Du som er fra Grenlandsområdet....

Trøttrøttrøøøøøtt. Og begynnende skranglebekken. Var hos kiropraktor Torp idag, det var en lettelse i og med han fiksa låsninga i bekkenet.
Hehe han tør jeg ikke gå til, eller jeg orker ikke den skravlinga! Jeg går på Stathelle :) Veldig dyktig!
 
Spesiell men dyktig! Gikk hos ei annen på samme kontor, men hu flytta dessverre. Havna der for 2 år siden, da alle andre kiropraktorer i Bamble hadde ventetid, og jeg hadde et akutt problem. Der fikk jeg time på dagen, og der ble jeg gitt. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Spesiell men dyktig! Gikk hos ei annen på samme kontor, men hu flytta dessverre. Havna der for 2 år siden, da alle andre kiropraktorer i Bamble hadde ventetid, og jeg hadde et akutt problem. Der fikk jeg time på dagen, og der ble jeg gitt. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så deilig! Nå som jeg inne i systemet på Stathelle får jeg time fort om jeg trenger det. Men jeg veit det er litt ventetid der.
 
Jeg har hatt ømhet og vondt nederst i magen i hele dag, vet ikke helt hva det er altså. Men blir litt bekymra innimellom.

Huffda, krysser fingrene for at du enten bare er litt forstoppa eller at det er ligamentsmerter!
 
Huffda, krysser fingrene for at du enten bare er litt forstoppa eller at det er ligamentsmerter!
Tror ikke det forstoppelse for var skikkelig på toalettet i morges ;) mulig det bare er en konsekvens av trening i går. At jeg blir støl på en annen måte enn tidligere.
 
Hei alle sammen , jeg er opprinnelig fra Lørenskog, men bor i Siljan. >Vipper mellom sep/oktober forumet ;D
Velkommen hit :) jeg også vipper mellom de månedene, mellom 29 sep og 1 okt.:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Til deg som lurte på pris på Sagaklinikken. jeg fikk beskjed at 3D UL koster ca 1000, til 'vanlig' betaler jeg kun 57 kr nå som jeg er gravid. Betalte 279 kr første gangen, hvis ikke jeg husker helt feil. (<Det var etter henvisning fra legen da)
 
Jeg betalte også 57 kr på sagaklinikken :) Og jeg liker legen :)

-Taster fra appen-
 
Men da må du ha henvisning fra lege, ikke sant? Til tidlig UL?
Jeg hadde ikke det. Han sa til resepsjonisten at han hadde "kommet borti den knappen så det ble 57 kr" :p Han har undersøkt meg for ufrivillig barnløshet i fjor, så jeg har gått hos han for andre ting enn ul. Jeg ringte selv å spurte etter ul, regnet med å betale 1300 kr.

Fikk også beskjed om at neste ul var gratis, med mindre vi ønsker 3D, da måtte vi betale. Men det kunne vi jo tenke på :) Jeg vil ha 3D iløpet av svangerskapet, men lurer på om det er bedre å ta det seinere? I uke 30 eller noe?

-Taster fra appen-
 
Last edited:
Hvor går dere på jordmorkontroll?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I Porsgrunn. Skal dit på fredag.

-Taster fra appen-
 
Jeg gikk ved kverndalen ved forje svangerskap og var ok fornøyd. jobber i porsgrunn så hadde vært kjekt å fått noe litt tettere på jobb denne gangen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvordan er det egentlig med jordmor, slik jeg har forstått det så er det bare Beate som er i Skien? Kan jeg gå I Porsgrunn Selvom jeg er fra Skien for eksempel? Hadde Beate sist og er ikke interessert i å ha henne igjen.. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp