Drømmen om en til i familien♡

Ja eg kan ikkje sei eg har opplevd detta, hadde eg ikkje hatt erfaringen fra forumet her i det siste så hadde eg garantert tenkt eg va gravid, men hadde nok venta 2 slike tester før eg slapp jubelen laus :cool: håper på rosa test for oss begge i måro :woot::smiley-angelic001

Haha, 5 ja! Og eg føle eg e vågal som tenke på å testa ein gong til! Mangfold demonstrert :p

Jeg får gjerne sånne kjipe, tydelige skygger:arghh: Håper ikke det er det som er tilfellet nå:bag:

Haha, jeg er en selverklært testetøs deluxe og eier ikke selvkontroll når jeg først har sluppet henne fri:hilarious: så her testes det minst 5 ganger daglig, jeg er loco, i know:smiley-bounce022

Wow, nå trur eg eg berre MÅ testa itte alle mot ein! Eg veit jo at din hCG definitivt stige raskare enn min, men lov å håpa at det e meir strek iallefall!! For DETTA E BABYSTREEEEK :love7:love7:love7

Weee, er dritspent på testen din:excited001:smiley-bounce015:smiley-bounce012 Åh, tror du? Jeg håper sånn. Den ser rosa ut iallefall:nailbiting:

Weee, er dritspent på testen din:excited001:smiley-bounce015:smiley-bounce012 Åh, tror du? Jeg håper sånn. Den ser rosa ut iallefall:nailbiting:
Ja e spent eg og nå :excited001
Altså, testane dine var heilt blenda i dagmåres, og så fin strek allerede, det høres ut som typisk hCG auking for deg! Tenke definitivt at det blir rosa og fin test på deg i måro tidlig :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Ja e spent eg og nå :excited001
Altså, testane dine var heilt blenda i dagmåres, og så fin strek allerede, det høres ut som typisk hCG auking for deg! Tenke definitivt at det blir rosa og fin test på deg i måro tidlig :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Ååååh, kom igjen å test nå, kvinne :excited001 :smiley-bounce012 :smiley-bounce022 :D Holder oss jo sånn på pinebenken:nailbiting: Jeg er sikker på du er preggy:love7 Altså, jeg håper virkelig det er spire på gang, for streken ser som sagt rosa ut. Testene var negative idag tidlig, ja. Men kan fint få negativ om morran og positiv på kvelden:cool:

Ååååh, kom igjen å test nå, kvinne :excited001 :smiley-bounce012 :smiley-bounce022 :D Holder oss jo sånn på pinebenken:nailbiting: Jeg er sikker på du er preggy:love7 Altså, jeg håper virkelig det er spire på gang, for streken ser som sagt rosa ut. Testene var negative idag tidlig, ja. Men kan fint få negativ om morran og positiv på kvelden:cool:
Ja det er jo kjendt for deg, ja 100% dette er babyspire :excited001 :Heartpink
Me spele alle mot 1, så må vente til det er ferdig :cool::hilarious: me DÅ ryke eg på ein test!

Ja det er jo kjendt for deg, ja 100% dette er babyspire :excited001 :Heartpink
Me spele alle mot 1, så må vente til det er ferdig :cool::hilarious: me DÅ ryke eg på ein test!

Sitter å spiller det vi også :joyful:
Weee, gleder meg til du legger ut bilde av testen- sitter i grunn bare å venter i spenning:nailbiting::smiley-bounce012
Åh, jeg er nesten redd for å håpe for mye, men fader heller, tar snart en ny test til jeg og:p:cool14

Sitter å spiller det vi også :joyful:
Weee, gleder meg til du legger ut bilde av testen- sitter i grunn bare å venter i spenning:nailbiting::smiley-bounce012
Åh, jeg er nesten redd for å håpe for mye, men fader heller, tar snart en ny test til jeg og:p:cool14
Eg tenke me sprengte den håpskalaen for leeengst :laughing021

Spennende å se i morgen!!

Ja, er det :smiley-bounce012 :Heartred
Testen så sånn ut, tatt med blitz:
20230318_230303.jpg

Det er jo noe på alle testene da, men "noe" pleier du jo å ha. Men var jo rosa den tidligere, så blir gøy å se i morra!

Ja, synes dog denne så svakt rosa ut også:nailbiting: yup, holder dere oppdatert imorgen:hilarious:

Våken med syk baby, som endelig sovnet igjen nå. Men så kom jeg på at det var testdag i dag, og måtte bare titte innom for å se! :laughing002 Og jammen er det ikke STREK på 8dpo! Helt sikker på at det er babystrek! Gleder meg til morgentest, og til du får fin tydelig rosa strek. Så gøy! Er det ikke rart hvordan livet er, fra å nesten ha prøvepause til å gi det en sjanse, også kommer kanskje terminspira nå. :love017 Tenk så tilfeldig livet er, og hvor rart det er å tenke på at i et lite sekund blir livet snudd på hode og et barn blir til! :Heartred

Våken med syk baby, som endelig sovnet igjen nå. Men så kom jeg på at det var testdag i dag, og måtte bare titte innom for å se! :laughing002 Og jammen er det ikke STREK på 8dpo! Helt sikker på at det er babystrek! Gleder meg til morgentest, og til du får fin tydelig rosa strek. Så gøy! Er det ikke rart hvordan livet er, fra å nesten ha prøvepause til å gi det en sjanse, også kommer kanskje terminspira nå. :love017 Tenk så tilfeldig livet er, og hvor rart det er å tenke på at i et lite sekund blir livet snudd på hode og et barn blir til! :Heartred

Uff, god bedring til lille❤️ Så fint skrevet :love7 Jo, livet er rart, og alt skjer jo ut ifra hvilke valg en tar eller ikke tar:angel5 Vi får nå se hva testene viser når jeg står opp:nailbiting: er så tissetrengt, så må bli snart:hilarious:

CD25/9DPO: Jeg tror jaggu meg det blir en liten, ny julekule på oss i år :santa:nailbiting: :sad010:Heartpink:dummy1::dummy::binkybaby:excited001:greet008Ble ikke bra bilder, da min eldste datter tok det ene badet:hilarious: Fortsetter å teste utover dagen:love017
Bilder er tatt med blitz
20230319_090339.jpg
20230319_090037.jpg
20230319_092155.jpg
Screenshot_20230319_065730_FF App.jpg

Back
Topp