-Drømmen om en liten spire-

5+2 ❤️

Aah, endelig tirsdag! Det betyr fridag OG hundetrening:D Det er blitt desidert min favoritt dag i uka! Dager er brukt til div papirarbeid og telefoner for å få orden på kontroller og timer framover :) Legetimen jeg har den 17. juni er byttet fra oppfølging av d-viaminmangel og ryggplager, til første svangerskaps kontroll og jeg har fått time hos jordmor for førstesamtale den 2. Juli. Jeg hadde ikke tenkt å stresse så veldig med disse kontrollene, men så kom jeg på alle de fine helseplagene mine, såå.. :rolleyes: Da ble det litt stress likevel. På grunn av lite forskning på den type nervestimulator som jeg har, så er jeg nødt, til min store skuffelse, å skru denne av. Det vil si at jeg er nødt til å gå tilbake med å katerisere meg selv daglig, og er derfor super mottagelig for å få UVI. :banghead: Og det er egentlig litt katastrofalt i mitt tilfelle da mine bakterier allerede er resistent mot ganske så mange antibiotika. Så det hørtes ut på jordmor at jeg kanskje burde følges opp med urinprøver relativt ofte. :smiley-ashamed004

5+3 ❤️

DA sier jeg meg ferdig med testingen for denne gang :love017
3+.jpg

5+3.jpg

Mine milepæler:
- Komme over 5+0❤️
- Få 3+ på digital❤️
- TUL 20.juni
- Komme til uke 12

Last edited:
Hmm, skal tru om pelsbarnet skjønner at det er noe pågang :rolleyes: De to siste dagene har han vært mer klengete og vil helst ligge oppå meg slik som dette :hilarious:
thumbnail_image3.jpg

For et fiiint syn! :love017 Og for en nydelig hund. Ser virkelig ut som den firbente forstår hva som skjer. Hjemme hos oss stirrer hunden vår mer på meg :hilarious:

6+0 ❤️

Endelig over i ny uke! ❤️ Og vi starter den nye uken med kvalme :rolleyes: I alle fall når jeg er sulten, så på morgenen i dag holdt det på å gå gale. Så da var det bare å hive i seg en skive å håpe på det beste. Det ble et par timer sofaen for å si det sånn :hilarious: Neste gang jeg er på butikken blir det handlet inn kjeks til å ha med meg ved senga :hilarious: Og jeg som takler kvalme så utrulig bra :rolleyes:

6+0 ❤️
Endelig over i ny uke! ❤️ Og vi starter den nye uken med kvalme :rolleyes: I alle fall når jeg er sulten, så på morgenen i dag holdt det på å gå gale. Så da var det bare å hive i seg en skive å håpe på det beste. Det ble et par timer sofaen for å si det sånn :hilarious: Neste gang jeg er på butikken blir det handlet inn kjeks til å ha med meg ved senga :hilarious: Og jeg som takler kvalme så utrulig bra :rolleyes:
Snapchat-142831978.jpg

Anbefaler disse på det sterkeste!! Genialt å ha i veska/lomma osv hvis man blir sultenkvalm! Ikke de andre smakene, de er ikke noe særlig!

Hurra for ny uke! Ikke fullt så hurra for kvalmen, men den går over :hilarious:. Lurer på om den kicker inn om noen dager her også, merker jeg er på kanten til å bli uggen til tider :wacky: bra du minnet meg på å kjøpe inn salte kjeks

Back
Topp