Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå fine streker Batuuli!! Endelig
Dette går veien Når skal du prøve å få 3+ på CBD?Takk
Blir å kjøpe det i morgen, men venter nok til onsdags morgen siden mine er sterkest daDette går veien Når skal du prøve å få 3+ på CBD?
Takk Haha, de er nå gode disse pelsbarnaFor et fiiint syn! Og for en nydelig hund. Ser virkelig ut som den firbente forstår hva som skjer. Hjemme hos oss stirrer hunden vår mer på meg
Veldig Et godt steg i riktig retningSå herlig med 3+
6+0
Endelig over i ny uke! Og vi starter den nye uken med kvalme I alle fall når jeg er sulten, så på morgenen i dag holdt det på å gå gale. Så da var det bare å hive i seg en skive å håpe på det beste. Det ble et par timer sofaen for å si det sånn Neste gang jeg er på butikken blir det handlet inn kjeks til å ha med meg ved senga Og jeg som takler kvalme så utrulig bra
Så nå at det var både sjokolade og kokos, så det spørs Blir ganske så kvalm av sjokolade til vanlig såVis vedlegget 300491
Anbefaler disse på det sterkeste!! Genialt å ha i veska/lomma osv hvis man blir sultenkvalm! Ikke de andre smakene, de er ikke noe særlig!
Det er ikke så mye av noen av demSå nå at det var både sjokolade og kokos, så det spørs Blir ganske så kvalm av sjokolade til vanlig så
Så braDet er ikke så mye av noen av dem