Du som er fra Grenlandsområdet....

Mmm sushi er så godt :) kjøpte du fra den takeaway sushisjappa de har? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, beste sushien i Grenland :D

-Taster fra appen-
 
Da må jeg nok prøve den neste gang jeg er innom, litt lei av rema sin pakke x) kan vi gravide spise alt de serverer eller er det noe vi må holde oss unna?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da må jeg nok prøve den neste gang jeg er innom, litt lei av rema sin pakke x) kan vi gravide spise alt de serverer eller er det noe vi må holde oss unna?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tror du kan spise alt bortsettfra Tunfisk
 
Skal dere på tidlig ultralyd? Evt vært, hvor? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal dere på tidlig ultralyd? Evt vært, hvor? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har gått til Sagaklinikken, og skal ringe dem i morgen for tidlig ul :) De har hatt ferie.
 
Jeg har gått til Sagaklinikken, og skal ringe dem i morgen for tidlig ul :) De har hatt ferie.
Vet du pris? Så en i skien men kostet 1300 og syns det var litt mye:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vet du pris? Så en i skien men kostet 1300 og syns det var litt mye:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tror det er vanlig pris for private klinikker.

-Taster fra appen-
 
Jeg har gått til Sagaklinikken, og skal ringe dem i morgen for tidlig ul :) De har hatt ferie.
Der gikk jeg også, men ble henvist videre til fertilitetsklinikken.
 
Der gikk jeg også, men ble henvist videre til fertilitetsklinikken.
Vi ventet på time på fertilitetsklinikken for at mannen skulle testes, så skulle jeg sjekkes en siste gang også skulle vi også inn. Det rakk vi ikke :)

-Taster fra appen-
 
Jeg skulle igjennom FSP som er inseminasjon, men det rakk jeg ikke for hadde allerede hatt el og to uker etterpå fikk jeg positiv test ;)
 
Jeg skulle igjennom FSP som er inseminasjon, men det rakk jeg ikke for hadde allerede hatt el og to uker etterpå fikk jeg positiv test ;)
Helt nydelig <3
 
Helt nydelig <3
Nå er jeg sykemeldt to uker til, så tror det kommer til å bli mange uker, men glad jeg er sykemeldt for var visst stort kaos på jobb nå og ganske mye smitte :eek:
 
Nå er jeg sykemeldt to uker til, så tror det kommer til å bli mange uker, men glad jeg er sykemeldt for var visst stort kaos på jobb nå og ganske mye smitte :eek:
Trist at du er så dårlig. Er du 100% sykemeldt?
 
Trøttrøttrøøøøøtt. Og begynnende skranglebekken. Var hos kiropraktor Torp idag, det var en lettelse i og med han fiksa låsninga i bekkenet.
 
Trøttrøttrøøøøøtt. Og begynnende skranglebekken. Var hos kiropraktor Torp idag, det var en lettelse i og med han fiksa låsninga i bekkenet.
Jeg har hatt ømhet og vondt nederst i magen i hele dag, vet ikke helt hva det er altså. Men blir litt bekymra innimellom.
 
Back
Topp