Drømmen om en til i familien♡

Symptomer 7dpo kveld:

*Synes jeg har litt sånn hjertebank?
*Fikk litt vondt i hoftene som i forrige mnd jeg hadde en kjemisk:angelic:

Åiiii åiii kommer til å være super spent i morgen ! Hvor mange dpo da? Når bruker du å få positiv test

Åiiii åiii kommer til å være super spent i morgen ! Hvor mange dpo da? Når bruker du å få positiv test

Er 8dpo idag og har tidligere fått positive tester 6dpo, 8 dpo, 9dpo og 10dpo sent kveld❤️

8dpo og negative tester, vet det ennå er veldig tidlig:happy119 Tester ikveld igjen, om urinen er sterk nok:hilarious: Glemte å legge inn tempen fra FF. Og sammenlignet forrige mnd som endte med kjemisk og denne❤️
20250207_074511.jpg

Screenshot_20250207_084628_FF App.jpg
Screenshot_20250207_084617_FF App.jpg

Last edited:
Var så stress idag tidlig, da jeg forsov meg 10.min, men beholdt roen og fikk ungene greit av gårde❤️ Røyk på noen tester til da jeg har sluppet fri testetøsa, og da er det no return:dance011 :hilarious:
Var grei urin, og testene er fortsatt negative:knegg:
20250207_104245.jpg

Godt noen som er som meg :hilarious: :knegg: :bag: når jeg først Begynner så blir det ca en test hver urin :happy090:laughing025

Haha:knegg: glad vi er flere som overhodet ikke eier viljestyrke etter den første testen er tatt:laughing021

Jaaa! Men, x alt som x kan for positiv test de neste dagene :love7

Haha, glad det ikke bare er jeg som er ekstrem :laughing001

Hahah, godt å høre vi er flere som ikke klarer å begrense seg når testingen er påbegynt:laughing005

Haha så morsomt å se :hilarious: jeg var også helt ekstrem før! Når jeg først hadde startet testegalskapen så testet jeg hver gang jeg gikk på do, omtrent. Helt ko-ko :hilarious: men nå er jeg så lei negative tester, så det gidder jeg ikke lenger :p

Spennende å følge med her, heia-heia :smiley-bounce022:happy093.

Dere er alle så gode :love017 :smiley-angelic003:sad010 Og testene er jaggu meg negative ennå:hilarious: Så nå blir det først testet mer imorgen tidlig, for nå skal jeg drikke en god kopp kaffe og flaske vann:p Mannen er fortsatt overbevist om at jeg er gravid, så han sendte meg melding og skrev"enten er den positiv eller så er den ekstremt positiv, skjer ikke noe annet med deg" Elsker den rare og goofy mannen min:love7

Sendte han forresten bilde av den negative testen, og tror jeg får rett denne mnd❤️
20250207_181836.jpg

Dere er alle så gode :love017 :smiley-angelic003:sad010 Og testene er jaggu meg negative ennå:hilarious: Så nå blir det først testet mer imorgen tidlig, for nå skal jeg drikke en god kopp kaffe og flaske vann:p Mannen er fortsatt overbevist om at jeg er gravid, så han sendte meg melding og skrev"enten er den positiv eller så er den ekstremt positiv, skjer ikke noe annet med deg" Elsker den rare og goofy mannen min:love7

Sendte han forresten bilde av den negative testen, og tror jeg får rett denne mnd❤️
Vis vedlegget 454280
Pff.. sikkert positive ioverimorra :dance008

Pff.. sikkert positive ioverimorra :dance008

Mnjaa, jeg er ikke så sikker på det :hilarious: Har ikke ømme bryster, og det pleier jeg å ha. Hadde skikkelig ømme bryster i forrige mnd når jeg opplevde en kjemisk!? Men ja, KAN jo i teorien være forskjellige symptomer fra graviditet til graviditet:whacky011

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp