Takker Vi er godt i gang alleredeLykke til, måtte ..eh... væskene, være til deres fordel i hele den kommende uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker Vi er godt i gang alleredeLykke til, måtte ..eh... væskene, være til deres fordel i hele den kommende uken
PP 11 | CD 24 | 7 DPO
Ugh, jeg liker virkelig ikke denne ventingen Jeg vil vite om det har klaffet eller ikke nå! Samtidig har jeg ikke noe særlig testetrang for å være helt ærlig. Jeg merker jo at kroppen gir ut enkelte symptomer, men jeg prøver å ikke tenke så mye på de. Kroppen min har en tendens til å lure meg gang på gang så.
Foreløbig kjenner jeg litt på:
Lett oppblåst (ikke så veldig mye)
Lettere menssmerter ved bevegelse
Drømmer MYE og SÆRT.
Har vært noe tett i nesen den siste tiden, men det kan og være pollen
Så vi får se når første test ryker, men har tenkt å holde med til 10 DPO
Vis vedlegget 295482
Vi krysser fingrene for detSå spennende å følge med på deg!
Drømmer også mye nå og det er typisk når jeg er gravid, tror det har noe med hormoner å gjøre. Er også tett i nesa, men trur det kan være pollenallergi her også, ikke godt å si.
Håper virkelig på positiv test på oss begge to til uka
Jeg håper så inderligHåper for deg! Én av mine første tegn på graviditet var tett nese og at jeg følte meg småsyk. Var tett i nesen i maange uker.
Håper håper Kan også være fordi søvnen min har vært litt sær den siste uka Tåler ikke så godt når været slår om til litt varmere Svetter som en gris hvis det blir over 15 grader på soverommetSære drømmer har vært første "symptomet" her, hver gang!
Har nok ikke vært det nei Men nå er ikke urinveiene mine helt som de skal være, så jeg har ikke like god følighet av trangNoe nattetissing? Det var mitt første symptom (lenge før positiv graviditetstest).
Utrolig spennende!! Gleder meg til å se oppdateringene dine den neste uka.Fort. 7 DPO
Har vært veldig kvalm i dag sånn egentlig. Om det kommer av medisiner eller spire får vi nå se på
Artig at du følger med!Utrolig spennende!! Gleder meg til å se oppdateringene dine den neste uka.
Haha, jeg regner med testetrangen kommer sånn plutselig Jeg trur det bare er en gang jeg faktisk har klart å vente til 10 DPOGleder meg til testing! Håper du mister selvdisiplinen litt før 10 DPO
SowyÅh, var sikker på at du hadde testet når det stod at du hadde lagt ved fil!