Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men passer det for alle om vi setter det til torsdag, rundt 14.15?![]()
Er ikke så kjent i drammen, men sist var Glass nevnt?Hvor tenker vi eventuelt å møtes da?
Det kan vi joEr ikke så kjent i drammen, men sist var Glass nevnt?
Ja(eventuelt, for de som kan - møtes litt før og trille litt?)
Ajaj, ikke bare bare med disse bilene - ja, 14.15 på Glass sounds like a planJeg treffer dere på Glass kl 14.15 da?gitt at bilen min blir fikset, hjullageret har ryket på den :/
Er med på en liten trilletur først jeg og! Når?
Kommer an på hva som passer for dere
Huff da, masse god bedring til dereDere får avtale dere, her er omgangen i hus... Eldste kasta opp to ganger hittil i kveld. Mulig han må være hjemme på torsdag og, men det vet jeg ikke før tidligst i morgen kveld.
Å huff da :O god bedring til alle,håpe du slipper unna da.Dere får avtale dere, her er omgangen i hus... Eldste kasta opp to ganger hittil i kveld. Mulig han må være hjemme på torsdag og, men det vet jeg ikke før tidligst i morgen kveld.
Jeg kan komme kl 13 tenker jeg. Hvis ikke kanskje 13.30.Kommer an på hva som passer for derekan være der kvart over 12/13
Er visst meldt fint vær på torsdag![]()
For min del passer begge, må bare vite hvilket tog jeg skal taJeg kan komme kl 13 tenker jeg. Hvis ikke kanskje 13.30.
Jeg kommer 13.30 hun jenta er veldig urolig om dagen. Svinger veldig. Men går jo supert når hun soverFor min del passer begge, må bare vite hvilket tog jeg skal ta(går en gang i timen
)
Blir du med I morgen?Når blir det neste uke?
Som har svart positivt er vi 3, kanskje 4 (avhengig av situasjonen hos Hunnykaos). Er vel kun vi to som triller litt først.Jeg kommer 13.30 hun jenta er veldig urolig om dagen. Svinger veldig. Men går jo supert når hun soverhvor mange blir vi? Hvor møtes vi da?
Jeg kan jo møtes deg ved skutebrygga da..Som har svart positivt er vi 3, kanskje 4 (avhengig av situasjonen hos Hunnykaos). Er vel kun vi to som triller litt først.
Kommer fra togstasjonen, kan møtes hvor det passer deg![]()