Gratulerer med dagen Håper dagen har vært bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med dagen!
Håper du har hatt en fin dag!
Takk, dere Hadde en veldig hyggelig dag sammen med familienGratulerer med dagen
Gratulerer med dagen Håper dagen har vært bra
Gratulerer med dagen din i går Håper gjengen gjorde stas på deg
Gratulerer så mye med dagen på etterskudd
Begynner skje noe i alle fall
Spennende!! Hvordan legger dere inn aksjer nå?CD12 og monitoren gikk på høy idag mindre murringer nå idag, så tenker EL er tidligst på CD16 Forrige pp fikk jeg positiv el-test på CD 12, så blir en lang syklus denna gang️ Drikker en kopp med Salvie-te(med melk og honning i smaker det godt)morgen og kveld, drikker grapefruktekstrakt-dråper i et glass saft 3xdaglig, og tar 300mg Q10 og vitaminer.
Vis vedlegget 400341
Vis vedlegget 400342
Spennende!! Hvordan legger dere inn aksjer nå?
Ulempen med ustabil syklus altså..! Man får ikke planlagt ordentlig..!Ikke lagt ikke aksjer ennå Føler vi tar det litt som det kommer, jeg aner jo ikke når EL er, så Skulle helst hatt sex to dager før EL, men når man ikke vet når EL er, så blir det umulig Får se om vi får lagt inn aksjer imorgen
Ulempen med ustabil syklus altså..! Man får ikke planlagt ordentlig..!
Ja det er det som er utfordringen. Jeg har også El på alt fra CD14 til CD18.Ikke lagt ikke aksjer ennå Føler vi tar det litt som det kommer, jeg aner jo ikke når EL er, så Skulle helst hatt sex to dager før EL, men når man ikke vet når EL er, så blir det umulig Får se om vi får lagt inn aksjer imorgen
CD13 og monitoren viser fortsatt høy. El-testen er sterkere idag, men vi får nå se. Det kan den jo være i mange dager!? Er så lei av å aldri kunne planlegge, for syklusene er så ustabile. Må lissom se det ann mnd for mnd. Forrige pp var EL på CD13. Vel, får ta det som det kommer ikke fått lagt inn aksjer ennå, og vet ikke om det er vits i ennå, engang
Vis vedlegget 400430
Den er jo veldig positiv den nederste??? Ville lagt inn aksjer idag jegCD13 og monitoren viser fortsatt høy. El-testen er sterkere idag, men vi får nå se. Det kan den jo være i mange dager!? Er så lei av å aldri kunne planlegge, for syklusene er så ustabile. Må lissom se det ann mnd for mnd. Forrige pp var EL på CD13. Vel, får ta det som det kommer ikke fått lagt inn aksjer ennå, og vet ikke om det er vits i ennå, engang
Vis vedlegget 400430
Ja det er det som er utfordringen. Jeg har også El på alt fra CD14 til CD18.
Begynner å bli sterk nå da! håper el kommer snart