Drømmen om nr 2

Så fint at hun kom 12 dager før termin :) Det er jo både innenfor 37+ uker og veldig ofte vil lignende skje igjen :) her er "heldigvis" termindatoen jeg fikk på fosterdiagnostikken bare par dager forskjell fra min (med mindre de plutselig på OUL finner på noe sprøtt) :p Men jeg skjønner godt alle de andre redslene, har man mistet har man jo gjerne "lest" seg opp på alt mulig i tiden til man blir gravid igjen, har selv en merkelig stor angst for morkakesvikt eller slikt mot slutten.

Dagboken min er her:
https://forum.babyverden.no/threads/vår-5-årige-drøm-om-barn-nummer-to-og-våre-utfordringer-på-veien-dit-3.1994980/

Den er på 88 sider da :p si i fra om du vil ha et kort referat :p

ja, redslene og fryktene har for vane å komme med opplevelsene man har hatt både på godt og vondt. Bekymringene blir så store. Skulle ønske jeg var uvitende og naiv, det hadde gjort alt mye bedre! :p

Se der ja, da har jeg litt å lese på i kveld :D
 
ja, redslene og fryktene har for vane å komme med opplevelsene man har hatt både på godt og vondt. Bekymringene blir så store. Skulle ønske jeg var uvitende og naiv, det hadde gjort alt mye bedre! :p

Se der ja, da har jeg litt å lese på i kveld :D
Hehe, finn frem kaffekoppen og kos deg :p Jeg savner og den uskyldige tiden når jeg var gravid med jenta mi i 2013 og alt var bare blomster og sol :) Lite viste jeg da a jeg hadde en 50% mulighet for at hun skulle ha alvorlig sykdom. (jeg har en svært sjelden genfeil nemlig) :)
 
Hehe, finn frem kaffekoppen og kos deg :p Jeg savner og den uskyldige tiden når jeg var gravid med jenta mi i 2013 og alt var bare blomster og sol :) Lite viste jeg da a jeg hadde en 50% mulighet for at hun skulle ha alvorlig sykdom. (jeg har en svært sjelden genfeil nemlig) :)

Da er det ekstra godt med god oppfølging og å få bekreftet at alt er bra! <3
 
Åh like før du er i mål nå, veldig spennende.
Har likt å følge med deg her inne, spesielt siden vi var i samme termingruppe og samme termindato også om det hadde gått veien for meg den gangen. (Jeg tror jeg regna meg fram til 27 desember for norsk termindato).

Skjønner at du er redd, men jeg er overbevist om at alt kommer til å gå bra, og snart har du lille i armene dine ❤
 
Åh like før du er i mål nå, veldig spennende.
Har likt å følge med deg her inne, spesielt siden vi var i samme termingruppe og samme termindato også om det hadde gått veien for meg den gangen. (Jeg tror jeg regna meg fram til 27 desember for norsk termindato).

Skjønner at du er redd, men jeg er overbevist om at alt kommer til å gå bra, og snart har du lille i armene dine ❤

Husker deg godt ja! :Heartred Takk for fine ord! Godt å se at det endelig har klaffa for dere igjen også:Heartred
 
Så spennende! Masse lykke til med siste innspurt, for en reise du har vært på. Husker deg godt fra desember 2019. Min kom faktisk 37+5 da, alt kan virkelig skje nå, krysser fingrene for at det skjer spontant før termindato :)
 
Så spennende! Masse lykke til med siste innspurt, for en reise du har vært på. Husker deg godt fra desember 2019. Min kom faktisk 37+5 da, alt kan virkelig skje nå, krysser fingrene for at det skjer spontant før termindato :)

Tusen takk!:Heartred Det håper jeg også! :)
 
På selveste lille julaften kom lillebror til verden i en rakettfart:Heartblue nå teller jeg timer til jeg kan reise hjem til storesøstre, pappa, nypyntet og ryddig hus:Heartred skal oppdatere dagboken igjen bare jeg får landet litt!
Og til alle som har fulgt med oss og heiet på denne tøffe og lange veien har hatt de to siste årene, tusen takk for fine ord, støtte og oppmuntringer i mine tyngste tiden:Heartred

ønsker alle en riktig god jul! Måtte dere få alt dere ønsker dere:love7
 

Vedlegg

  • F7EA49EC-2A9A-4440-A4B7-5BE79A13C7C8.jpeg
    F7EA49EC-2A9A-4440-A4B7-5BE79A13C7C8.jpeg
    27,8 KB · Visninger: 113
Hipp hurra! Gratulerer så mye :D
 
Ååååååh gratulerer så utrolig mye!!! ❤❤❤ for en julegave! :) ❤ håper dere får kosa dere masse ❤
 
Tusen takk alle sammen!
 
Gratulerer så mye kjære deg, tenker på at vi begge måtte forlate desember 2019-gruppen men nå sitter her med hver vår lille gutt :Heartred:sad010 God jul og kos dere i bobla!
 
Tusen takk:Heartred det er så fint:Heartred:Heartred storesøster er noe sjalu, men veldig flink:love7
 
På selveste lille julaften kom lillebror til verden i en rakettfart:Heartblue nå teller jeg timer til jeg kan reise hjem til storesøstre, pappa, nypyntet og ryddig hus:Heartred skal oppdatere dagboken igjen bare jeg får landet litt!
Og til alle som har fulgt med oss og heiet på denne tøffe og lange veien har hatt de to siste årene, tusen takk for fine ord, støtte og oppmuntringer i mine tyngste tiden:Heartred

ønsker alle en riktig god jul! Måtte dere få alt dere ønsker dere:love7
Gratulerer så mye :D :Heartred
 
Back
Topp