. Kokt og stekt derimot er en helt annen sak.
Og rå fisk? Truuuur jeg står over....
Jeg er ikke noe glad i noe av det du ramser opp der jeg heller, bortsett fra makrell i tomat, som jeg har begynt å like det siste året. Var veldig overrasket selv når jeg likte det! Hadde ikke trodd jeg skulle synes det var så godt :) Begynte jo ikke med rå fisk med en gang, jeg fikk dele en fritert scampi meny med en venninne. Var veldig skeptisk, for jeg liker jo ikke reker! Men den friterte scampien, med advokato, ris og soyasaus var utrolig godt!

-Taster fra appen-
 
Jeg

Jeg er kjempeglad i fisk, men liker ikke smaken og konsistensen som sushi har :(
Nei, det trodde jeg ikke at jeg kom til å like heller, jeg overrasket meg selv når jeg likte det!

Også er jeg litt sånn sær gammal tante når det kommer til mat, og synes ikke man skal si man ikke liker noe man ikke har prøvd :p Jeg var skeptisk selv!

-Taster fra appen-
 
Alt vel! Var på Brotorvet idag og hentet litt sushi <3 Da er livet komplett!
Mmm sushi er så godt :) kjøpte du fra den takeaway sushisjappa de har? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp