-Drømmen om en liten spire-

Hurra for ny uke! Ikke fullt så hurra for kvalmen, men den går over :hilarious:. Lurer på om den kicker inn om noen dager her også, merker jeg er på kanten til å bli uggen til tider :wacky: bra du minnet meg på å kjøpe inn salte kjeks
Heldigvis! Tanken på at det går over er vell det som blir å få meg igjennom kvalmen :smiley-ashamed004 Jeg fungerer seriøst ikke når jeg bare er litt uggen og angsten for å kaste opp blir helt grusom:wacky: Håper virkelig du slipper unna mye kvalme altså! :)

Håper kvalmen går fort over!! Ikke godt med kvalme, jeg hater også å kaste opp :wtf:

7+3 ❤️

Plutselig var en i ny uke allerede. Tiden har plutselig gått rimelig fort, heldigvis, og i morgen er det dags for tul :) Jeg gruer meg veldig, for er det noe jeg ikke gjør så er det å stole på kroppen min og at den faktisk klarer å gjøre noe rett :rolleyes: Håper så inderlig på å få se et lite bankende hjerte, men er forberedt på det værste :smiley-ashamed004 Kvalmen har heldigvis vært ganske håndterbar etter jeg begynte med seabands og Postafen :) Matlysten der imot er det dårlig med. Har hatt en del murringer de to siste dagene, men det har heldigvis ikke kommet noe blod til nå (bank i bordet), så jeg trur det blir helt greit på tul i morgen :)

7+4 ❤️

Da er vi endelig kommet oss hjem i fra byen og tul. Det har vært en emosjonell tur for å si det sånn :hilarious:
Jeg så heldigvis fort at hjerte slo, og pustet lettet ut i det jeg så enda et lite hjerte som slo :wideyed: Vi venter altså tvillinger!
Vi er begge i lettere sjokk for å si det sånn :D Så nå håper vi så inderlig at begge holder seg der inne! Også blir det jo tettere oppfølging framover da. Skal allerede på ny ul før jeg drar på ferie 4.juli :wideyed: I tillegg til en ny når jeg kommer hjem igjen. Det blir heldigvis på sykehuset da :)
7+4.jpg

Mine milepæler:
- Komme over 5+0❤️
- Få 3+ på digital❤️
- TUL 20.juni ❤️
- Ny ul før 4. juli
- Komme til uke 12

Og ikke minst fantastisk at alt sto bra til!!! ikke meningen å spamme dagboka de haha. ble bare så glad på deres vegne :Heartred:Heartred

Back
Topp