Drømmen om nr 2

Går bra :) over 13 uker på vei med nr 2 her. Termin i desember nok en gang :p
Håper angst og sjalusi roer seg etterhvert.

desember er tydeligvis din måned :p gratulerer så mye!! :Heartred
 
Håper det går bra i babybobla!

her går alt bra! Jeg har startet i ny jobb og lillebror har ferie med pappa før han skal til dagmamma neste uke :) kjenner litt på frustrasjon rundt amming da han har fått tenner å biter mye, så jeg har startet en rolig overgang til flaske. Håper på å kutte dagamming helt å kun amme på kveld/natt. Litt trist, men jeg orker ikke denne bitingen :)

hvordan går det med deg? :D
 
her går alt bra! Jeg har startet i ny jobb og lillebror har ferie med pappa før han skal til dagmamma neste uke :) kjenner litt på frustrasjon rundt amming da han har fått tenner å biter mye, så jeg har startet en rolig overgang til flaske. Håper på å kutte dagamming helt å kun amme på kveld/natt. Litt trist, men jeg orker ikke denne bitingen :)

hvordan går det med deg? :D
Går bra her, bikker straks 22 fullgåtte uker. Føler meg dog høygravid :p masse liv ihvertfall! Og ei jente i magen denne gangen
 
Hvordan går det med dere? :)

så hyggelig at noen fortsatt følger med :) Takk som spør!
Det går greit. Lite søvn, mye amming og mye våkentid på natt enda. MEN jeg er ferdig med masteroppgaven! :D den er levert nå å jeg kan endelig senke skuldrene i påvente av muntlig høring.

derimot er jeg litt stressa. Vi har vært klare på at vi ikke skal ha fler, hvertfall ikke nå (med 98% sikkerhet aldri), men på tirsdag testet jeg positivt (tror jeg). Den ble liggende ca 3 kvarter før jeg så på den, men skimtet noe allerede før jeg la den fra meg. Har ikke snakka med mannen ennå fordi jeg er redd og usikker. Jeg vet a søren hva vi gjør om dette er reelt. Samtidig mistet jeg så mange ganger mellom de to jeg har at jeg tror neppe det blir noe (hvis det er). Så dette er litt tøft. Vi får se!
 
Her er bilder av synderen som skaper frykt i meg om dagen. Håper egentlig ikke denne er reell. Fælt å si det, for jeg har alltid ønsket mange barn. Men det var før jeg fikk to kolikkbarn som fortsatt ikke sover om nettene og gjennomgikk 9 ufrivillige aborter på 4 år. Huff..
 

Vedlegg

  • F70D6B92-1455-4C73-9984-B4DE26468134.jpeg
    F70D6B92-1455-4C73-9984-B4DE26468134.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 70
Oi, så spennende! Håper du får noen svar. Har du flere tester?
 
Oy!! Har du ikke flere tester du kan ta for å være sikker??


Oi, så spennende! Håper du får noen svar. Har du flere tester?

Har ikke flere, må kjøpe. Vet ikke hvor spennende det er, for jeg vet ikke helt hva jeg skal føle om dette og om dette er noe vi he kapasitet til å stå i akkurat nå. Men må teste mer ja!
 
Har ikke flere, må kjøpe. Vet ikke hvor spennende det er, for jeg vet ikke helt hva jeg skal føle om dette og om dette er noe vi he kapasitet til å stå i akkurat nå. Men må teste mer ja!
Skjønner det. Vet ikke hva jeg gjør om vi får positiv test igjen. Var skikkelig syk dette svangerskapet, og lillesøster måtte ut akutt 32+3, og siden mini kom 34+2 er jeg redd at neste vil jeg bli enda sykere enn denne gangen og en evt komme enda tidligere :( Diabetesen har jeg fortsatt, og blir nok ikke kvitt den igjen dessverre.
 
Skjønner det. Vet ikke hva jeg gjør om vi får positiv test igjen. Var skikkelig syk dette svangerskapet, og lillesøster måtte ut akutt 32+3, og siden mini kom 34+2 er jeg redd at neste vil jeg bli enda sykere enn denne gangen og en evt komme enda tidligere :( Diabetesen har jeg fortsatt, og blir nok ikke kvitt den igjen dessverre.

gratulerer med lille <3 uff! Vi har jo 3 barn til sammen, har ikke flere soverom, å har heller ikke mer plass i bilen. Vi har nettopp kjøpt ny bil å solgt ALT babyutstyret. Har bare sprinkelsenga igjen ennå fordi lillebror fortsatt bruker den. Dette er bare skummelt
 
gratulerer med lille <3 uff! Vi har jo 3 barn til sammen, har ikke flere soverom, å har heller ikke mer plass i bilen. Vi har nettopp kjøpt ny bil å solgt ALT babyutstyret. Har bare sprinkelsenga igjen ennå fordi lillebror fortsatt bruker den. Dette er bare skummelt
Plass i bilen har vi :p Kjøpte minibuss sist, med 8 seter, hvorav 4 med isofix :hilarious:
Verre med soveplasser da, har strengt tatt ikke plass til eget rom til lillesøster heller, men er på jakt etter noe større, må bare finne ut om det blir i Tyskland eller Norge :)

Uansett så løser det seg, det er jeg sikker på.
 
Plass i bilen har vi :p Kjøpte minibuss sist, med 8 seter, hvorav 4 med isofix :hilarious:
Verre med soveplasser da, har strengt tatt ikke plass til eget rom til lillesøster heller, men er på jakt etter noe større, må bare finne ut om det blir i Tyskland eller Norge :)

Uansett så løser det seg, det er jeg sikker på.

Håper det<3 vi har bare 3 soverom. Skal bygge et fjerde. Mer har vi ikke plass til, da må vi bygge på huset, å det er ikke så billig :eek:
 
Oi, vet ikke hva jeg skal si. Håper alt ordner seg! Klem ❤️
 
Bå har jeg prøvd 3 forskjellige tester, ALLE får en ultrasvak strek. Så er nok gravid… er kjempe kvalm i tillegg,bekkenet er dust å snapper bare noen ser feil på meg. Kjenner lusa på gangen. Det er sånn jeg har blitt hver gang. Bortsett fra kvalmen. Den har ikke kommer så tidlig. Vi har minimale sjanser for at det går bra, men uansett utfall så er det greit. Får vi en til så blir det sånn, mister vi så mister vi. Har ikke sagt det til mannen min ennå, men han bør kjenne meg godt nok til å se tegnene han også. Vi får se hvordan det går. streken er ikke synlig på bildet, så ingen vits å legge ved.
 
Okei, kanskje her, men kvaliteten blir dårligere når det lastes opp bilder her.
 

Vedlegg

  • F9C8BC00-9A61-4976-A7A6-92237C50D640.jpeg
    F9C8BC00-9A61-4976-A7A6-92237C50D640.jpeg
    80,1 KB · Visninger: 79
  • C4902DB3-3A3C-48C5-91D7-DC60AC24AE26.jpeg
    C4902DB3-3A3C-48C5-91D7-DC60AC24AE26.jpeg
    2 MB · Visninger: 85
Hvordan går det med deg stinky? ❤️❤️
 
Back
Topp