Drømmen om en til i familien♡

Så leit å høre at det står på aksjer denne gangen hos deg! Kanskje du kan spør hu som er heime om hu kan trille ein tur med minste?:cool:
Og det positive om du f.eks får lagt inn aksjet kun i måro når hu er på trilletur :)hilarious:) er jo at om EL ikkje kommer før Fredag så er det jo innanfor mtp jente :dummy1:

Vel, her sier monitor maks idag, el-testen ekke positiv, men :hilarious: For et sabla rot. Har ikke lagt inn aksjer heller. Jaja, får se hva vi får til. Er på vei ut for å handle også hente eldstesnupp etter muntlig eksamen. Fakk ass:bored:

CD14 og monitoren viser maks, men el-testen er ikke positiv:shy: Huff, for et rot. Ikke lagt inn aksjer heller:-/ Er på vei ut for å handle også blir det å hente eldstesnupp etter muntlig eksamen. Fortsetter å teste med strimler, men ser dårlig ut denne PP:-/
20230308_082558.jpg
Screenshot_20230308_085323_Premom.jpg
Screenshot_20230308_084921_FF App.jpg

Ser ut som testene dine blir svakere igjen? Da er vell EL idag eller imorgen? Eller? :angelic:

De er ikke positive ennå for meg å være:happy118
Mine positive tester er sterke, som her:
Screenshot_20230307_142637_Premom.jpg

Det var da enda godt! : ) Men forstår hvorfor monitor reagerte og :p

Ja, men den testen idag tidlig var jo ikke positiv ennå? Bare nesten. Yes, er glad for at EL ikke er ennå:gen014

Åja der var det ikke tvil. Mine er som dine i denne syklusen og sjelden de blir sterkere. Blir spennende og se de neste dagene. Når hadde du EL nå sist syklus?

Fikk positive tester på CD12 i forrige PP, og EL var CD13(temper). Er nå på CD14. Ja, heldigvis for min del, så ser jeg når de er positive og ikke "falsk" positive, om jeg kan si det :hilarious:

Det var vell litt slik i Januar og, at dei steig litt, men så dabba det av? Håper det er slik for deg, og at dokk rekke å legga inn aksjer :dance011 her og blei det jubel idag for negativ EL-test:laughing021rart korleis livet blir snudd på hodet innimellom :happy:

Ja, men den testen idag tidlig var jo ikke positiv ennå? Bare nesten. Yes, er glad for at EL ikke er ennå:gen014

Ja, men hvis jeg har sånn test på morgenurin, så får jeg jo positiv på ettermiddagen :p og det var jo tydelig øking i LH liksom. Og siden monitoren bare skal mates 1 gang daglig, så er det jo forståelig. :P du får vel maks i morgen også tenker jeg, siden monitoren tror du har EL ><

Ja, men hvis jeg har sånn test på morgenurin, så får jeg jo positiv på ettermiddagen :p og det var jo tydelig øking i LH liksom. Og siden monitoren bare skal mates 1 gang daglig, så er det jo forståelig. :p du får vel maks i morgen også tenker jeg, siden monitoren tror du har EL ><

Ja, min kropp fungerer tydeligvis bare ikke sånn :hilarious: yup, nå går den på automatikk fra nå av. Så maks i morgen igjen, så høy også lav. Testene er sterkere igjen nå og har en del eggløsningsmerter igjen idag, så lurer på om vi skal prøve å få lagt inn aksjer ikveld. Tror testene blir positive imorgen:angelic:
Screenshot_20230308_143654_Premom.jpg

Det var vell litt slik i Januar og, at dei steig litt, men så dabba det av? Håper det er slik for deg, og at dokk rekke å legga inn aksjer :dance011 her og blei det jubel idag for negativ EL-test:laughing021rart korleis livet blir snudd på hodet innimellom :happy:
Ja, jeg holdt på å gå i kjelleren pga monitoren:smiley-bounce022 håper og tror vi skal få til litt humpings ikveld:smiley-bounce012Jo, de kan gå litt sånn opp og ned i styrke i opp mot en uke:smiley-ashamed005 har ganske så mye stikking og vondt på venstre side. Fikk sterkere test nå igjen. Håper på positive tester imorgen:angelic:
Screenshot_20230308_143654_Premom.jpg

Har en del murringer nå ikveld, og stakk noe så sinnsykt i venstre side før i ettermiddag:angelic: Håper på at testene blir positive imorgen:angel5 Tok en test til i sta og den er fortsatt sterk:Heartred
Screenshot_20230308_191948_Premom.jpg

Har en del murringer nå ikveld, og stakk noe så sinnsykt i venstre side før i ettermiddag:angelic: Håper på at testene blir positive imorgen:angel5 Tok en test til i sta og den er fortsatt sterk:Heartred
Vis vedlegget 400576
Spennende!!
Jeg irriterer meg grønn for at jeg ikke kan teste flere ganger i døgnet
Håper på positiv test på meg og imorgen! :joyful:

Spennende!!
Jeg irriterer meg grønn for at jeg ikke kan teste flere ganger i døgnet
Håper på positiv test på meg og imorgen! :joyful:
Jeg HÅPER sånn det er EL som er på gang, for nå er aksjer lagt inn:smiley-angelic001 Så krysser alt jeg har for positive tester på oss imorgen:smiley-angelic001:Heartred
Skjønner godt det er skikkelig irriterende å ikke få testet flere ganger daglig:bored: og spes siden de sendte deg feil tester:bag:

CD 15 og jeg lurer på om EL er på gang nå faktisk? :angelic: Har litt murringer, men ikke ille! Vi fikk lagt inn aksjer igår kveld, og er glad vi ikke venta til idag når mini skulle skove lur, for her har vi 3 syke unger hjemme fra skolen og bhge :bag: Skal følge med på testene utover dagen:angel5 og evt prøve å få lagt inn aksjer igjen til kvelden:Heartred
20230309_075314.jpg
Screenshot_20230309_081536_Premom.jpg
Screenshot_20230309_082237_FF App.jpg

Last edited:
CD 15 og jeg lurer på om EL er på gang nå faktisk? :angelic: Har litt murringer, men ikke ille! Vi fikk lagt inn aksjer igår kveld, og er glad vi ikke venta til idag når mini skulle skove lur, for her har vi 3 syke unger hjemme fra skolen og bhge :bag: Skal følge med på testene utover dagen:angel5 og evt prøve å få lagt inn aksjer igjen til kvelden:Heartred
Vis vedlegget 400599Vis vedlegget 400600Vis vedlegget 400601

Ja, nå ser det absolutt ut som det skjer noe her :joyful:

:sign17:sign19:sign17:sign19

Back
Topp