-Drømmen om en liten spire-

12+1 ❤️
Hurra! Endelig er vi kommet oss forbi 12+0! Det føles skikkelig godt! Jeg er også kommet meg hjem fra ferie, og det er nydelig å kunne sove i egen seng igjen. Dagene suser avgårde og nå er det heldigvis ikke lenge til vi skal på kontroll igjen, noe som skal bli deilig. Jeg er så sykt spent om alt står bra til med begge to der inne. Familien min har ikke hatt så veldig flaks når det kommer til tvillinger så :rolleyes: Vi krysser i alle fall fingrene for at det er slik det skal være. Formen er egentlig ganske bra om dagen, men jeg har fått litt av trøttheten tilbake igjen da. Det hender at kvalmen kommer kastende over meg noen ganger, men det er heldigvis ikke så ofte. Ellers har jeg hatt mye luft og treg mage i det siste. Nå syntes jeg det er vanskelig å skjule magen min om dagen, men jeg føler at jeg bare ser feit ut foreløbig, gleder meg til å få ordentlig mage:hilarious:

Mine milepæler:
- Komme over 5+0❤️
- Få 3+ på digital❤️
- TUL 20.juni ❤️
- Komme til uke 12❤️

- Kontroll/UL 24.juli
- Oul 4.september

Lykke til! :D

13+1 ❤️

Da er vi endelig kommet hjem i fra Tromsø! Alt ser veldig bra ut med de to små. De måler 6,6 og 6,4 cm og jeg er blitt satt fram til 13+1. Ny foreløbig termin er altså 31. januar :) Jaggu er det fart i de små! De hoppet og danset inni der begge to. Kunne sett på hele dagen om jeg kunne ❤️ Selve undersøkelsen tok sin tid. Legen slet veldig med å se om det er en- eller toeggede tvillinger. Det var visst vanskelig å se klare avgrensinger av fostersekker pga mye støy i bildet og han kunne foreløbig bare se en stor morkakemasse :rolleyes: Måtte til og med få ei annen inn for å titte også. Så de mistenker altså at det er eneggede, noe som betyr enda tettere oppfølging. Jeg må tilbake allerede om 3 uker og hvis de fortsatt mistenker eneggede, så må jeg mest sannsynlig oppover hver 14. dag på kontroll :rolleyes: Dersom de holder seg stabile i forhold til hverandre, kunne jeg kanskje få ta annenhver kontroll på sykehuset her:p Fikk dessverre ikke med meg noen bilder da :rolleyes:

13+1 ❤️
Da er vi endelig kommet hjem i fra Tromsø! Alt ser veldig bra ut med de to små. De måler 6,6 og 6,4 cm og jeg er blitt satt fram til 13+1. Ny foreløbig termin er altså 31. januar :) Jaggu er det fart i de små! De hoppet og danset inni der begge to. Kunne sett på hele dagen om jeg kunne ❤️ Selve undersøkelsen tok sin tid. Legen slet veldig med å se om det er en- eller toeggede tvillinger. Det var visst vanskelig å se klare avgrensinger av fostersekker pga mye støy i bildet og han kunne foreløbig bare se en stor morkakemasse :rolleyes: Måtte til og med få ei annen inn for å titte også. Så de mistenker altså at det er eneggede, noe som betyr enda tettere oppfølging. Jeg må tilbake allerede om 3 uker og hvis de fortsatt mistenker eneggede, så må jeg mest sannsynlig oppover hver 14. dag på kontroll :rolleyes: Dersom de holder seg stabile i forhold til hverandre, kunne jeg kanskje få ta annenhver kontroll på sykehuset her:p Fikk dessverre ikke med meg noen bilder da :rolleyes:
Så fint at alt var bra!

Så godt alt er bra! :D

Så godt å høre at alt er bare bra ❤️
Sikkert deilig å bli satt frem også, istedet for tilbake :) Lykke til videre ❤️

Så spennende!! Nesten så jeg er litt dust og håper du kommer på sykehuset og sier hei til meg i nov når du drar på komtroll ;)

Så spennende! Godt å høre at alt er bra med de to. Blir vel fort barn på slutten av 2019/tidlig 2020 på dere da? ❤️ Mtp. Tvillinger.

Back
Topp