Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Uff, så kronglete. Jeg bare tenkte at det må ha vært vanskelig å bekrefte at det faktisk er en MA når man ser såpass dårlig. Forferdelig å ha så mye symptomer til ingen nytteJeg turte nesten ikke å se, så jeg så bare plommesekken også noe annet, men man ser nesten ingenting, nei. Er jo pga ks-arr. Omtrent ikke innsyn. Regner da ikke med at de ser mer på sykehuset heller. Er så fælt å være så dårlig og kvalm, når det er MA. Kroppen skjønner det jo ikke. Ikke fått time på sykehuset ennå heller, og er blitt sånn at en nå trenger henvisning, sa han. For å få mifegyne

Er så utrolig vondt at kroppen ikke forstår det selv, når hodet nå vet det..
Ikke sånn det skulle gå
Sender deg styrkeklem

Kanskje det er håp om at hCG synker?
Jeg har bestilt ny time til gyn torsdag den 13.november kl 09.30. Får se om det er blitt noen mindre i magen og en ny hCG-måling. Så håper jeg at jeg får ytterligere avklaring/svar derfra. Har ennå ikke begynt å blø eller få magevondt ennå?! OM hCG er begynt å halveres, så skal det ligge på 18.000'ish idag
Lov å håpe kroppen klarer å ordne opp selv, blir tydeligvis ikke prioritert på A-hus. Ikke fått noen melding inne på helsenorge iallefall

kjenner dog redsel for å være helt nervevrak i neste graviditet
Man er lissom ikke sikret å miste uansett, det som er så skremmende