Drømmen om en til i familien♡

Så moro å se så sterke fine tester! :love017 Jeg er like testgal, og dypper selv om vi ikke prøver engang. :laughing002:angelic: Krysser fingrene for en nydelig liten terminspire! :Heartred Har en god magefølelse for deg!

Hahah, ille å være en testetøs deluxe, for blir fort dyrt:hilarious:❤️ Ja, får gjerne sånne sterke tester:angelic: takk for det, snille du❤️ Jeg håper:smiley-angelic001:Heartpink

CD16 og EL idag(tempen gikk ned), monitor gikk på høy og el-testen er fortsatt svakt positiv:smiley-bounce012 Kjenner mye murringer og livmoren er ØM, var vondt da vi la inn aksjer idag tidlig:angelic::Heartpink
Nå har vi iallefall fått lagt inn nok aksjer, håper jeg:smiley-angelic001:Heartpink Regner med tempen stiger imorgen:angel5
Igang med å lage en marsipankake til fammen:happy: Har bakt sukkerbunnen nå, og delt den opp i 3 bunner. Nå avkjøles de og jeg skal lage vaniljekremmen. Har ennå syke barn hjemme, så blir ellers bare en rolig dag❤️
Ønsker dere alle en god helg:flower
Screenshot_20230310_102924_FF App.jpg
Screenshot_20230310_094200_Premom.jpg

PP5(PP3 etter SA, PP1 etter kjemisk), CD17 og endelig i dpo-land:smiley-bounce012:dance008:dance011:smiley-bounce015:love7 Tempen steg idag❤️ Så nå håper jeg veldig på at Desember2023 er neste:greet008:smiley-angelic001:Heartpink
Screenshot_20230311_074450_FF App.jpg

CD18/2DPO:
Vært veldig øm i livmoren, ellers er alt som vanlig :happy119 Tempen steg igjen idag, så anser meg selv som 2dpo:Heartpink Mannen er igang med å lage kanelsnurrer, de er så utrolig gode:joyful: Var meldt snø idag, men istedetfor er det strålende solskinn og ikke en sky på himmelen :flower
Screenshot_20230312_082102_FF App.jpg

CD16 og EL idag(tempen gikk ned), monitor gikk på høy og el-testen er fortsatt svakt positiv:smiley-bounce012 Kjenner mye murringer og livmoren er ØM, var vondt da vi la inn aksjer idag tidlig:angelic::Heartpink
Nå har vi iallefall fått lagt inn nok aksjer, håper jeg:smiley-angelic001:Heartpink Regner med tempen stiger imorgen:angel5
Igang med å lage en marsipankake til fammen:happy: Har bakt sukkerbunnen nå, og delt den opp i 3 bunner. Nå avkjøles de og jeg skal lage vaniljekremmen. Har ennå syke barn hjemme, så blir ellers bare en rolig dag❤️
Ønsker dere alle en god helg:flower
Vis vedlegget 400688Vis vedlegget 400689
Du, sånn var det her og! Altså vondt med aksjer! Aldri opplevd rundt EL før faktisk, la jo inn aksjer på formiddagen og det var null stress, men så seint på kvelden så var det ikkje berre å kjøre på for å sei det sånn:sorry::hilarious: trengte faktisk god tid på å tilvenne, var så sjukt ømt nederst i heile magen, veldig rart, men og forståelig liksom. Gjekk seg heldigvis til:chicken:
Kanskje det var eit godt tegn? At livmor berre "WOW, sjekk det egget a, nå må det jobbes!!"

Du, sånn var det her og! Altså vondt med aksjer! Aldri opplevd rundt EL før faktisk, la jo inn aksjer på formiddagen og det var null stress, men så seint på kvelden så var det ikkje berre å kjøre på for å sei det sånn:sorry::hilarious: trengte faktisk god tid på å tilvenne, var så sjukt ømt nederst i heile magen, veldig rart, men og forståelig liksom. Gjekk seg heldigvis til:chicken:
Kanskje det var eit godt tegn? At livmor berre "WOW, sjekk det egget a, nå må det jobbes!!"
Jeg har det gjerne sånn i tiden rundt EL, så blir det mega ømt og vondt oppi der i visse stillinger:woot: virker som den kommer borti livmorhalsen! Blir iallefall MYE mer følsomt:angel10 Håper det var det mest positive tegnet som finnes, og at du er preggy:binkybaby:Heartblue:smiley-angelic001

CD19/3DPO:
FF satte kryss idag❤️ Herreguuuuud, som jeg gleder meg til å teste på lørdag:smiley-bounce012 Hadde ganske sterke smerter igår, så lurer fælt på om noe er på gang?:love017 En eventuell termin blir 04.12.23:Heartpink:smiley-angelic001
Screenshot_20230313_071416_FF App.jpg

CD20/4DPO: Småkvalm og murringer idag også(ikke uvanlig for meg i dpo-land noen av delene). Kjenner jeg er optimistisk og pessimistisk på én og samme gang :hilarious: Mini sover og 4åringen sitter å ser film, så imens drømmer jeg meg litt bort i håp om et lite julemirakel:love017:santa 4 dager til første test ryker:excited001
Screenshot_20230314_071004_FF App.jpg

Om 2-3 dager, skal du se at egget fester seg, og du plutselig kjenner mer på den kvalmen! :smiley-bounce012

Jeg HÅPER, søta:greet008:Heartred Har så mye luft I magen, gjør ikke annet enn å fjerte:hilarious: Det har jeg gjerne som gravid:nailbiting::bag:

Back
Topp