-Drømmen om en liten spire-

PP 11 | CD 19 | 1-2 DPO? ❤️

Da begynner jeg å bli litt tryggere på at jeg er kommet meg over i DPO-land, men jeg kjenner at jeg stoler ikke helt på kroppen enda. Ut i fra tempen min er jeg ca 2 DPO, men jeg mener selv at EL var i går og at jeg nå er 1 DPO. Vi får se hva tempen viser i morgen. Jeg håper jo at at EL var i går, hvis ikke har vi bommet litt på aksjeleggingen, men jeg velger å tru at det er innnenfor fordet. Det var jo tross alt bare en liten time over midnatt ;) Vi blir å kjøre på en gang til i kveld for å være sikker.

Ellers får jeg bare ta det som det kommer kjenner jeg. Jeg har lagt fra med EL-testene for denne PP'n da jeg kjenner at de er mer stressende enn noe annet. Dessuten har jeg bare helm sine EL-tester igjen og de syntes jeg er syyykt dårlige. Dersom tempen skulle gå ned igjen i morgen får vi bare prøve, så langt det lar seg gjøre, å legge inn aksjer annenhver dag den neste uken. Evt til jeg får bekreftet EL i FF. :)
57446396_2141718109197938_6651077142157197312_n.jpg

PP 11 | CD 20 | 2-3 DPO❤️

Hurra! Nå er jeg helt sikker på at jeg i alle fall er kommet over i DPO-land, og der er så sykt deilig! Tempen min gikk opp ytterlige så da sier jeg meg trygg for at egget er sluppet. Syklusen denne runden blir kortet ned 5-6 dager og gjett om jeg er happy :D:D Nå begynner den evige ventingen, og det går så sykt tregt! :rolleyes: Tålmodig? I think not...

PP 11 | CD 24 | 7 DPO ❤️

Ugh, jeg liker virkelig ikke denne ventingen :hilarious: Jeg vil vite om det har klaffet eller ikke nå! Samtidig har jeg ikke noe særlig testetrang for å være helt ærlig. Jeg merker jo at kroppen gir ut enkelte symptomer, men jeg prøver å ikke tenke så mye på de. Kroppen min har en tendens til å lure meg gang på gang så.
Foreløbig kjenner jeg litt på:
❤️ Lett oppblåst (ikke så veldig mye)
❤️ Lettere menssmerter ved bevegelse
❤️ Drømmer MYE og SÆRT.
❤️ Har vært noe tett i nesen den siste tiden, men det kan og være pollen:rolleyes:

Så vi får se når første test ryker, men har tenkt å holde med til 10 DPO :hilarious:

57587023_425267708047989_5653096428134727680_n.jpg

PP 11 | CD 24 | 7 DPO ❤️

Ugh, jeg liker virkelig ikke denne ventingen :hilarious: Jeg vil vite om det har klaffet eller ikke nå! Samtidig har jeg ikke noe særlig testetrang for å være helt ærlig. Jeg merker jo at kroppen gir ut enkelte symptomer, men jeg prøver å ikke tenke så mye på de. Kroppen min har en tendens til å lure meg gang på gang så.
Foreløbig kjenner jeg litt på:
❤️ Lett oppblåst (ikke så veldig mye)
❤️ Lettere menssmerter ved bevegelse
❤️ Drømmer MYE og SÆRT.
❤️ Har vært noe tett i nesen den siste tiden, men det kan og være pollen:rolleyes:

Så vi får se når første test ryker, men har tenkt å holde med til 10 DPO :hilarious:

Vis vedlegget 295482

Så spennende å følge med på deg! ❤️
Drømmer også mye nå og det er typisk når jeg er gravid, tror det har noe med hormoner å gjøre. Er også tett i nesa, men trur det kan være pollenallergi her også, ikke godt å si.
Håper virkelig på positiv test på oss begge to til uka :D :D

Last edited:
Så spennende å følge med på deg! ❤️
Drømmer også mye nå og det er typisk når jeg er gravid, tror det har noe med hormoner å gjøre. Er også tett i nesa, men trur det kan være pollenallergi her også, ikke godt å si.
Håper virkelig på positiv test på oss begge to til uka :D :D
Vi krysser fingrene for det ;)❤️

Sære drømmer har vært første "symptomet" her, hver gang! :D

Sære drømmer har vært første "symptomet" her, hver gang! :D
Håper håper :) Kan også være fordi søvnen min har vært litt sær den siste uka :hilarious: Tåler ikke så godt når været slår om til litt varmere:wideyed: Svetter som en gris hvis det blir over 15 grader på soverommet:rolleyes:
Noe nattetissing? Det var mitt første symptom (lenge før positiv graviditetstest).
Har nok ikke vært det nei :) Men nå er ikke urinveiene mine helt som de skal være, så jeg har ikke like god følighet av trang :)

Fort. 7 DPO ❤️

Har vært veldig kvalm i dag sånn egentlig. Om det kommer av medisiner eller spire får vi nå se på :rolleyes:

PP 11 | CD 25 | 8 DPO ❤️

Håpet for at det har klaffet denne gangen er veldig små kjenner jeg. Temperaturen min ligger der den pleier på denne tiden av syklusen og det kjennes mer ut som det er TR på vei enn noe annet. Har veldig lite symptomer egentlig. Ikke en gang puppene er noe særlig ømme. Tettheten i nesen er mest sannsynlig allergi, for i dag er jeg helt fin og murringene begynner å kjennes veldig mye ut som menssmerter. Det eneste som er uvanlig er at jeg har drømt hver eneste dag den siste uken. Dette er veldig uvanelig for min del egentlig. Vell, i alle fall som jeg husker noe av. :rolleyes:
I morgen blir det inn til sykehuset for å ta blodprøver, er spent på når gyn blir å ringe med resultatet, forhåpentligvis i slutten av uken!
57333575_601821683640753_4327288325061738496_n.jpg

57484933_1014459475608964_8584463916061425664_n.jpg

Back
Topp