Er jo ett eller annet som er gått galt, og leste man har større sjans for at det skjer igjen om man har hatt en spontanabort fra før

men altså, when life gives you lemons, you make lemonade

Må bare stå i det, selvom det selvsagt er tøft. En har jo ikke så mange valg heller? Og vil man ha bebis, ja, da må en fortsette å prøve. Noen vil kanskje vente noen mnd, men andre bare vil inn i gamet igjen
Synes det er lurt å ta en sånn par-undersøkelse- så får en svar

Og får noe håndfast å forholde seg til
Vi fikk brått tilbud om valp i torsdags, samme dag jeg fant ut av MA'n, så takket ned. Passer bedre med valp om et års tid for oss. Vi skal ha langhåret dverg/kanin Dachs

Dere søker chi chi's( Chihuahua)?
Kjenner at jeg har mye hCG fortsatt, og sist var den på 67.000. Finner ut ståa imorgen, ser sikkert helt likt ut, for kjenner ingen mensenkramper eller noe vondt. Bare redd livmorenhulen har vokst igjen, for det hadde den sist også- kroppen tror jo jeg er gravid og lille lever.. æsj, altså. Nå vil jeg bare bli ferdig. Ser fram til å bli ferdig med aborten nå
Kommer det mye koagler? Mye rennende blod? Jeg er vant med å blø kraftig hver mens med mye koagler. Og ved siste abort så var det også et blodbad, så vet hva som venter meg. Men fikk renset alt ut, satser på det samme denne gangen. Lei meg for å høre du har så vondt. Har gjerne selv rier til mensensmerter, så har paralgin forte liggende.