Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sykt og det! Vi har hatt besøk i helgen og en skulle tru tida gikk fortere, men neida..Ja, det er seeige dager i begynnelsen altså!
Pent lite testing i kveld Kommer i morgentidligDu er sikker på at du ikke skal ta en liiten test?
Jippi! Flott stigningPP 12 | CD 30 | IKM - 4+1
Hurra, det er stigning!
Vis vedlegget 299048
Vis vedlegget 299049
Da bærer det på jobb, første gang siden oktober. Er sykt spent for å si det mildt!
Så godt å se! Da går det den rette veien! Lykke til på jobb!PP 12 | CD 30 | IKM - 4+1
Hurra, det er stigning!
Vis vedlegget 299048
Vis vedlegget 299049
Da bærer det på jobb, første gang siden oktober. Er sykt spent for å si det mildt!
Føler meg litt roligere i dag ja! Tusen takk!Fantastisk stigning, dette går veien! Lykke til tilbake på jobb!
Tusen takk! :Så godt å se! Da går det den rette veien! Lykke til på jobb!
Håper det Tja, hva skal en si. Det gikk greit de fire timene jeg var der Litt verre utover dagen. Slitt med litt smerter i hofte/bekken Men det er litt deilig å gjøre noe igjen, selv om det bare er arbeidstrening Også får jeg tankene litt over på andre tingså fint stigning dette går veien, det bare vet jeg!! hvordan var første dag tilbake på jobb?
Har trua, tror alt går helt fint med deg og spiren din . Kan du ta en ny digital test ev? Så lenge det ikke stresser deg mer? Kan være du har gjort det uten at jeg har sett.PP 12 | CD 31 | 14 DPO - 4+2
Jeg blir gal av disse testene jeg I dag er de noe svakere enn gårsdagens (det er ikke snakk om så mye, men likevell) og jeg kjenner jeg blir helt svett Jeg veksler mellom å ha trua på at det her blir å gå bra, til å tenke at jeg blir å miste.. Det er så syykt slitsomt. Det eneste som holdet meg oppe akkurat nå er symptomer. Jeg visste dette kom til å bli vanskelig, men dette tar kaka Vurderer å ta kontakt med legekontoret i dag og få høre om det er mulighet for å komme inn for å måle hcg, for det kan være de grusomme helmtestene som kødder med meg. Vi får se..
Vis vedlegget 299136
Takk for gode ord Har bare tatt en digital til nå, tenker jeg tar neste når jeg er ca 4+5Har trua, tror alt går helt fint med deg og spiren din . Kan du ta en ny digital test ev? Så lenge det ikke stresser deg mer? Kan være du har gjort det uten at jeg har sett.
De er virkelig dårlige, EL-testene er enda værre Dessverre kun de jeg har igjen av tester, så de får duge litt til. Har ikke råd til å kjøpe nye akkurat nå såHelmtestene er noe drit! Jeg var så glad da jeg ikke hadde flere igjen av de forrige gang. De har vist tydeligere og mye finere steker hos deg enn de gjorde til meg. Mine hadde jo knapt farge.
Jeg trur nok jeg blir å ta kontakt med de i dag, så får vi se Det er virkelig pining de første dagene altsåKan være lurt å høre med legen og få tatt hcg? Testene kan være forskjellige og det er så vont de første dagene <3
Er nok bare den ene, da jeg ikke har så mange tester igjen Siden det er Helmtester er fargestoff absolutt et reelt problem, håper virkelig det bare er detHar du tatt mer enn én per urinprøve? Med sånne strimler tar jeg alltid 2-3på samme urin dersom streken ikke er så sterk som ønskelig, for ofte er det fargestoff i testene som er problemet
Har trua