Tusen takk, norri!Gratulerer så mye
Hvordan går det med deg? Du er dypt savnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, norri!Gratulerer så mye
Hurra!! GratulererFort.. 11 DPO
Det ble selvfølgelig testing igjen i kveld Streken er like sterk som i mårres, kanskje et lite snev sterkere, men ikke mye.
Fyrte også av en digital
Herregud.. jeg er gravid! Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Måtte dette bli en liten terminspire!
Vis vedlegget 298928
Fikk et lite snev av håp i mårres da jeg så tempen stige litt..
Vis vedlegget 298929
Så gøy! Samme herTusen takk! I følge terminkalkulatoren blir termin 5. Februar
Tusen takk, norri!
Hvordan går det med deg? Du er dypt savnet
Jaa! Måtte den bare klamre seg fast!Baaabyyyyyyy!! Gratulerer!!!
Jeg klarte ikke la være Måtte jo ta den digitale Tusen takk!Hurra!! Gratulerer
Jeg lurte på om jeg skulle spørre om du tenkte å teste ikveld, men tenkte at jeg ikke skulle mase
Åååååååååååh!!! Du har fått bli med på den herlige bølgen av langtidsprøvere som blir gravid jo! Gratulerer så mye.
Gratulerer baby baby bli
Gratulerer så mye! Kjempeglad på deres vegne!❤❤❤
Gratulerer så masse!! Så gøy
Huffda! Håper du får noe svar snart! Og at du får den hjelpen du trenger Skulle så gjerne ha hatt sett deg i ett terminforum for lenge sidenDet går greit, litt utålmodig. Men skal gjennomgå en laparoskopi snart, så håper det kan gi oss noen svar
Veldig glad på dine vegne Gleder meg så til å følge med på reisen din videre!!
Æææ, så artig!Så gøy! Samme her
Har lagt ut nåHar du testet i dag?
En kan bli gal av mindre altså Jeg vet jo egentlig det selv, men fornuften vil liksom ikke samarbeideForstår godt at du er bekymret og særlig når testen ikke er så mye sterkere men husk at HCG dobles på to døgn og at det bare har gått et, det er jo også tidlig Det kan også hende at du er en av de som har sterkere tester ettermiddag/kveld enn morgen Krysser alt jeg har for at denne klamrer seg fast, det fortjener du så inderlig!
Jeg blir nok å teste mer, men blir nok ikke å teste daglig Skal prøve å holde meg unna i alle fall Jeg er ikke akkurat veldig flink når det kommer til selvkontroll for testing Får bare prøve å juble over det faktumet om at jeg faktisk kan bli gravid i alle fall, resten har jeg ikke kontroll over så må bare prøve å roe nedJeg vet.. Var helt lik selv Jeg hadde også litt treg stigning de første dagene og fikk noia. Har inntrykk av at det er ganske vanlig Skal du teste mer eller prøver du og la være?
Haha, jeg og! Elsker å se de to strekene og kunne sikkert ha testet hele tiden! Kanskje.. Hvis det blir mer stigning, så blir det nok litt mer kan jeg tenke meg Huff! Blir noen lange dager det her kjenner jegJeg eelsker jo positive tester og skulle helst sett tester to ganger om dagen hilarious men forstår at du vil prøve og la være Ja, det er jo i hvert fall en veldig god start!