-Drømmen om en liten spire-

Jeg har også hatt dager hvor testene så ut til ikke å stige før de plutselig gjorde et byks og steg masse, sånn var det både med førstemann og denne ganga :) Ta en tur til legen og mål hcg hvis du er usikker, disse testene er så lunefulle :nailbiting:
Dessverre ble det ikke noe tur til legen i dag, da de hadde sykefravær på labben:rolleyes: Men jeg trur det skal gå greit, jeg føler meg mye roligere nå heldigvis :smiley-ashamed004 ❤️

Last edited:
Dessverre ble det ikke noe tur til legen i dag, da de ikke hadde sykefravær på labben:rolleyes: Men jeg trur det skal gå greit, jeg føler meg mye roligere nå heldigvis :smiley-ashamed004 ❤️
Det er bra at du føler deg roligere ❤️ Det er ikke godt å gå å bekymre seg :(

Det er bra at du føler deg roligere ❤️ Det er ikke godt å gå å bekymre seg :(
Det er grusomt til tider altså :smiley-ashamed004 Jeg er liksom ikke vant til dette jeg. Jeg pleier å forholde meg kokrolig til det aller meste, men under prøvingen og nå har bekymringene stått i kø! :smiley-ashamed005 Føler meg litt hysterisk til tider, huff :hilarious:

Det er grusomt til tider altså :smiley-ashamed004 Jeg er liksom ikke vant til dette jeg. Jeg pleier å forholde meg kokrolig til det aller meste, men under prøvingen og nå har bekymringene stått i kø! :smiley-ashamed005 Føler meg litt hysterisk til tider, huff :hilarious:
Haha, samme her :hilarious: Mye mensmurringer? Redd for abort. For lite mensmurringer? Redd for abort. Ikke kvalmen? Redd for abort. For mye kvalmen? Redd for omgangssyka som skal skade embryoet. For lite stigning på test? For mye stigning på test? Ikke bare med alle disse bekymringene :hilarious: Hysterisk, sier du?? :hilarious:

Haha, samme her :hilarious: Mye mensmurringer? Redd for abort. For lite mensmurringer? Redd for abort. Ikke kvalmen? Redd for abort. For mye kvalmen? Redd for omgangssyka som skal skade embryoet. For lite stigning på test? For mye stigning på test? Ikke bare med alle disse bekymringene :hilarious: Hysterisk, sier du?? :hilarious:
Godt det ikke bare er meg da :hilarious:

Det er VELDIG forskjellig fargestoff i tester, spesielt i billigtestene. Mine var også svake og steg ikke tydelig så jeg kjøpte A1 og CB i stedet og det var noe helt annet. Jeg gjør også alltid som en over her skrev, tar to hvis den ikke blir helt som forventet. Det er veldig lurt :) Man bør heller ikke forvente så stor stigning på et døgn så tidlig. Jeg tror dette går fint ❤️

(Men forstår 100% at du blir litt bekymret! Jeg døde nesten på samme tid selv..)
Det er bare helt fantastisk å ha dere her på bv! I alle fall når en får litt hysteriske anfall innimellom :shy: ❤️

15 DPO | 4+3 ❤️
Hoho, de stakkars stakkars puppene mine. Har egentlig bare vært litt små øm rundt nipplene og har vell tenkt at jeg ikke kom til å bli så veldig øm. Jadda :rolleyes: Så feil kan en ta! I går kveld og i natt har begynte det for fullt og hver gang jeg har snudd meg litt for fort i senga, så har det værka. Det har ikke vært så veldig ille på dagen i dag, men jeg kjenner det godt når jeg er borti de :hilarious:

Så dagens tester;
4+3.jpg

15DPO.jpg

Last edited:
Jeg måtte bruke kraftig paddede bher frem til jeg begynte med ammebher med innlegg fordi de sluttet å passe, i dag er første gangen på lenge at jeg går uten ammeinnlegg, men jeg kan ikke dra ut hjemmefra sånn, brystvortene strutter og er kjempevondt :hilarious:

Jeg måtte bruke kraftig paddede bher frem til jeg begynte med ammebher med innlegg fordi de sluttet å passe, i dag er første gangen på lenge at jeg går uten ammeinnlegg, men jeg kan ikke dra ut hjemmefra sånn, brystvortene strutter og er kjempevondt :hilarious:
Jeg kan ikke gå med sportsbh lenger :rolleyes: I alle fall ikke de jeg har. Brystvortene er virkelig fast bestemt på at de skal se opp og fram:hilarious:

Jeg kan ikke gå med sportsbh lenger :rolleyes: I alle fall ikke de jeg har. Brystvortene er virkelig fast bestemt på at de skal se opp og fram:hilarious:
Anbefaler kjøpe ammeinnlegg og legge over sånn at de ikke hilser på verden.. Det er faktisk litt flaut :hilarious:

Anbefaler kjøpe ammeinnlegg og legge over sånn at de ikke hilser på verden.. Det er faktisk litt flaut :hilarious:
Det er grusomt flaut! :hilarious: Oppdaget det her om dagen på butikken :wideyed: Gikk meg armene i kryss store deler av den handleturen for å si det sånn :hilarious: Men skal absolutt teste ammeinnlegg for jeg hater å gå med normal bh:joyful:

Hmm, skal tru om jeg skal tørre å ta en digital i morgen, eller om jeg skal vente til fredag?:rolleyes: Har bare en igjen og får ikke kjøpt en ny før mandag eller tirsdag :wideyed:

Flott stigning, og så fin strek på cb+ da! :D

Back
Topp