Dere får avtale dere, her er omgangen i hus... Eldste kasta opp to ganger hittil i kveld. Mulig han må være hjemme på torsdag og, men det vet jeg ikke før tidligst i morgen kveld.
Huff god bedring da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere får avtale dere, her er omgangen i hus... Eldste kasta opp to ganger hittil i kveld. Mulig han må være hjemme på torsdag og, men det vet jeg ikke før tidligst i morgen kveld.
Stemmer detJeg får ikke med meg trilleturen, men det landet på kl 14.15 på Glass sant?![]()
Masse, masse god bedring til dere - vi får ta det igjen ila marsBlir hjemme i morgen også. Han er friskere, men smittefarlig i en dag til. Kos dere!
Hadde vært koselig men har legetime imorgen Kl 14Blir du med I morgen?![]()
Hvis det ikke er så langt unna så rekker du det kanskje?Hadde vært koselig men har legetime imorgen Kl 14
Så denne nå, men hadde ikke hatt tid pga måtte hjem rett etterpå. Hadde dere det fint?Hvis det ikke er så langt unna så rekker du det kanskje?![]()
Veldig koseligSå denne nå, men hadde ikke hatt tid pga måtte hjem rett etterpå. Hadde dere det fint?
JeppVeldig koseligda blir du med neste gang
![]()
Takk for en hyggelig lunch jentermåtte bare løpe, fikk ikke bot da
![]()
Så braTakk for hyggelig lunsj jajeg fikk heller ikke bot, kom 10 min for sent da
![]()
Takk for en hyggelig lunch jentermåtte bare løpe, fikk ikke bot da
![]()
Ja, takk for hyggelig lunsj i gårTakk for hyggelig lunsj jajeg fikk heller ikke bot, kom 10 min for sent da
![]()
Liker at det er så fint vær uteskulle vi prøvd å få til treff etter påske?
Ja, kjent litt på den følelsen. Men nå er det kun babysvømming for egen del fremover (tirsdager)Er med om det passer! Syns dagene fylles opp så fort...