Drammenstreff

Treff ja!! Er med om det passer! :) syns også at ukene fylles fort opp... Men fra og mai er det kun babysvømming :D Men gjerne treffes i april også. Mandager og fredager passer meg best.

Ja, kjent litt på den følelsen. Men nå er det kun babysvømming for egen del fremover (tirsdager)

Er det en dag det ville passet deg bedre?
Jeg trener bare på tirsdager også nå da:) Hvis vi tagger de to Andre også så ser de det kanskje. Jeg får det ikke til. Jeg får aldri med meg noe her inne ihvertfall.
Treff ja!! Er med om det passer! :) syns også at ukene fylles fort opp... Men fra og mai er det kun babysvømming :D Men gjerne treffes i april også. Mandager og fredager passer meg best.
Er så sjelden innom her og for tida, tiden strekker ikke til!

Er litt uke til uke hva som passer, onsdager passer ikke (babysang). Neste uke blir for travel, men hva med uka etter. Da kan jeg tirsdag (12/4) og torsdag (14/4).

Er så sjelden innom her og for tida, tiden strekker ikke til!

Er litt uke til uke hva som passer, onsdager passer ikke (babysang). Neste uke blir for travel, men hva med uka etter. Da kan jeg tirsdag (12/4) og torsdag (14/4).
Torsdag er vel enklest for min del, da slipper jeg å tenke på tid - hvis det er finvær kunne vi kanskje ruslet en tur alle sammen?

Eventuelt, noen som har lyst til å dra på drammensbadet en dag?

Jeg blir nok ikke med i Drammensbadet, men gjerne en trilletur og/eller cafetur :)

Hadde visst avtale neste torsdag likevel, glemt å skrive opp.. Så fredag eller uka etter er jeg med på.

Jeg blir nok ikke med i Drammensbadet, men gjerne en trilletur og/eller cafetur :)

Hadde visst avtale neste torsdag likevel, glemt å skrive opp.. Så fredag eller uka etter er jeg med på.
Tenker du fredag 15.4? Kan den fredagen i alle fall :)

Det hadde vært spennende. Ikke badet med jenta. Så kan jo være det hadde vært litt skummelt.
Passer den 15.4 for dere? :) og i så fall, noen ideer om hvor vi møtes? (samme sted som sist?)

Spiller ingen rolle for meg, liker glass godt, men også Pigen på torvet..,

Sniker fra oktober :) har noen av dere Drammensjenter lyst til å bli med å klatre når klatreveggen åpner?

Jeg kan lage ny tråd, regnet bare med at flere fikk det med seg om jeg spurte på drammenstråden ;)

Back
Topp