Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis!Det er jo heldigvis ikke så lenge til
Tusen takk! Har time kl 13.30Lykke til i morgen! Når har du time?
Lykke til i dag❤
Tusen takk!Lykke til!
Nå er jeg spent på hvordan det gikk idagTusen takk!
Har akkurat oppdatertNå er jeg spent på hvordan det gikk idag
Så fantastisk å høre at alt ser fint ut, og så spennende med tvillingerHar akkurat oppdatert
Så fint at alt var bra!13+1
Da er vi endelig kommet hjem i fra Tromsø! Alt ser veldig bra ut med de to små. De måler 6,6 og 6,4 cm og jeg er blitt satt fram til 13+1. Ny foreløbig termin er altså 31. januar Jaggu er det fart i de små! De hoppet og danset inni der begge to. Kunne sett på hele dagen om jeg kunne Selve undersøkelsen tok sin tid. Legen slet veldig med å se om det er en- eller toeggede tvillinger. Det var visst vanskelig å se klare avgrensinger av fostersekker pga mye støy i bildet og han kunne foreløbig bare se en stor morkakemasse Måtte til og med få ei annen inn for å titte også. Så de mistenker altså at det er eneggede, noe som betyr enda tettere oppfølging. Jeg må tilbake allerede om 3 uker og hvis de fortsatt mistenker eneggede, så må jeg mest sannsynlig oppover hver 14. dag på kontroll Dersom de holder seg stabile i forhold til hverandre, kunne jeg kanskje få ta annenhver kontroll på sykehuset her Fikk dessverre ikke med meg noen bilder da