Du som er fra Grenlandsområdet....

Jeg har virkelig fått føle på sjessinga de siste dagene, wienerbrød og sjokomelk :( :p

Sendt fra mobilappen
 
Det kommer sånn innimellom, nå er det nok fordi alt var bra på oul, og jeg har bekymret meg. Lettelse=migrene :p

-Fra appen-
Det er jo bra om det er bare det som har forårsaket det da :) Deilig å vite at alt står bra til med den lille ;)
 
Tida flyr, nå er jeg tilbake på jobb igjen. Håper å være frisk frem til ferien starter 14 juli :) trives på jobb, men orker ikke å jobbe om jeg er sjuk... Så nå må helsa holde :) hihi hvordan går det med dere andre?
 
Her har jeg vært 60% sykemeldt siden begynnelsen av mai. Skal prøve meg 100% fra neste uke. Har bare 4 jobbdager, og så har jeg en ukes ferie. Etter det skal jeg jobbe 2 uker og så ha 4 uker ferie! Bekkenet er ikke så gæernt nå som det har vært, har virkelig gjort underverker med fri+kiropraktor+bassengtrening. :)
 
Dytter litt! :)

-Fra appen-
 
[emoji106][emoji4]


Venter lillesøster 5.Oktober
 
Hei.
Kikker innom her jeg.
Har termin 31 Oktober,men har hengt på November-forumet siden menstermin var 4 November.
Venter da en gutt,
Har en jente fra Januar 13 fra før.

Kommer fra Porsgrunn, men er bosatt i Skien.
 
Hei.
Kikker innom her jeg.
Har termin 31 Oktober,men har hengt på November-forumet siden menstermin var 4 November.
Venter da en gutt,
Har en jente fra Januar 13 fra før.

Kommer fra Porsgrunn, men er bosatt i Skien.
Hei hei! Koselig med flere Grenlandsjenter! :D

-Fra appen-
 
Åh jeg også! :D Vi må snart få til et treff nå!

-Fra appen-
 
Ja, det hadde vært hyggelig :)


Venter lillesøster 5.Oktober
Helt enig, kanskje lettest etter ferien? Jeg har ferie f.o.m uke 29 t.o.m uke 31... dere da?
 
Jeg er på jobb igjen 7. Juli :)

-Fra appen-
 
Vi har også ferie til uke 31...


Venter lillesøster 5.Oktober
 
Helt til august? Jeg er iallefall åpen :) Gleder meg!

-Fra appen-
 
Skal vi prøve å få til noe rundt 12 eller 13 august ?
 
Tror jeg kan uansett dato i august :)
 
Back
Topp