Huff, tøft når man ikke får sove, ren tortur, faktisk.. Og så mye sykdom, huff! Legen kan ikke ta det over telefon? Det har vår gjort går VGS fravær (sinnsykt slitsomt btw, den grensa....). Masse god bedring i heimen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt, dere har holdt på lenge nå!!Haff ja, nå er jeg mildt sagt drittlei sykdom. Ungene blir resmittet i tilleggBlir lissom aldri friske
Og enda en kjip natt. Denna ungen sover så lite og dårlig. Har han alltid gjort. Han har MPA, men kjører jo melkefritt kosthold til han. Noen barn sover bare mindre enn andre:-/
Ang symptom, jeg er 1 dpo og promper en hel haug, da tenkte jeg på deg og ditt prompe-symptom5dpo og har ingen symptomer nå overhodet(vet det er tidlig, altså)
1-åringen sovnet først 01.30, og var igang igjen kl 03.15 og sovnet igjen kl 05 også var det opp 06.15Lei av at den ungen aldri sover, har han aldri gjort. og vet dagen blir hektisk uansett, for må få akutt-time hos legen til 17åringen så hun får legeattest til vgs... Lite søvn og en dag på farten(er 40min hver vei til legen)
Vis vedlegget 454040
uff, det er så slitsomt med alle sykdommene som går nå. Vi har så vidt en uke pause for det er pån igjen. Gått i lungebetennelsen på hun mellomste og han minste, influensa, ørebetennelse, halsbetennelse, forkjølelse ja.. helle regla! Kjenner jeg bare gleder meg til vår og som er nå..
Masse god bedring til dere. Håper dere slipper mere nå![]()
Huff, tøft når man ikke får sove, ren tortur, faktisk.. Og så mye sykdom, huff! Legen kan ikke ta det over telefon? Det har vår gjort går VGS fravær (sinnsykt slitsomt btw, den grensa....). Masse god bedring i heimen!!
Det skjønner jeg godt, dere har holdt på lenge nå!!
Jeg har også en som aldri sover, det var helt forferdelig når han var liten. Så du har min medfølelse![]()
Det var heelt likt her da min var på samme alder, 8 timer søvn på ett døgn og det var ikke sammenhengende!! Du er den første jeg har snakket med som har det like illeDet er tortur, er snakk om kun 7-8 timer i døgnet og vært sånn siden han ble fødtNoen trenger bare mindre søvn, men fader, det er slitsomt
Takk, satser på vi snart blir kvitt all denna sykdommen her
![]()
Ang symptom, jeg er 1 dpo og promper en hel haug, da tenkte jeg på deg og ditt prompe-symptom
Lykke til med dagen, håper den går overraskende fint![]()
Det var heelt likt her da min var på samme alder, 8 timer søvn på ett døgn og det var ikke sammenhengende!! Du er den første jeg har snakket med som har det like ille![]()
Jaaa, har vært Barnehagen og Ungdoms skolen her.. Ungdoms skolen har vært verst faktiskJa, er helt ille assGår så mye forskjellig i både barnehagen og barneskolen, er til å bli sprø av
Høres ut som dere har hatt deres del av "moroa" dere også
Ja, nå gleder jeg meg faktisk til våren
Takk, håper dere også holder dere friske framover
![]()
Høres slitsomt ut! Håper du i det minste får litt kveldsro før du tar kveldÅååh, fantastisk![]()
![]()
Håper virkelig det er et symptom på graviditet
Takk, dagen har gått okei, men bare vært utrolig lang og slitsom. 1-åringen har vært så lei og grinete, så har vært gråt nesten hele dagen, fordi han er syk.
Yes. Men han er 8 år nå, daWhaaat, har du en slik en du og?Det er skikkelig slitsomt. Han sover maks 1 times lur på dagen, og han står opp 06.15 ish. Og dét er det
![]()
Yes, mye basselusker alle steder en samles, egentligJaaa, har vært Barnehagen og Ungdoms skolen her.. Ungdoms skolen har vært verst faktisk
Nå håper jeg vi ikke får mere, ser oss som ferdig for å si det sånn
Masse god bedring til dere, håper dere blir friske og raske resten av året også![]()
Høres slitsomt ut! Håper du i det minste får litt kveldsro før du tar kveld
Yes. Men han er 8 år nå, dahadde våkennetter med han til han var litt over 7 år. Da han var 1 år sov han 20-30 min på hver hvil, også sov han kanskje 1-2 timer på kvelden før han hadde våkentid på 3 timer, deretter sov han kanskje 2-3 timer så var det morgen kl 5. Da var jeg i tillegg høygravid
![]()
Jeg tror du er gravid![]()
Jeg har også troa altså![]()
![]()