mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Håper for deg!
Takk, søta️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg!
Håååper!!Sorry for TMI Fy søren som jeg fjerter og fjerter Måtte bare løpe på do i hui og hast i sta, får så ille diaré Får gjerne det når jeg er gravid mellom 4DPO og 8DPO tørs nesten ikke håpe på noe
Sorry for TMI Fy søren som jeg fjerter og fjerter Måtte bare løpe på do i hui og hast i sta, får så ille diaré Får gjerne det når jeg er gravid mellom 4DPO og 8DPO tørs nesten ikke håpe på noe
Sprøtt at du sier det, for sånn hadde jeg det i dag. Og jeg er 5dpo Veldig spennende å følge med på deg her inne, kjenner meg mye igjen Håper spiren klamrer seg fast hos deg denne gangenSorry for TMI Fy søren som jeg fjerter og fjerter Måtte bare løpe på do i hui og hast i sta, får så ille diaré Får gjerne det når jeg er gravid mellom 4DPO og 8DPO tørs nesten ikke håpe på noe
Håper...!!
Synes det er så interessant at du kan evt få symptomer før hCGet starter!! (Jeg hadde jo en halv mistanke selv 4 dpo med nr2, men turde jo ikke håpe). Det er interessant, rett og slett!
Så spennende!! Krysser fingrene for at du får verdens fineste julekule i år!
Åh. Jeg håper sååå mye!
Sprøtt at du sier det, for sånn hadde jeg det i dag. Og jeg er 5dpo Veldig spennende å følge med på deg her inne, kjenner meg mye igjen Håper spiren klamrer seg fast hos deg denne gangen
Ja, jeg aner ikke hvorfor det er slik? Måtte bare hive meg på do idag og har iallefall hatt det hver gang jeg er preggy ganske så tidlig i dpo-land! Tørs nesten ikke håpe jeg heller Kan fort gå på en smell der
Ja, det er merkeligJa, det er jo derfor det er så interessant!
Håper
3 dager igjen til teeest(er)
Heier her gleder meg til testerCD22/6DPO:
Ikke så mye nytt å melde, stikke litt i siden som ligamentstrekk og promper en del Ellers kjenner jeg ikke en døyt Kun 2 dager igjen til testing
Vis vedlegget 401140