Drømmen om en til i familien♡

Ser ut som det, ja :smiley-bounce012 :dance008 Tok en til, og er positiv den også:love7Hvordan ligger du ann?❤️

Oppdaterte akkurat dagboka, men her de fortsatt negative.
Litt stigning igjen idag da, som jeg pleier å ha rett før de skyter i været og blir positive, så håper de blir positive utover dagen idag/kvelden :angelic: (Hvis jeg får testet…:meh:)
Føler hvertfall på kroppen at det er rett rundt hjørnet nå, men det har jeg sagt før og :hilarious:

Tror EL er på gang:dance011Det som er helt unormalt er at jeg ikke kjenner en eneste murring nå?:rolleyes: Veldig uvant til å være meg:oops:
Screenshot_20230309_092849_Premom.jpg

Oppdaterte akkurat dagboka, men her de fortsatt negative.
Litt stigning igjen idag da, som jeg pleier å ha rett før de skyter i været og blir positive, så håper de blir positive utover dagen idag/kvelden :angelic: (Hvis jeg får testet…:meh:)
Føler hvertfall på kroppen at det er rett rundt hjørnet nå, men det har jeg sagt før og :hilarious:

Håper de blir positive utover dagen, kjære du❤️✨️ Virkelig ikke lett å kjenne, for her har jeg som regel mye murringer og vondter uansett:hilarious:

Yay!! :woot: Så bra dere fikk fikk muligheten i går! Typisk at barna klarer å ødelegge for sex :shifty: Krysser fingra for at dere får tatt en runde til i kveld:cool14

Yay!!
Og ser ut som den kommer nå og?!

Ja, kom tydeligvis idag :dance008 Hadde skikkelig el-smerter og stikking på venstre side igår, såpass jeg måtte ta paracet. Og nå murrer det igjen:hilarious: men ikke sånn ille, og det kjenner jeg er helt greit:joyful:

Yay!! :woot: Så bra dere fikk fikk muligheten i går! Typisk at barna klarer å ødelegge for sex :shifty: Krysser fingra for at dere får tatt en runde til i kveld:cool14
Jaaa, er så glad for det og var så kåt og:hilarious::dance011:smiley-bounce022 Skal se om vi får lagt inn aksjer ikveld og:angelic: lettere å gjøre det når mini sover lur og de andre er i skole/bhge, men med syke Kids hjemme, så:shy:

Tok en til på utvannet urin:D Veit, jeg er håpløs, men da er iallefall EL nå✨
Screenshot_20230309_124654_Premom.jpg

Huff, nå gir jeg meg med testingen :hilarious:elsker bare tester og var litt redd el ikke var på gang likevel, men det er den❤️✨️ Formen er bra, bortsett fra litt neseblod i dusjen igjen:shy: Kjente murringer før i ettermiddag, nå kjenner jeg i grunn ikke en døyt:angel5
Screenshot_20230309_184024_Premom.jpg

Så moro å se så sterke fine tester! :love017 Jeg er like testgal, og dypper selv om vi ikke prøver engang. :laughing002:angelic: Krysser fingrene for en nydelig liten terminspire! :Heartred Har en god magefølelse for deg!

Back
Topp