Ja hehe ikke så lettHøres koselig ut det, gjenstår bare å finne en dag
Mandagen får vi 3 mnd vanskene, så er litt usikker på hvordan formen hans kommer til å være. Var nevnt torsdagen - kanskje etter du har vært og trent?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hehe ikke så lettHøres koselig ut det, gjenstår bare å finne en dag
Mandagen får vi 3 mnd vanskene, så er litt usikker på hvordan formen hans kommer til å være. Var nevnt torsdagen - kanskje etter du har vært og trent?
Da gjenstår det å høre fra de andre,Ja hehe ikke så letttok vaksinene her på mandag. Litt temp og sutring ble det her. Ja det går for meg..
Ja vi for se hva det blir tilDa gjenstår det å høre fra de andre,
Eventuelt uken etter kan vi alle dagene med unntak av onsdagen (kurs kl 13)
Ååh så deilig!Ja vi for se hva det blir til. Fra 1 -7 mars reiser vi til Spania .
Ja det kan viÅåh så deilig!vel, kan jo satse på neste uke uansett om vi bare blir 2?
Tenker neste uke en gang - torsdagen har blitt foreslått.Når blir det neste uke?
Ja det kan vi![]()
Torsdag passer her ogsåHei! Jeg kan kun torsdag neste uke, men ta den dagen som passer best for flest![]()
Når på torsdagen har du kurs? Mulig å få lurt det inn før /etter?Blir med om det passer neste ukeons og tors er det kurs.. Fred kan jeg, skal uansett til legen i Drammen. Jeg kan egentlig man og tirs men bilen må på verksted så jeg er uten bil :/
Når på torsdagen har du kurs? Mulig å få lurt det inn før /etter?
Går du på babysang i åros du ja, går onsdager på Spikkestad vi. Fikk du forresten ordnet deg barselsgruppe?Babysang kl 11-13, og det er i åros - så da kan heg være i Drammen fra kl 14![]()
Går du på babysang i åros du ja, går onsdager på Spikkestad vi. Fikk du forresten ordnet deg barselsgruppe?
JMen passer det for alle om vi setter det til torsdag, rundt 14.15?![]()
Så bra du fikk barselsgruppe da! Ser den med oppstartsdato, men du kan sikkert bytte til Spikkestad om du ønsker.Det ble Åros siden den på Spikkestad hadde en oppstartsdato som kolliderte med besøk vi fikk fra Trondheim (ikke at det hadde noe å si for vi gikk glipp av første samling i åros grunnet sykdom...) - Spikkestad hadde vært best! Jeg fikk innkallelse til barselgruppe - ble Spikkestadgruppe da det ikke er født så mange babyer i hyggen siste halvår.
Syns kanskje kl 14 er i seneste laget, må jo hente i Bhg og skole.. Men kan være med frem til ca 15..Men passer det for alle om vi setter det til torsdag, rundt 14.15?![]()
Så bra du fikk barselsgruppe da! Ser den med oppstartsdato, men du kan sikkert bytte til Spikkestad om du ønsker.
Tenker du på babysang? Har hatt to ganger, men er flere som ikke har fått vært med enda. Send Mail til kirken og høre?Men har dere ikke hatt flere treff allerede? Hadde vært deilig å kjøre 10 min istedenfor en halvtime.