Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kjent litt på den følelsen. Men nå er det kun babysvømming for egen del fremover (tirsdager)
Er det en dag det ville passet deg bedre?
Jeg trener bare på tirsdager også nå daHvis vi tagger de to Andre også så ser de det kanskje. Jeg får det ikke til. Jeg får aldri med meg noe her inne ihvertfall.
Er så sjelden innom her og for tida, tiden strekker ikke til!Treff ja!! Er med om det passer!syns også at ukene fylles fort opp... Men fra og mai er det kun babysvømming
Men gjerne treffes i april også. Mandager og fredager passer meg best.
Torsdag er vel enklest for min del, da slipper jeg å tenke på tid - hvis det er finvær kunne vi kanskje ruslet en tur alle sammen?Er så sjelden innom her og for tida, tiden strekker ikke til!
Er litt uke til uke hva som passer, onsdager passer ikke (babysang). Neste uke blir for travel, men hva med uka etter. Da kan jeg tirsdag (12/4) og torsdag (14/4).
Det hadde vært spennende. Ikke badet med jenta. Så kan jo være det hadde vært litt skummelt.Eventuelt, noen som har lyst til å dra på drammensbadet en dag?
Tenker du fredag 15.4? Kan den fredagen i alle fallJeg blir nok ikke med i Drammensbadet, men gjerne en trilletur og/eller cafetur![]()
Hadde visst avtale neste torsdag likevel, glemt å skrive opp.. Så fredag eller uka etter er jeg med på.
Jepp!Tenker du fredag 15.4? Kan den fredagen i alle fall![]()
Det hadde vært spennende. Ikke badet med jenta. Så kan jo være det hadde vært litt skummelt.
Passer den 15.4 for dere?Treff ja!! Er med om det passer!syns også at ukene fylles fort opp... Men fra og mai er det kun babysvømming
Men gjerne treffes i april også. Mandager og fredager passer meg best.
Passer den 15.4 for dere?og i så fall, noen ideer om hvor vi møtes? (samme sted som sist?)
Ser ut til at neste treff blitt fredag 15.04, hvis du har lyst til å henge deg påJeg slenger meg med hvis det passer
Har veldig lyst, men får besøk fredag.Ser ut til at neste treff blitt fredag 15.04, hvis du har lyst til å henge deg på![]()
Så hyggeligEr fortsatt med! Hvor møtes vi?
Pigen kan vi jo også ja. Eller hva sier dere?Spiller ingen rolle for meg, liker glass godt, men også Pigen på torvet..,
12? Igrunn det samme for megPigen passer fint det og![]()
Når vil dere møtes?