-Drømmen om en liten spire-

7+4 ❤️
Da er vi endelig kommet oss hjem i fra byen og tul. Det har vært en emosjonell tur for å si det sånn :hilarious:
Jeg så heldigvis fort at hjerte slo, og pustet lettet ut i det jeg så enda et lite hjerte som slo :wideyed: Vi venter altså tvillinger!
Vi er begge i lettere sjokk for å si det sånn :D Så nå håper vi så inderlig at begge holder seg der inne! Også blir det jo tettere oppfølging framover da. Skal allerede på ny ul før jeg drar på ferie 4.juli :wideyed: I tillegg til en ny når jeg kommer hjem igjen. Det blir heldigvis på sykehuset da :)
Vis vedlegget 301570

Mine milepæler:
- Komme over 5+0❤️
- Få 3+ på digital❤️
- TUL 20.juni ❤️

- Ny ul før 4. juli
- Komme til uke 12
Oi, det var litt av en overraskelse! :D
Så moro! ❤️ Krysser fingra for at begge holder seg der inne hele veien ❤️

Åååå fy søren så rått!!!! Gratulerer med to små bankende hjerter :Heartred:Heartred

7+4 ❤️
Da er vi endelig kommet oss hjem i fra byen og tul. Det har vært en emosjonell tur for å si det sånn :hilarious:
Jeg så heldigvis fort at hjerte slo, og pustet lettet ut i det jeg så enda et lite hjerte som slo :wideyed: Vi venter altså tvillinger!
Vi er begge i lettere sjokk for å si det sånn :D Så nå håper vi så inderlig at begge holder seg der inne! Også blir det jo tettere oppfølging framover da. Skal allerede på ny ul før jeg drar på ferie 4.juli :wideyed: I tillegg til en ny når jeg kommer hjem igjen. Det blir heldigvis på sykehuset da :)
Vis vedlegget 301570

Mine milepæler:
- Komme over 5+0❤️
- Få 3+ på digital❤️
- TUL 20.juni ❤️

- Ny ul før 4. juli
- Komme til uke 12
Så fantastisk, godt å høre at alt sto bra til og ikke minst: gratulerer så mye med tvillinger, så utrolig stas!!! ♥️♥️

Så fantastisk ❤️❤️ Gratulerer igjen! :love017

Gratulerer!! Tar igjen for ventetiden i prøvinga med to i slengen. :D :Heartred

Gratulerer så mye med to små!! <3

Åååå fy søren så rått!!!! Gratulerer med to små bankende hjerter :Heartred:Heartred
Så fantastisk, godt å høre at alt sto bra til og ikke minst: gratulerer så mye med tvillinger, så utrolig stas!!! ♥️♥️
Åååååh herremin! Så herlig! :love7
Så fantastisk ❤️❤️ Gratulerer igjen! :love017
Ææ, tenk at det er to! :wideyed: :D ❤️ Godt og høre at alt er bra! :)
Gratulerer!! Tar igjen for ventetiden i prøvinga med to i slengen. :D :Heartred
Oi! Gratulerer med tvillinger, spennende. Litt av et sjokk kan jeg forestille meg :hilarious:❤️
Gratulerer så mye med to små!! <3
Tvillinger! Gratulerer så mye!❤ Så bra at alt sto bra til. Fint med ekstra oppfølging!
Wiiii, gratulerer så mye :D
Tusen takk dere! ❤️ Vi er helt overveldet over at det er to der inne, men vi gleder oss kjempe masse, så nå har de bare å holde seg der inne! ❤️

Back
Topp