Drømmen om en til i familien♡

Hahaha:laughing025den er lei:laughing014 Å crave feil is, går det ann:scared007kanskje bare fint, så man ikke inntar for mange kalorier:hilarious: men nå gjenstår det å se om det er en spire på gang eller ikke:angelic:

Blir kanskje litt som dem som craver bensin, f.eks. de får nøye seg med å lukte på den. :P

CD24/8DPO: bare litt småkvalm og mageknip idag, ellers ikke så mye nytt å melde:angel5 Lei av sykdom, hatt unger hjemme over ei uke nå, redd stress har innvirkning på prøvingen:-/ dagens tester viste i grunn ikke så mye:hilarious: Tester igjen mot kvelden:joyful:
20230318_085750.jpg
Screenshot_20230318_065409_FF App.jpg

Last edited:
Skygger får jeg :hilarious:
20230318_145730.jpg

På staven, er det ikkje denne du syns har vært mest stabil då? :woot:

Jo, den stoler jeg på, men får skygger på absolutt alt av tester! Så vil se en TYDELIG rosa strek før jeg jubler i vei :joyful: :D

Ja heilt enig, det har eg lært av deg :hilarious: veldig ubeslutsom på om eg ska testa ikveld eller ikkje :cool: har du testa 3 ganger idag?

Hahah, jeg kan kun snakke for meg selv, da :hilarious: har bare hatt så sinnsykt mange skyggestreker i andre pp:bag: 3 ganger nei, her har jeg testet 5 ganger :laughing025 og får streker på alle... men synes den siste ser rosa ut:nailbiting:

Hahah, jeg kan kun snakke for meg selv, da :hilarious: har bare hatt så sinnsykt mange skyggestreker i andre pp:bag: 3 ganger nei, her har jeg testet 5 ganger :laughing025 og får streker på alle... men synes den siste ser rosa ut:nailbiting:
Ja eg kan ikkje sei eg har opplevd detta, hadde eg ikkje hatt erfaringen fra forumet her i det siste så hadde eg garantert tenkt eg va gravid, men hadde nok venta 2 slike tester før eg slapp jubelen laus :cool: håper på rosa test for oss begge i måro :woot::smiley-angelic001

Haha, 5 ja! Og eg føle eg e vågal som tenke på å testa ein gong til! Mangfold demonstrert :p

Back
Topp