-Drømmen om en liten spire-

Så bra at alt står bra til! :) Men kjipt og høre at det ble en litt halvveis opplevelse og at du ikke fikk spurt om det dere ville spørre om. Håper neste gang blir bedre! Er det OUL?
Håper det! Har vekstkontroll i Tromsø den 2/9 og så har jeg OUL den 4/9 :smiley-ashamed004
 
Er du bekymret eller blir urolig av det, eller går det greit? :) Aha, okei. Blir spennende med kjønn, da!
Det går greit, men jeg kjenner at det er helt ok at det ikke er samme legen neste gang :smiley-ashamed004 Håper virkelig at vi får vite det neste gang:D Men de er litt sjenert av seg, i alle fall i fra det jeg har sett til nå :hilarious:
 
Endelig har jeg fått lastet inn bildene hit :love017
68466109_474973189967253_6082976457796091904_n.jpg

Tvilling 1❤️ Ville helst ikke bli tatt bilde av i går :smiley-ashamed004

68247830_2282574761798058_2717626842713423872_n.jpg

Tvilling 2❤️ Liten virvelvind - Kjenner støtt og stadig små bevegelser fra denne siden ❤️
 
17+3 el 18+1 ❤️

Kanskje på tide å skrive litt her inne igjen :smiley-ashamed004 Tiden snegler seg avgårde og jeg er nå en plass mellom uke 17+3 og 18+1. Er litt usikker etter forrige vekstkontroll. Det er helt sykt å tenke på at vi nærmer oss halvveis! Den siste tiden har vært ganske så tung. Jeg går å bekymrer meg fryktelig mye om dagen, samt at kroppen ikke vil samarbeide sammen med meg. Jeg kjenner at jeg begynner å stresse litt i forhold til å kjenne bevegelser. Bare for noen uker siden kjente jeg en hel del, men nå har det ikke vært noe. Og med tanke på at jeg nå er såpass langt på vei og at det er to, så føler jeg at det burde vært mer. Jeg klarer ikke å roe meg ned om at det bare er to uker siden jeg så de sist og da var alt i skjønneste orden. Ny vekstkontroll kan virkelig ikke komme fort nok nå.
Føler liksom ikke at det er så mange jeg kan snakke med heller. Mamma stresser meg mer enn noe annet og mannen tar meg ikke helt på alvor. Jeg har heldigvis fått time hos jordmor den 12. sep.

Ellers har bekkenet mitt slått seg helt vrang. Jeg har fått konstatert symfyseløsningm og du dæven hvor vondt det er! Jeg klarer så vidt å gjøre små gjøremål i huset før jeg må hvile. Dersom det blir for mye kan jeg bare glemme å få gjort noe som helst! Da er det egentlig bare å gå å legge seg. Og det å snu seg i senga er bare grusomt! Både fysioterapeut og kiropraktor kan ikke behandle det. Kiropraktor er dessuten ganske så pessimistisk i forhold til hvordan resten av svangerskapet blir å gå. Jeg har fått forbud på å gå turer, så da sitter vi nå her hjemme. :rolleyes: På toppen av det hele sliter jeg sykt mye med hodepine. Det er liksom ikke noe som funker. Er det ikke smerter i fra bekkenet mitt som vekker meg på natten, så er det hodepinen... Såh, vi koser oss skikkelig om dagen :rolleyes:
 
Kjedelig å lese at formen er såpas laber!
 
Kjedelig å lese at formen er såpas laber!

Forstår at du bekymrer deg, jeg er en bekymrer selv ❤️ Jeg husker ikke om du har skrevet hvor morkaken ligger? Jeg hadde den foran forrige gang, og kjente ikke liv før uke 21-22. Forstår jo at det er annerledes når du har kjent liv tidligere, men uke 17/18 er jo fremdeles ganske tidlig. Når skal du på UL igjen?

Så kjipt at formen er så dårlig allerede :( Jeg slet med bekkenet sist men ikke før på slutten og det var kjipt nok.
Jeg syntes de sa at morkaken ligger på baksiden når vi var på kontroll forrige gang ❤️ Har ny vekstkontroll neste tirsdag, så det er heldigvis ikke så lenge til!

Håper på at det blir litt bedre etterhvert! ❤️
 
ååh kjære du :Heartred håper timen for vekstkontroll vil bidra til du klarer å slappe av, og at alt er bra med de små nurkene! Hadde nok vært like bekymret selv, men alt er nok bare fint!!!

Utrolig kjipt at kroppen ikke er på lag :( men du får bare holde deg i ro, det er jo tross alt for en god sak!!

:Heartred:Heartred:Heartred
 
ååh kjære du :Heartred håper timen for vekstkontroll vil bidra til du klarer å slappe av, og at alt er bra med de små nurkene! Hadde nok vært like bekymret selv, men alt er nok bare fint!!!

Utrolig kjipt at kroppen ikke er på lag :( men du får bare holde deg i ro, det er jo tross alt for en god sak!!

:Heartred:Heartred:Heartred
Klarte å roe ned litt, så dagene gikk plutselig fort! ❤️
 
19+0 ❤️

Endelig kan jeg sette meg ned å oppdatere litt. De to siste dagene har vært meget hektisk for å si det mildt. I går dro vi til Tromsø for ny vekstkontroll og vi, les; jeg, fikk senket skuldrene litt igjen. Ut i fra legens målinger stod det bra til med begge to. Tvilling 2 er litt mindre enn tvilling 1, men det var fortsatt innenfor i forhold til feilmålinger.

Så kommer vi til dagens aktiviteter. Jeg har nemlig vært på oul i dag og det ser ut som vi venter to små frøkner ❤️❤️ De er meget aktive av seg begge to, så det var ikke bare bare å få tatt alle målinger :hilarious: Jordmor kunne fortelle at tvilling 1 ligger på venstre side og med hodeleie, mens frøken nr to er litt til høyre og sitter foreløbig i seteleie. Håper virkelig at hun snur seg etterhvert. Ellers så hun stortsett det samme som legen i går. Men .. Jordmor mente at tvilling 2 virker til å ha mindre fostervann og ser ut som er litt inneklemt. I tillegg til at tvilling 2 er litt mindre så kan det og tenkes at det kan være en begynnende tvilling til tvilling tranfusjonssyndrom. Såh, da er jo krisetenkningen startet for fult. Foreløbig venter jeg svar i fra Tromsø om hva de tenker om dagens funn og jeg krysser alt jeg har for at de tar meg inn til ny time før den 18. september.
 
åååhhh to små frøkner :Heartred

Måtte google ttts. Jeg krysser virkelig alt jeg har for at det ikke er det som er årsaken :smiley-angelic001
 
Back
Topp