Drømmen om en til i familien♡

CD12 og monitoren gikk på høy idag:smiley-bounce012 mindre murringer nå idag, så tenker EL er tidligst på CD16:smiley-angelic005 Forrige pp fikk jeg positiv el-test på CD 12, så blir en lang syklus denna gang✨️ Drikker en kopp med Salvie-te(med melk og honning i smaker det godt)morgen og kveld, drikker grapefruktekstrakt-dråper i et glass saft 3xdaglig, og tar 300mg Q10 og vitaminer.
Screenshot_20230306_092449_Premom.jpg

20230306_090826.jpg

CD12 og monitoren gikk på høy idag:smiley-bounce012 mindre murringer nå idag, så tenker EL er tidligst på CD16:smiley-angelic005 Forrige pp fikk jeg positiv el-test på CD 12, så blir en lang syklus denna gang✨️ Drikker en kopp med Salvie-te(med melk og honning i smaker det godt)morgen og kveld, drikker grapefruktekstrakt-dråper i et glass saft 3xdaglig, og tar 300mg Q10 og vitaminer.
Vis vedlegget 400341
Vis vedlegget 400342
Spennende!! Hvordan legger dere inn aksjer nå?

Spennende!! Hvordan legger dere inn aksjer nå?

Ikke lagt ikke aksjer ennå :hilarious: Føler vi tar det litt som det kommer, jeg aner jo ikke når EL er, så:shy: Skulle helst hatt sex to dager før EL, men når man ikke vet når EL er, så blir det umulig:angelic: Får se om vi får lagt inn aksjer imorgen❤️

Ikke lagt ikke aksjer ennå :hilarious: Føler vi tar det litt som det kommer, jeg aner jo ikke når EL er, så:shy: Skulle helst hatt sex to dager før EL, men når man ikke vet når EL er, så blir det umulig:angelic: Får se om vi får lagt inn aksjer imorgen❤️
Ulempen med ustabil syklus altså..! Man får ikke planlagt ordentlig..!

Ja det er det som er utfordringen. Jeg har også El på alt fra CD14 til CD18.

CD13 og monitoren viser fortsatt høy. El-testen er sterkere idag, men vi får nå se. Det kan den jo være i mange dager!? Er så lei av å aldri kunne planlegge, for syklusene er så ustabile. Må lissom se det ann mnd for mnd. Forrige pp var EL på CD13. Vel, får ta det som det kommer :love7 ikke fått lagt inn aksjer ennå, og vet ikke om det er vits i ennå, engang:hilarious:
Screenshot_20230307_104044_Premom.jpg

CD13 og monitoren viser fortsatt høy. El-testen er sterkere idag, men vi får nå se. Det kan den jo være i mange dager!? Er så lei av å aldri kunne planlegge, for syklusene er så ustabile. Må lissom se det ann mnd for mnd. Forrige pp var EL på CD13. Vel, får ta det som det kommer :love7 ikke fått lagt inn aksjer ennå, og vet ikke om det er vits i ennå, engang:hilarious:
Vis vedlegget 400430

Begynner å bli sterk nå da! :D håper el kommer snart❤️

Vis vedlegget 400430
Den er jo veldig positiv den nederste??? Ville lagt inn aksjer idag jeg :Heartbigred

Får håpe den blir positiv snart! Den er jo sterk, men har jo sett at dine tester kan være sterke lenge.. Hva med å starte å legge inn aksjer annenhver dag/hver tredje dag? Sånn i tilfelle den er rett rundt hjørnet❤️ Eller blir det vanskelig mtp barna?

Ja det er det som er utfordringen. Jeg har også El på alt fra CD14 til CD18.

Ja, er det som er! Har ikke tid når de store er hjemme, og eldstesnupp holder på med eksamener nå, så derfor mye hjemme. Hvilken CD er du på nå?❤️ Håper det ikke drøyer med EL✨

Begynner å bli sterk nå da! :D håper el kommer snart❤️

Det kan den være en hel uke før EL kommer :hilarious: Derfor det er så vanskelig å time sexen:shy::hilarious:

Back
Topp