Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt at du kjenner deg mer avslappet ifht EL og prøvingen, håper det kan være med på å påvirke ting positivt Nå må det være deres tur!PP 12 | CD 7
Da er siste tbl med Letrezol tatt for denne PP'n og det er ca 10 dager igjen til forventet EL. Jeg kjenner jeg syntes det er veldig deilig å ha noen dager å forholde meg til. En slapper liksom mer av og prøvingen blir ikke så altoppslukende fordi en føler en er nødt til å følge med absolutt hele tiden fordi EL kan komme alt i fra dag 13-26, eller ikke i det hele tatt. Jeg er i alle fall roligere. Så får vi bare håpe at det holder seg stabilt framover
Har oppdatert nåHvordan går det?
Åi, åi! Her er det ROSA strek ja La den bli sterkere så du kan komme inn til oss i termin Februar!
Håper si inderlig! Tørr ikke helt å skrive der enda, men jeg har vært å snoket littÅi, åi! Her er det ROSA strek ja La den bli sterkere så du kan komme inn til oss i termin Februar!
Det ser veldig lovende ut
Ååå, tusen takk! Har allerede fyrt av med neste test og digitalIngen tvil om at dette er babystrek! Tydelig, rosa og fin! Nå ble jeg glad! Gratulerer Når ryker neste? Har du digital?
Tusen takk!Oi, så spennende! Nå ble jeg glad!
Gratulerer!
Så sykt! Måtte streken bare blir sterkere nå!Åååååh!!!! Spennende!!!
Fantastisk!! Gratulerer så masse! Har du regnet ut termin?Fort.. 11 DPO
Det ble selvfølgelig testing igjen i kveld Streken er like sterk som i mårres, kanskje et lite snev sterkere, men ikke mye.
Fyrte også av en digital
Herregud.. jeg er gravid! Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Måtte dette bli en liten terminspire!
Vis vedlegget 298928
Fikk et lite snev av håp i mårres da jeg så tempen stige litt..
Vis vedlegget 298929
Tusen takk! I følge terminkalkulatoren blir termin 5. FebruarFantastisk!! Gratulerer så masse! Har du regnet ut termin?