-Drømmen om en liten spire-

Forts. 4+0 ❤️

Vell, trøtthet er absolutt tilstede. Den kommer liksom snikende rundt i 12 tiden, og etter middag har jeg ikke sjangs å holde meg våken. Så da ble det en liten middagslur på 4 timer :rolleyes: Har vell vert sånn siden 9 DPO ca, men det er ikke hver dag jeg har måtte tatt en liten lur da. Litt småkvalm nå på kvelden også. Tar det som gode tegn jeg :)

PP 12 | CD 30 | IKM - 4+1❤️

Hurra, det er stigning! :love017
4+1M.jpg

61097254_2260318797562620_7067852079842197504_n.jpg

Da bærer det på jobb, første gang siden oktober. Er sykt spent for å si det mildt!

så fint stigning :Heartred dette går veien, det bare vet jeg!! hvordan var første dag tilbake på jobb?

så fint stigning :Heartred dette går veien, det bare vet jeg!! hvordan var første dag tilbake på jobb?
Håper det ❤️ Tja, hva skal en si. Det gikk greit de fire timene jeg var der:) Litt verre utover dagen. Slitt med litt smerter i hofte/bekken:rolleyes: Men det er litt deilig å gjøre noe igjen, selv om det bare er arbeidstrening:) Også får jeg tankene litt over på andre ting :hilarious:

PP 12 | CD 31 | 14 DPO - 4+2 ❤️

Jeg blir gal av disse testene jeg :banghead: I dag er de noe svakere enn gårsdagens (det er ikke snakk om så mye, men likevell) og jeg kjenner jeg blir helt svett :rolleyes: Jeg veksler mellom å ha trua på at det her blir å gå bra, til å tenke at jeg blir å miste.. Det er så syykt slitsomt. Det eneste som holdet meg oppe akkurat nå er symptomer. Jeg visste dette kom til å bli vanskelig, men dette tar kaka:rolleyes: Vurderer å ta kontakt med legekontoret i dag og få høre om det er mulighet for å komme inn for å måle hcg, for det kan være de grusomme helmtestene som kødder med meg. Vi får se..

4+2.jpg

PP 12 | CD 31 | 14 DPO - 4+2 ❤️
Jeg blir gal av disse testene jeg :banghead: I dag er de noe svakere enn gårsdagens (det er ikke snakk om så mye, men likevell) og jeg kjenner jeg blir helt svett :rolleyes: Jeg veksler mellom å ha trua på at det her blir å gå bra, til å tenke at jeg blir å miste.. Det er så syykt slitsomt. Det eneste som holdet meg oppe akkurat nå er symptomer. Jeg visste dette kom til å bli vanskelig, men dette tar kaka:rolleyes: Vurderer å ta kontakt med legekontoret i dag og få høre om det er mulighet for å komme inn for å måle hcg, for det kan være de grusomme helmtestene som kødder med meg. Vi får se..

Vis vedlegget 299136
Har trua, tror alt går helt fint med deg og spiren din :love017. Kan du ta en ny digital test ev? Så lenge det ikke stresser deg mer? Kan være du har gjort det uten at jeg har sett.

Helmtestene er noe drit! Jeg var så glad da jeg ikke hadde flere igjen av de forrige gang. De har vist tydeligere og mye finere steker hos deg enn de gjorde til meg. Mine hadde jo knapt farge.

Har du tatt mer enn én per urinprøve? Med sånne strimler tar jeg alltid 2-3på samme urin dersom streken ikke er så sterk som ønskelig, for ofte er det fargestoff i testene som er problemet :)
Har trua ❤️

Har trua, tror alt går helt fint med deg og spiren din :love017. Kan du ta en ny digital test ev? Så lenge det ikke stresser deg mer? Kan være du har gjort det uten at jeg har sett.
Takk for gode ord ❤️ Har bare tatt en digital til nå, tenker jeg tar neste når jeg er ca 4+5 :)❤️
Helmtestene er noe drit! Jeg var så glad da jeg ikke hadde flere igjen av de forrige gang. De har vist tydeligere og mye finere steker hos deg enn de gjorde til meg. Mine hadde jo knapt farge.
De er virkelig dårlige, EL-testene er enda værre :rolleyes: Dessverre kun de jeg har igjen av tester, så de får duge litt til. Har ikke råd til å kjøpe nye akkurat nå så :smiley-ashamed004
Kan være lurt å høre med legen og få tatt hcg? Testene kan være forskjellige og det er så vont de første dagene <3
Jeg trur nok jeg blir å ta kontakt med de i dag, så får vi se :) Det er virkelig pining de første dagene altså ❤️
Har du tatt mer enn én per urinprøve? Med sånne strimler tar jeg alltid 2-3på samme urin dersom streken ikke er så sterk som ønskelig, for ofte er det fargestoff i testene som er problemet :)
Har trua ❤️
Er nok bare den ene, da jeg ikke har så mange tester igjen:rolleyes: Siden det er Helmtester er fargestoff absolutt et reelt problem, håper virkelig det bare er det ❤️❤️

Jeg har også hatt dager hvor testene så ut til ikke å stige før de plutselig gjorde et byks og steg masse, sånn var det både med førstemann og denne ganga :) Ta en tur til legen og mål hcg hvis du er usikker, disse testene er så lunefulle :nailbiting:

Back
Topp