-Drømmen om en liten spire-

Aii aii, når puppene ikke er like ømme som de var tidligere i dag, så du sitter å kjenner på dem konstant bare for å få bekreftet at de fortsatt er ømme :rolleyes: Må si jeg blir litt fascinert over tankegangen min om dagen :hilarious: Huff..

Åååh det der husker jeg fra første svangerskapet, jeg dulta borti brystene hele tida. :P Og smatta hele tiden for å kjenne etter om metallsmaken jeg hadde i munnen var der enda. I andre svangerskap hadde jeg heldigvis ikke noen symptomer å kjenne etter, ble nervøs av det også men var mindre enn om de kom og gikk (som jo er vanlig). :p

Åååh det der husker jeg fra første svangerskapet, jeg dulta borti brystene hele tida. :p Og smatta hele tiden for å kjenne etter om metallsmaken jeg hadde i munnen var der enda. I andre svangerskap hadde jeg heldigvis ikke noen symptomer å kjenne etter, ble nervøs av det også men var mindre enn om de kom og gikk (som jo er vanlig). :p
Jeg syntes der er veldig fascinerende sånn egentlig :joyful: En bør liksom nyte tiden uten noe særlig symptomer, men når en plutselig ikke kjenner de så begynner hodet virkelig å kverne for fullt :p

Aii aii, når puppene ikke er like ømme som de var tidligere i dag, så du sitter å kjenner på dem konstant bare for å få bekreftet at de fortsatt er ømme :rolleyes: Må si jeg blir litt fascinert over tankegangen min om dagen :hilarious: Huff..
Huff, jeg er helt lik :hilarious:

17 DPO | 4+5 ❤️

Da var en ferdig med første arbeidsuka og nå er det endelig helg ❤️ Er veldig sliten etter jobb om dagen, selv om jeg kun jobber 4 timer, så det blir vell en liten lur før jeg begynner på middagen :rolleyes:

17 DPO.jpg

Dagens test ❤️

God helg alle sammen! :)

Last edited:
17 DPO | 4+5 ❤️

Da var en ferdig med første arbeidsuka og nå er det endelig helg ❤️ Er veldig sliten etter jobb om dagen, selv om jeg kun jobber 4 timer, så det blir vell en liten lur før jeg begynner på middagen :rolleyes:

Vis vedlegget 299481
Dagens test ❤️

God helg alle sammen! :)
Nydelig test! Jeg er tom for strimmeltester her, har kun 1 digitaltest igjen, men den spares til mandag-tirsdag for å forhåpentligvis få 3+ :D

Nydelig test! Jeg er tom for strimmeltester her, har kun 1 digitaltest igjen, men den spares til mandag-tirsdag for å forhåpentligvis få 3+ :D
Jeg har enda 7 eller 8 strimler igjen, så blir å teste ut de :smiley-ashamed004 I tillegg til at jeg har en CB pluss igjen som jeg skal ta søndag trur jeg:) Må kjøpe en ny digital på tirsdag, så får vi se når jeg tørr å ta den :hilarious: Men det blir ikke mer tester enn det:hilarious:

Jeg har enda 7 eller 8 strimler igjen, så blir å teste ut de :smiley-ashamed004 I tillegg til at jeg har en CB pluss igjen som jeg skal ta søndag trur jeg:) Må kjøpe en ny digital på tirsdag, så får vi se når jeg tørr å ta den :hilarious: Men det blir ikke mer tester enn det:hilarious:
Jeg tenker også at etter jeg får 3+ så er det nok testing :D Men skulle gjerne hatt et par strimmeltester til før den tid.... :rolleyes:

4+6 | 18 DPO ❤️
Lenge leve testegalskapen sier nå jeg :rolleyes: Tenkte at jeg ikke skulle teste i dag, men hvem er det jeg egentlig prøver å lure? :hilarious: Jeg har i alle fall klart å legge fra meg termometeret for denne gangen :hilarious:

Nå er det en uke siden jeg fant ut at jeg er gravid og i morgen er jeg 5+0 :love017 Helt sykt å tenke på!
4+6.jpg

Last edited:
4+6 | 18 DPO ❤️
Lenge leve testegalskapen sier nå jeg :rolleyes: Tenkte at jeg ikke skulle teste i dag, men hvem er det jeg egentlig prøver å lure? :hilarious: Jeg har i alle fall klart å legge fra meg termometeret for denne gangen :hilarious:

Nå er det en uke siden jeg fant ut at jeg er gravid og i morgen er jeg 5+0 :love017 Helt sykt å tenke på!
Vis vedlegget 299558
Gratulerer❤️

såå herlig :Heartred Hvordan fortalte du det til mannen?? hilsen nysgjerrigenorri

Back
Topp