Drammenstreff

(eventuelt, for de som kan - møtes litt før og trille litt?)

Jeg treffer dere på Glass kl 14.15 da? :) gitt at bilen min blir fikset, hjullageret har ryket på den :/

Dere får avtale dere, her er omgangen i hus... Eldste kasta opp to ganger hittil i kveld. Mulig han må være hjemme på torsdag og, men det vet jeg ikke før tidligst i morgen kveld.

Dere får avtale dere, her er omgangen i hus... Eldste kasta opp to ganger hittil i kveld. Mulig han må være hjemme på torsdag og, men det vet jeg ikke før tidligst i morgen kveld.
Huff da, masse god bedring til dere
Du får holde oss oppdatert!

Å huff da :O god bedring til alle,håpe du slipper unna da.

For min del passer begge, må bare vite hvilket tog jeg skal ta :) (går en gang i timen:) )
Jeg kommer 13.30 hun jenta er veldig urolig om dagen. Svinger veldig. Men går jo supert når hun sover :) hvor mange blir vi? Hvor møtes vi da?

Jeg kommer 13.30 hun jenta er veldig urolig om dagen. Svinger veldig. Men går jo supert når hun sover :) hvor mange blir vi? Hvor møtes vi da?
Som har svart positivt er vi 3, kanskje 4 (avhengig av situasjonen hos Hunnykaos). Er vel kun vi to som triller litt først.

Kommer fra togstasjonen, kan møtes hvor det passer deg :)

Som har svart positivt er vi 3, kanskje 4 (avhengig av situasjonen hos Hunnykaos). Er vel kun vi to som triller litt først.

Kommer fra togstasjonen, kan møtes hvor det passer deg :)
Jeg kan jo møtes deg ved skutebrygga da..

Back
Topp