Drømmen om en til i familien♡

Huff, tøft når man ikke får sove, ren tortur, faktisk.. Og så mye sykdom, huff! Legen kan ikke ta det over telefon? Det har vår gjort går VGS fravær (sinnsykt slitsomt btw, den grensa....). Masse god bedring i heimen!!

Haff ja, nå er jeg mildt sagt drittlei sykdom. Ungene blir resmittet i tillegg:arghh: Blir lissom aldri friske:bag:
Og enda en kjip natt. Denna ungen sover så lite og dårlig. Har han alltid gjort. Han har MPA, men kjører jo melkefritt kosthold til han. Noen barn sover bare mindre enn andre:-/
Det skjønner jeg godt, dere har holdt på lenge nå!!
Jeg har også en som aldri sover, det var helt forferdelig når han var liten. Så du har min medfølelse ❤️

5dpo og har ingen symptomer nå overhodet(vet det er tidlig, altså):hilarious:

1-åringen sovnet først 01.30, og var igang igjen kl 03.15 og sovnet igjen kl 05 også var det opp 06.15 :sorry: Lei av at den ungen aldri sover, har han aldri gjort. og vet dagen blir hektisk uansett, for må få akutt-time hos legen til 17åringen så hun får legeattest til vgs... Lite søvn og en dag på farten(er 40min hver vei til legen)

Vis vedlegget 454040
Ang symptom, jeg er 1 dpo og promper en hel haug, da tenkte jeg på deg og ditt prompe-symptom :laughing001

Lykke til med dagen, håper den går overraskende fint ❤️

uff, det er så slitsomt med alle sykdommene som går nå. Vi har så vidt en uke pause for det er pån igjen. Gått i lungebetennelsen på hun mellomste og han minste, influensa, ørebetennelse, halsbetennelse, forkjølelse ja.. helle regla! Kjenner jeg bare gleder meg til vår og som er nå..

Masse god bedring til dere. Håper dere slipper mere nå :Heartred

Ja, er helt ille ass:arghh: Går så mye forskjellig i både barnehagen og barneskolen, er til å bli sprø av:bag: Høres ut som dere har hatt deres del av "moroa" dere også:sorry: Ja, nå gleder jeg meg faktisk til våren:flower Takk, håper dere også holder dere friske framover❤️

Huff, tøft når man ikke får sove, ren tortur, faktisk.. Og så mye sykdom, huff! Legen kan ikke ta det over telefon? Det har vår gjort går VGS fravær (sinnsykt slitsomt btw, den grensa....). Masse god bedring i heimen!!

Nope, her MÅ vi inn på akutt-time, kan ikke skjønne hvorfor?:confused005 Ganske så irriterende, faktisk! Yes, er helt insane man må ha legeattest for det minste fravær, som koster 280kr hver gang i tillegg:smiley-angry026 Takk, håper vi kan bli friske snart❤️

Det skjønner jeg godt, dere har holdt på lenge nå!!
Jeg har også en som aldri sover, det var helt forferdelig når han var liten. Så du har min medfølelse ❤️

Det er tortur, er snakk om kun 7-8 timer i døgnet og vært sånn siden han ble født:arghh: Noen trenger bare mindre søvn, men fader, det er slitsomt:p Takk, satser på vi snart blir kvitt all denna sykdommen her:angelic:

Vært hos legen med storesnupp og heiv meg kjapt innom meny og kjøpte 4 pakker til med MS-tester:smiley-bounce022 Nå sover lillebror I vogna og jeg tar meg en kopp kaffe og slapper av i sofaen i 5min:happy119

5dpo symptomer:
*Økt mengde og mer tyntflytende spytt
*Mye Promp som smells
*Synes jeg har litt mer utflod
*Hatt litt mensensmerter og murringer på venstre side.

3 dager igjen til de første testene ryker :nailbiting: :smiley-bounce012

Det er tortur, er snakk om kun 7-8 timer i døgnet og vært sånn siden han ble født:arghh: Noen trenger bare mindre søvn, men fader, det er slitsomt:p Takk, satser på vi snart blir kvitt all denna sykdommen her:angelic:
Det var heelt likt her da min var på samme alder, 8 timer søvn på ett døgn og det var ikke sammenhengende!! Du er den første jeg har snakket med som har det like ille :bag:

Ang symptom, jeg er 1 dpo og promper en hel haug, da tenkte jeg på deg og ditt prompe-symptom :laughing001

Lykke til med dagen, håper den går overraskende fint ❤️

Åååh, fantastisk :excited001 :smiley-angelic001 :smiley-bounce012 Håper virkelig det er et symptom på graviditet:smiley-angelic001:Heartpink:smiley-angelic001:Heartpink Takk, dagen har gått okei, men bare vært utrolig lang og slitsom. 1-åringen har vært så lei og grinete, så har vært gråt nesten hele dagen, fordi han er syk.

Det var heelt likt her da min var på samme alder, 8 timer søvn på ett døgn og det var ikke sammenhengende!! Du er den første jeg har snakket med som har det like ille :bag:

Whaaat, har du en slik en du og?:angelic::bag: Det er skikkelig slitsomt. Han sover maks 1 times lur på dagen, og han står opp 06.15 ish. Og dét er det:smiley-ashamed004

Ja, er helt ille ass:arghh: Går så mye forskjellig i både barnehagen og barneskolen, er til å bli sprø av:bag: Høres ut som dere har hatt deres del av "moroa" dere også:sorry: Ja, nå gleder jeg meg faktisk til våren:flower Takk, håper dere også holder dere friske framover❤️
Jaaa, har vært Barnehagen og Ungdoms skolen her.. Ungdoms skolen har vært verst faktisk :dead:
Nå håper jeg vi ikke får mere, ser oss som ferdig for å si det sånn :hilarious:
Masse god bedring til dere, håper dere blir friske og raske resten av året også :love7

Åååh, fantastisk :excited001 :smiley-angelic001 :smiley-bounce012 Håper virkelig det er et symptom på graviditet:smiley-angelic001:Heartpink:smiley-angelic001:Heartpink Takk, dagen har gått okei, men bare vært utrolig lang og slitsom. 1-åringen har vært så lei og grinete, så har vært gråt nesten hele dagen, fordi han er syk.
Høres slitsomt ut! Håper du i det minste får litt kveldsro før du tar kveld ❤️

Whaaat, har du en slik en du og?:angelic::bag: Det er skikkelig slitsomt. Han sover maks 1 times lur på dagen, og han står opp 06.15 ish. Og dét er det:smiley-ashamed004
Yes. Men han er 8 år nå, da :laughing002 hadde våkennetter med han til han var litt over 7 år. Da han var 1 år sov han 20-30 min på hver hvil, også sov han kanskje 1-2 timer på kvelden før han hadde våkentid på 3 timer, deretter sov han kanskje 2-3 timer så var det morgen kl 5. Da var jeg i tillegg høygravid :dead:

Jaaa, har vært Barnehagen og Ungdoms skolen her.. Ungdoms skolen har vært verst faktisk :dead:
Nå håper jeg vi ikke får mere, ser oss som ferdig for å si det sånn :hilarious:
Masse god bedring til dere, håper dere blir friske og raske resten av året også :love7
Yes, mye basselusker alle steder en samles, egentlig :angelic: Her får vi snitte fra både barnehagen, skolen, u-skolen og vgs:hilarious::smiley-ashamed004 Så ikke så mye en får gjort annet enn å være flink til å vaske hender, sprite også håpe på det beste:smiley-bounce022 Takk, snille du❤️

Høres slitsomt ut! Håper du i det minste får litt kveldsro før du tar kveld ❤️

Yes. Men han er 8 år nå, da :laughing002 hadde våkennetter med han til han var litt over 7 år. Da han var 1 år sov han 20-30 min på hver hvil, også sov han kanskje 1-2 timer på kvelden før han hadde våkentid på 3 timer, deretter sov han kanskje 2-3 timer så var det morgen kl 5. Da var jeg i tillegg høygravid :dead:

Det er virkelig slitsomt, men jeg er sånn selv og, at jeg trenger ikke mye søvn. 4 timer, så har jeg fått nok. Så klarer jeg meg:laughing002

Det er sånn min holder på også, er til å bli gaaal av:arghh: Åh, så deilig han er større nå:angel5 Så får du forhåpentligvis mer hvile når du blir gravid igjen- for det blir du❤️

5dpo symptomer.. igjeen :hilarious:
* promper mye og det stiiinker
* MÅ han bladpersille på osteknekkebrødet mitt(slik har det vært noen dager allerede)
*Måtte brått lage meg tunfisk-salat(tunfisk på boks i olje blandes med majones,hakket løk, rømme, en dæsj med sitronsaft, og salt&pepper) nå ikveld, for jeg fikk SÅ sykt lyst på.. seff med bladpersille på toppen. Servert på knekkebrød. Og jeg liker ikke fisk og spiser kanskje tunfisk 1 gang i året:angelic: Mannen bare " du er gravid, duu":laughing002

saken er at jeg tror at jeg har innbilt svangerskap denne gang, og at det ikke er réelt:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005

Last edited:
6dpo og fiser verre enn pumba fra løvenes konge, og stinker garantert mer enn han og:hungover: Har hatt gasteritis i hele natt og fjerta og fjerta:bag: Heldigvis sov jeg inne sammen med 6åringen på hans rom igår, og han sov tungt:hilarious: Tror det er pga tunfisken med all løk og läkerol pastiller, for spiste litt av det igår kveld og det liker IKKE magen min:smiley-angelic006:fart005Yes, dødelig farting på høyt nivå:gen113
Tror faktisk ikke jeg er gravid:angelic:

Symptomer:
*Luft i magen
* mensenmurringer
Screenshot_20250205_074331_FF App.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp