Drømmen om nr 2

Hipp hurra for lillebror på vei!
 
Gratulerer med en liten lillebror :Heartblue:wav
Gutt nr 3 i magen her :Heartblue deilig :love7
 
Gratulerer med lillebror :Heartblue
 
Gravidoppdatering, uke 19+6

Woops! Plutselig har tiden flydd fra meg igjen å det er 5 uker siden forrige oppdatering! Men her kommer en ny :)

Termindato: Foreløpig 27. Desember

Babyen: I følge babyverden er babyen nå 21,5cm og veier 250 gram.

Kjønn: Det sies at det er en lillebror, så får se på ordinær ul.

Navnevalg: En evig diskusjon! Skulle neste ønske det var ei jente, det hadde gjort alt så mye lettere :p men vi kommer vel til en enighet til slutt :)

Liv i magen: Har kjent litt siden uke 16, ikke store bevegelser men. Har begynt å kjenne litt kraftigere bevegelser nå denne uka :Heartred

Symptomer: Bekkenløsning, halsbrann og hodepine er gjengangere. Bekkenløsninga er konstant forøvrig. De ømme brystene er veldig tilbake. Ellers er formen grei :)

Forandringer på kroppen: magen vokser fortsatt, naturlig nok :p ellers ikke store forandringer

Humøret mitt: humøret et stort sett bra, hvertfall i følge meg selv. Kan hende mannen er av en annen oppfatning men :p stresser litt om dagen, men det er forhåpentligvis snart over!

Formen min: Formen min er relativt bra fortsatt, sett bort fra bekkenet!

Søvn: Har hatt en lang periode hvor jeg våkner klokka 05.00, HVER dag! Så roet det seg, men nå tror jeg jammen det er i gang igjeno_O

Cravings: det har blitt ekstremt mye pasta med ostesaus de siste ukene, ellers ikke noe :)

Innkjøp: mannen har kjøpt et klessett, ellers har det ikke blitt noe ennå.

Vektøkning: nesten 10kg til sammen hittil :shifty:

Neste kontroll: Ordinær ul på fredag :kr

Sykemelding: 60% sykemeldt

Det jeg gleder meg mest til nå: Å levere masreroppgava! Definitivt:hungover:
 
Hurra for 19+6!!!! Og ny oppdatering :)
 
Å i kveld har vi kjent spark på utsiden:Heartbigred
 
Gratulerer så mye med nesten halvveis og kjenne spark :love017
 
Heihei, her er jeg! 26+1 (25+1 i følge sykehuset som egentlig ikke er enig med seg selv). Jeg lever, lillebror lever, masteroppgaven skal snart leveres å jeg kan puste igjen, snart seff! har fortsatt bekkenløsning og halsbrann fra helvette, men ellers er alt topp!
Vet ikke om noen følger med her lenger men... :p
 
Heihei, her er jeg! 26+1 (25+1 i følge sykehuset som egentlig ikke er enig med seg selv). Jeg lever, lillebror lever, masteroppgaven skal snart leveres å jeg kan puste igjen, snart seff! har fortsatt bekkenløsning og halsbrann fra helvette, men ellers er alt topp!
Vet ikke om noen følger med her lenger men... :p
Så hyggelig og lese at alt står bra til hos dere :) god helg
 
Omg jeg fikk sjokk når jeg klikket på dagboken din fordi jeg havna på første innlegget ditt. Så ikke datoen men det stod om sa og ma og jeg skjønte ingenting fordi det stod 8 noe uker og jeg tenkte bare "å nei!!!!"
Men så så jeg hvilken side jeg var på:facepalm: og fikk sett ditt nyeste innlegg i 26. uke :dummy:
Så bra at det er fint med dere begge og at masteroppgaven snart skal leveres :)
Kjipt med bekkenløsning og halsbrann men det er vel en pris verdt å betale med tanke på hva som befinner seg bak målstreken ❤ :)
 
Omg jeg fikk sjokk når jeg klikket på dagboken din fordi jeg havna på første innlegget ditt. Så ikke datoen men det stod om sa og ma og jeg skjønte ingenting fordi det stod 8 noe uker og jeg tenkte bare "å nei!!!!"
Men så så jeg hvilken side jeg var på:facepalm: og fikk sett ditt nyeste innlegg i 26. uke :dummy:
Så bra at det er fint med dere begge og at masteroppgaven snart skal leveres :)
Kjipt med bekkenløsning og halsbrann men det er vel en pris verdt å betale med tanke på hva som befinner seg bak målstreken ❤ :)

Heldigvis var det et gammelt innlegg:p
Ja, det er jo nettopp det da. Premien for å være en drage veier opp :p men litt må man klage likevel:rolleyes:
 
Heihei, her er jeg! 26+1 (25+1 i følge sykehuset som egentlig ikke er enig med seg selv). Jeg lever, lillebror lever, masteroppgaven skal snart leveres å jeg kan puste igjen, snart seff! har fortsatt bekkenløsning og halsbrann fra helvette, men ellers er alt topp!
Vet ikke om noen følger med her lenger men... :p
Har du blitt satt en uke tilbake?o_O Trodde vi skulle følge hverandre helt i mål jeg nå.. :rolleyes:

Lykke til med masterinnspurt!
 
Har du blitt satt en uke tilbake?o_O Trodde vi skulle følge hverandre helt i mål jeg nå.. :rolleyes:

Lykke til med masterinnspurt!

ja, trodde jeg også! Hu var ikke helt enig med seg selv, men ut fra alle målinger gjort på fostermedisin ble det sånn. Hjalp ikke at jeg var på ul i uke 6+0 med et embryo tilsvarende 6+0 og har vært på 100 ul etterpå:p tror mer på egen termin å forholder meg til den. Har nemlig null tro på at lillebror kommer etter termin her :p

takk! Det trengs:hungry:
 
Lykke til med madterinnspurten! Og hurra for uke 27!
 
Back
Topp