-Drømmen om en liten spire-

8+0 ❤️

Jeg syntes tiden går overraskende fort om dagen! Det er helt uvirkelig at jeg nå trer inn i uke 9 som gravid. Også med tvillinger av alle ting. Det hadde jeg aldri trudd for et halvt år siden ❤️ Det er enda ikke gått opp for meg at det faktisk er to der inne! Mannen er veldig søt om dagen da. Stoltere mann skal en leite lenge etter når han fikk fortelle det til sine foreldre og sin bestemor. Så han har i alle fall tatt det veldig fint og det virker som om han gleder seg nå :)
Formen er egentlig veldig fin, må jeg si. Jeg er en del trøtt, og blir veldig fort sliten. Den kvalmen jeg har holdes fortsatt fint borte med Postafen og seabands, så jeg skal i grunn ikke klage. Akkurat nå nyter jeg hvert eneste sekund og gleder meg super mye til ny kontroll og ul❤️

Jeg synes jeg ser det! "Mamma, bestemor, jeg er så flink til å ha sex at jeg har laget to barn på en gang!" :dance011 bananas~ bananas~
Hihihi!

Fra spøk til revolver, gratulerer med 8 uker! Det er jo faktisk en av de største milepælene tidlig i svangerskapet, sjansen for at det går fint dersom hjertene slår i uke 8 er ca 95% har jeg lest!

Oi, her har jeg ikke fått med meg siste utvikling!! :) Gratulerer så mye!!!! <3 Er det eneggede siden de har én... fosterhule-svart-blob dings (hjeeeelp vitenskapelige uttrykk jeg ikke husker :p ) eller er det bare UL'en som gjør at det ser sånn ut?

Jeg synes jeg ser det! "Mamma, bestemor, jeg er så flink til å ha sex at jeg har laget to barn på en gang!" :dance011 bananas~ bananas~
Hihihi!

Fra spøk til revolver, gratulerer med 8 uker! Det er jo faktisk en av de største milepælene tidlig i svangerskapet, sjansen for at det går fint dersom hjertene slår i uke 8 er ca 95% har jeg lest!
haha, ja ikke sant :hilarious::hilarious:
Takker! Slike statistikker liker vi å høre :D
Oi, her har jeg ikke fått med meg siste utvikling!! :) Gratulerer så mye!!!! <3 Er det eneggede siden de har én... fosterhule-svart-blob dings (hjeeeelp vitenskapelige uttrykk jeg ikke husker :p ) eller er det bare UL'en som gjør at det ser sånn ut?
Tusen takk! :D ❤️
Jeg trur det bare er UL'en som gjør det :) Gyn mente at det de mest sannsynlig har egen fostersekk og morkake ut i fra hva han så, men det er fortsatt litt tidlig å bekrefte det, så skal inn nå snart igjen for å se om det er mer tydelig da :joyful:

8+5 ❤️

Da er det endelig helg igjen! Ikke det at denne uken har vært så veldig slitsom. Nå er det bare to vakter igjen før jeg reiser til Albania med familien til mamma. Gleder meg helt syykt mye, men jeg er samtidig litt redd for mye varme og ikke minst maten der nede :hilarious: Ellers er formen helt grei og dagen. Har ikke vært like trøtt de to siste dagene, men igjen så har jeg fått halsbrann. Puppene har vært litt mer ømme enn de har vært tidligere. Jeg hadde også en nær oppkast episode natt til i dag :rolleyes: Følte meg ikke kvalm i det hele tatt, men jeg bråvåknet av at det var like før og jeg som har helt angst for å kaste opp, fikk skikkelig panikk :bag:

Ellers har jeg fått innkallelse til ny undersøkelse på sykehuset den 24.juli og jeg må faktisk helt opp til Tromsø :rolleyes: Altså, jeg visste jo at jeg måtte opp tid etterhvert pga tvillingene, men jeg hadde ikke trudd jeg skulle dit såpass tidlig. Jaja..Det får bare være. Håper fortsatt på at jeg kan få en liten sniktitt før vi drar på ferie da, men det ser dårlig ut med det gitt :)

Mulig jeg har oversett det, men har du fortalt det til noen enda? :)
Vi har fortalt til foreldrene våre og mannen sine søsken. Ellers er det to nære venner som vet, samt noen av mine kollegaer :) Litt lettere med tanke på jobb i og med vi har både smitte og pasienter som går på cellegift om dagen :smiley-ashamed004

Vi har fortalt til foreldrene våre og mannen sine søsken. Ellers er det to nære venner som vet, samt noen av mine kollegaer :) Litt lettere med tanke på jobb i og med vi har både smitte og pasienter som går på cellegift om dagen :smiley-ashamed004
Så koselig :Heartred

Ja, det er ikke barebare å holde på en slik hemmelighet når man jobber i helsevesenet :hilarious:
Både jeg og kusinen min har måttet sagt det tidlig begge ganger pga mrsa og helvetesild:shy:

Hvordan går det? :)
Lurer også på hvordan det går? :Heartred
Går greit her :Heartred Stor koser oss på ferie, noe som er godt når hauet spinner ut av kontroll. Er veldig bekymret om dagen da jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt. Til og med trøttheta har vært bedre den siste uken. :sorry: Føler virkelig at det er noe galt! I alle fall når jeg har en mamma og en bestemor som hele tiden minner meg på om «hvis det går bra...». Kjenner jeg gleder meg til å komme heim og til ny undersøkelse den 24.juli!
Oppdaterer mer når jeg er kommet hjem igjen ❤️

Går greit her :Heartred Stor koser oss på ferie, noe som er godt når hauet spinner ut av kontroll. Er veldig bekymret om dagen da jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt. Til og med trøttheta har vært bedre den siste uken. :sorry: Føler virkelig at det er noe galt! I alle fall når jeg har en mamma og en bestemor som hele tiden minner meg på om «hvis det går bra...». Kjenner jeg gleder meg til å komme heim og til ny undersøkelse den 24.juli!
Oppdaterer mer når jeg er kommet hjem igjen ❤️

Åå kjære du, jeg krysser fingrene for at alt er som det skal! Unødvendig av mor og bestemor å si sånt, det bidrar jo ikke til annet enn stress og usikkerhet. Ville sagt til de at det ikke er noe særlig når de vrir alt til noe negativt, da du trenger folk som er positive og støttende rundt deg spesielt når du er bekymret selv.

:Heartred:Heartred

Åå kjære du, jeg krysser fingrene for at alt er som det skal! Unødvendig av mor og bestemor å si sånt, det bidrar jo ikke til annet enn stress og usikkerhet. Ville sagt til de at det ikke er noe særlig når de vrir alt til noe negativt, da du trenger folk som er positive og støttende rundt deg spesielt når du er bekymret selv.

:Heartred:Heartred
Åå, de har fått pent beskjed om å tie om de ikke har noe positivt å si! De var helt krim de første dagene her nede:rolleyes:

11+1 ❤️

Ooog plutselig var en kommet så langt! Jeg koser meg stadig på ferie i Albania sammen med familien, men jeg kjenner stadig at det skal bli godt å komme hjem snart! Jeg savner norsk mat, normale rutiner, og ikke minst mannen og pelsbarnet. Formen min skal jeg ikke klage på. Jeg er hverken kvalm eller særlig trøtt lenger, så jeg vil ikke si at jeg føler meg gravid, og i alle fall ikke med tvillinger! Det hender at kvalmen kommer kastende over meg, men den forsvinner bare etter få minutter. Krisetenkningen går på høy gir enkelte dager for å si det sånn! Jeg kan nesten ikke vente til å dra på ny ul for å se om alt står bra til der inne. Akkurat nå virker det som en liten evighet til!:rolleyes:

Det er helt normalt å føle seg bedre fra uke 9/10, men vet en blir bekymra uansett. :)

Forstår at du blir bekymret og det er er det nok veldig vanlig og bli men husk også at det er vanlig at man føler seg bedre når man nærmer seg uke 12 :) Når skal du på UL igjen?
Skal den 24.juli :) Det skal bekreftes at dem har egen fostersekk og morkaker.

Back
Topp