Drømmen om en til i familien♡

Sorry for TMI:smiley-ashamed005 Fy søren som jeg fjerter og fjerter:bag: Måtte bare løpe på do i hui og hast i sta, får så ille diaré:smiley-ashamed008 Får gjerne det når jeg er gravid mellom 4DPO og 8DPO :nailbiting: tørs nesten ikke håpe på noe :angelic:

Sorry for TMI:smiley-ashamed005 Fy søren som jeg fjerter og fjerter:bag: Måtte bare løpe på do i hui og hast i sta, får så ille diaré:smiley-ashamed008 Får gjerne det når jeg er gravid mellom 4DPO og 8DPO :nailbiting: tørs nesten ikke håpe på noe :angelic:

Håper...!!
Synes det er så interessant at du kan evt få symptomer før hCGet starter!! (Jeg hadde jo en halv mistanke selv 4 dpo med nr2, men turde jo ikke håpe). Det er interessant, rett og slett!

Sprøtt at du sier det, for sånn hadde jeg det i dag. Og jeg er 5dpo:joyful: Veldig spennende å følge med på deg her inne, kjenner meg mye igjen☺️ Håper spiren klamrer seg fast hos deg denne gangen❤️

Håper...!!
Synes det er så interessant at du kan evt få symptomer før hCGet starter!! (Jeg hadde jo en halv mistanke selv 4 dpo med nr2, men turde jo ikke håpe). Det er interessant, rett og slett!

Ja, jeg aner ikke hvorfor det er slik? :hilarious: Måtte bare hive meg på do idag og:bookworm: har iallefall hatt det hver gang jeg er preggy ganske så tidlig i dpo-land! Tørs nesten ikke håpe jeg heller:angelic: Kan fort gå på en smell der:smiley-ashamed005

Så spennende!! :hello2 Krysser fingrene for at du får verdens fineste julekule i år! ❤️

Begynner å bli litt spennende nå, må si det:smiley-bounce015 Håper veldig på en liten julespire:love017:greet008

Sprøtt at du sier det, for sånn hadde jeg det i dag. Og jeg er 5dpo:joyful: Veldig spennende å følge med på deg her inne, kjenner meg mye igjen☺️ Håper spiren klamrer seg fast hos deg denne gangen❤️

Wæææh, så artig du også føler det slik, denne gang:dance008 Vi er en del som kjenner det likt denne pp:nailbiting:

CD21/5DPO: Kjenner fortsatt en del luft I magen, og måtte hive meg på do idag tidlig og :hilarious: Kjenner ikke så mye annet utover det.. syke barn hjemme ennå, så blir en del ekstra stress:-/ er vel ikke helt bra med tanke på når blastoen fester seg?:angelic: Vel, ikke mange dagene igjen til testingen begynner:smiley-bounce012 Første test ryker på lørdag, da er jeg 8dpo:greet008
Screenshot_20230315_074920_FF App.jpg

Ja, jeg aner ikke hvorfor det er slik? :hilarious: Måtte bare hive meg på do idag og:bookworm: har iallefall hatt det hver gang jeg er preggy ganske så tidlig i dpo-land! Tørs nesten ikke håpe jeg heller:angelic: Kan fort gå på en smell der:smiley-ashamed005

Ja, det er jo derfor det er så interessant!
Håper ❤️❤️

CD22/6DPO:
Ikke så mye nytt å melde, stikke litt i siden som ligamentstrekk og promper en del:smiley-ashamed005 Ellers kjenner jeg ikke en døyt:angel5 Kun 2 dager igjen til testing:smiley-bounce012
Screenshot_20230316_064958_FF App.jpg

Shit påmfritt, for en dag :hilarious: :wacky: Vært en mega lang dag med syke og sure unger hjemme:rolleyes: Fikk vært en kjapp tur innom meny og fikk kjøpt 30 tester til:p Da har jeg 50 make sure 25mlu, 30 babyplan tidlig strimmel og 55 babyplan tidlig stavtester+ en del clearblue digitale og clearblue+tester:smiley-ashamed005 Så lørdag slippes eeeeendelig testetøsa fri:laughing021:dance011:smiley-bounce015 Gleder meg helt sjukt :cool01

Back
Topp